به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۱۱ ساعت ۱۴:۵۷
کد مطلب : ۱۵۶۰۷۲

مخالفت نوری‌همدانی با مذاكره با آمريكا

مخالفت نوری‌همدانی با مذاكره با آمريكا
گروه سياسي: آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید گفت: باید دستگاه قضایی و مسئولان محترم کشور با هر کسی که در اقتصاد کشور اخلال ایجاد می کند و موجب افزایش مشکلات مردم می شود با او به عنوان یک خائن برخورد کنند.
 
به گزارش ایرنا، پایگاه اطلاع رسانی آیت الله نوری همدانی روز پنجشنبه اعلام کرد که این مرجع تقلید در دیدار با جمعی از طلاب و دانشجویان تهران باتاکید بر ضرورت مبارزه جدی با مفاسد اقتصادی افزود: مردم ناراحت هستند وقتی می‌شنوند فلان آقا چند هزار میلیارد اختلاس می‌کند و عده ای در رنج هستند، دستگاه قضایی باید هرچه سریعتر به پرونده مفسدان اقتصادی رسیدگی کند و به مردم گزارش دهد.

وی با بیان این که مراجع و علما در برابر فشارهای اقتصادی به مردم هرگز سکوت نکرده اند گفت: بنده مکرر از مسئولان محترم اجرایی چه به صورت خصوصی و چه عمومی نه تنها تذکر بلکه خواهش کردیم به وضع مردم رسیدگی کنید، چراکه مردم در رنج هستند.این مرجع تقلید بر ضرورت مدیریت و نظارت صحیح بر بازار تاکید کرد و ادامه داد:بسیاری از مشکلات معیشتی ربطی به تحریم ندارد، با مدیریت صحیح و نظارت بر بازار و قیمت ها مشکلات حل می شود.

آیت الله نوری همدانی ادامه داد: مردم اگر بدانند تبعیض نیست، بی عدالتی نمی شود و مسئولان در تلاش برای حل مشکلات کشور هستند، به طور قطع تحریم را تحمل کرده و مانند همیشه از نظام و انقلاب حمایت می کنند. وی مردم ایران را دوستدار انقلاب و متکی بر ایمان دانست و بیان کرد: مردم ایران چون متکی بر ایمان هستند و انقلاب را دوست دارند و دشمن شناس هستند، هیچگاه زمینه را برای جولان آمریکا و ایادی آنان فراهم نخواهند کرد. آیت الله نوری همدانی با اشاره به این که حفظ نظام اسلامی واجب است، تصریح کرد: مسئولان اقتصادی با مردم صادقانه صحبت کنند و هرچه سریع تر به مشکلات اقتصادی آنان رسیدگی نمایند.
وی همچنین با محکوم کردن هر گونه مذاکره با آمریکا، گفت: چطور عده ای این همه ظلم و جنایت را از آمریکا علیه مردم ایران می بینند باز از مذاکره با آمریکا دم می زنند.