به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۰۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۰۲ ساعت ۱۵:۵۸
کد مطلب : ۱۵۵۲۶۸
هاشمی:

انتصابات فامیلی در شهرداری دروغ است

گروه جامعه: هاشمی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران در خصوص انتصابات فامیلی در شهرداری تهران و لیستی که جدیدا منتشر شده است، افزود: من این موضوع را کاملا رد می‌کنم.
انتصابات فامیلی در شهرداری دروغ است
محسن هاشمی (رئیس شورای شهر تهران) در انتهای هفتادوهشتمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران حاضر و به سوالات آنها پاسخ داد.

انتصابات فامیلی در شهرداری را تکذیب می‌کنم
هاشمی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگاران در خصوص انتصابات فامیلی در شهرداری تهران و لیستی که جدیدا منتشر شده است، افزود: من این موضوع را کاملا رد می‌کنم بحث خرید و فروش پست در شهرداری تهران را نیز قویا تکذیب می‌کنم. برخی از مدیران اول مدیر شده و بعد فامیل می‌شوند.هاشمی در خصوص سرانجام کمیته پایش اعضای شورای شهر تهران که پیش از این وعده‌اش را داده بود، گفت: ما در شورای شهر فقط 21 نفر هستیم و خودمان همدیگر را پایش می‌کنیم پایش از این طریق راحت‌تر بوده و هم کنترل دوربینی و هم کنترل میکروفنی نیز وجود دارد.رئیس شورای شهر در رابطه با سرانجام برگزاری نمایشگاه الکامپ در تهران تصریح کرد: طبق تفاهم‌نامه برگزاری نمایشگاه‌های پرمخاطب داخل تهران ممنوع است و شهرداری آمادگی برگزاری نمایشگاه‌های این چنینی را در شهر آفتاب دارد.وی در رابطه با حریق در برج تارامیس نیز تصریح کرد: متاسفانه هنوز فرهنگ برج‌نشینی در تهران جا نیفتاده است پس ساختمان‌ها و واحدها بدون داشتن پایان کار و سند واگذار می‌شود. باید مصوبات جدیدی در این زمینه وضع شود تا دیگر شاهد نباشیم که املاک بدون پایان کار و به تبع آن بدون تاییده‌های ایمنی واگذار شده و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.
مرجع : ایلنا