به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ساعت ۰۰:۵۸
کد مطلب : ۱۵۵۴۸

مجوز بازی خلعتبری براي دربي صادر شد

گروه ورزشي: آی‌تی‌سی محمدرضا خلعتبری یک روز پیش از دیدار حساس پرسپولیس برابر استقلال صادر شد.
مجوز بازی خلعتبری براي دربي صادر شد
کارت بازی محمدرضا خلعتبری پس از پی‌گیری‌های مسوولان باشگاه پرسپولیس امروز صادر شد و می‌تواند در بازی فردای تیمش برابر استقلال، سرخپوشان را همراهی کند. پیش از این گفته می‌شد خلعتبری در صورت صدور آی‌تی‌سی هم به لحاظ قانونی نمی‌تواند برابر استقلال بازی کند. هم‌چنین باشگاه استقلال نسبت به نحوه‌ی ثبت قرارداد او با پرسپولیس اعتراض داشتند. با این حال مسوولان فدراسیون فوتبال درباره‌ی غیرقانونی بودن حضور خلعتبری در پرسپولیس اظهارنظری نکردند و این بازیکن در صورت صلاحدید دایی می‌تواند در داربی 77 به میدان برود.

فتح‌الله‌زاده: داربی برنده داشته باشد، ما هستیم
مدیرعامل استقلال می‌گوید تیمش تنها برای برد برابر پرسپولیس به میدان می‌رود. علی فتح‌الله‌زاده درباره آخرین وضعیت تیمش پیش از داربی جمعه گفت: وضعیت خوبی داریم و الحمدلله با کادر فنی مجرب، بازیکنان خوب و هوادارانی دلسوز به مصاف پرسپولیس می‌رویم. از هواداران می‌خواهم 90 دقیقه ما را تشویق کنند و فکر می‌کنم اگر این دیدار برنده‌ای داشته باشد، آن برنده ما خواهیم بود.

او در پاسخ به این سوال که آیا نگران مصدومیت خسرو حیدری در این بازی نیست، افزود: نبودن حیدری قاعدتا موثر است ولی ما نگران نیستیم؛ چرا که بقیه بازیکنان می‌توانند جای او را به خوبی پر کنند. مدیرعامل استقلال در پایان و در پاسخ به این سوال که آیا تیمش به یک امتیاز قانع خواهد بود یا خیر، اظهار کرد: تنها برای برد به زمین می‌رویم و به مساوی فکر نمی‌کنیم.

۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۰۲:۲۹
کلا عمو فتل اعتماد به نفس بالایی دارند (122014)
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۱۷:۵۸
اعتماد به نفسی کذایی! (122208)
پس از دربی
۱۳۹۲/۰۶/۱۵ ۲۱:۴۱
ه ه ه ه ه
دیدید 3میلیارد رو ریختید سطل اشغال
باز صفر-صفر شد (122262)