به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۵ - ۱۹:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۰۹ ساعت ۱۱:۳۱
کد مطلب : ۱۵۵۸۷۲

ساعت‌های هوشمند ب.ام.و در راهند!

گروه فناوری: شرکت فسیل با همکاری شرکت خودروسازی ب.ام.و اعلام کرده است که قصد دارد تا سال ۲۰۱۹ میلادی ساعت‌های هوشمند جدیدی را تحت برند BMW به تولید و فروش برساند.
ساعت‌های هوشمند ب.ام.و در راهند!
با توجه به آنکه این روزها بازار ساعت‌های هوشمند به شدت داغ شده است و کاربران بسیاری در سراسر جهان از خریداری و استفاده این گجت‌های هوشمند استقبال بی‌نظیری کرده‌اند، بسیاری از غول‌های تکنولوژی و شرکت‌های تولیدکننده موبایل همچون اپل، سامسونگ، شیائومی و غیره به تولید و طراحی ساعت‌های هوشمند نیز روی آورده‌اند.حالا به نظر می‌رسد که دو شرکت ابرقدرت، یکی در زمینه خودروسازی و دیگری در حوزه ساعت‌سازی می‌خواهند با یک همکاری مشترک و دوجانبه، یک گجت و ساعت هوشمند جدیدی را روانه بازارهای جهانی کنند که با برند محبوب و پرطرفدار بی. ام. و (BMW) طراحی و تولید شده و سپس به فروش می‌رسد.بر اساس گزارش‌های منتشره، این همکاری بلندمدت بوده و تا سال ۲۰۲۳ میلادی ادامه خواهد داشت و درصورتی که این ساعت‌های هوشمند فروش موفقیت‌آمیزی را به ثبت برسانند، مدت زمان این قرارداد همکاری به طول بیشتری خواهد انجامید.

ساعت‌های هوشمند با برند در کارخانه شرکت فسیل ( Fossil) ساخته می‌شود و سپس توسط خرده فروشان و فروشگاه‌های کوچک و بزرگی که نمایندگی این دو شرکت بزرگ را دارند، به فروش خواهد رسید.هنوز اطلاعات و جزئیات دقیق‌تری از این ساعت‌های هوشمند در دسترس نیست و کاربران و علاقمندان به این محصول باید تا زمان معرفی، رونمایی و عرضه آن‌ها منتظر بمانند. همچنین بسیاری از تحلیلگران برآورد کرده‌اند که قیمت این محصول همچون خودروهای بی. ام. و گران و بالا خواهد بود و اندکی از سایر ساعت‌های هوشمند موجود در بازار گران‌تر به فروش خواهد رسید.شرکت فسیل یکی از موفق‌ترین شرکت‌هایی بود که در سال گذشته میلادی توانست علاوه بر تولید ساعت‌های عادی و مکانیکی، به ساخت و عرضه پرفروش ساعت‌های هوشمند بپردازد و سهم قابل توجهی از بازار این گجت‌های نوین و جدید را در جهان به خود اختصاص دهد.شاید یکی از دلایلی که باعث شد این شرکت به همکاری با خودروساز مشهور و محبوب آلمانی، بی. ام. و بیفتد، همین عملکرد موفقیت آمیز و اختصاص سهم بالایی از بازار فروش محصولات بود.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: ساعت هوشمند