به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۵/۲۸ ساعت ۱۴:۳۰
کد مطلب : ۱۵۷۶۱۰
رضا صادقی:

از روحانی توقع این شرایط را نداشتم

گروه فرهنگ و هنر: رضا صادقی گفت: فحش دادن به من بهتر از کودک، دختر و زن آزاری در سطح شهر است.
از روحانی توقع این شرایط را نداشتم
سیدعلی ضیاء عصر شنبه 27 مرداد ماه میزبان رضا صادقی خواننده محبوب موسیقی پاپ بود که به بهانه تولد 39 سالگی اش مهمان «فرمول یک» شده بود و حرفهای تند و تیزی درباره مسائل روز از فحش خوردن سلبریتی ها از مردم در فضای مجازی و پشیمانی از رای دادن به حجت الاسلام روحانی گرفته تا ایده کنسرت خیابانی و لغو کنسرتها و شهدای مدافع حرم مطرح کرد.

بازیگری که استعداد رضا صادقی را کشف کرد
به نقل از روابط عمومی «فرمول یک»، در ابتدای برنامه آیتمی شامل گفتگو با امین تارخ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون روی آنتن رفت که از استعدادیابی رضا صادقی در سالها پیش سخن می گفت: 12، 13 سال پیش بود که در هتلی در بندرعباس آقای صادقی به همراه نوازندگان به عنوان یکی از برنامه های پذیرایی اجرای موسیقی داشتند. آن زمان من حیرت کرده بودم که چنین صدای دلنشین و زیبا و تعلیم دیده ای می شنوم. حین اجرای یکی از آهنگها ناخودآگاه بلند شدم و دست زدم و دیگر مهمانان هم بلند شدند.وی افزود: بعد از پایان اجرا کنار صحنه رفتم و به آقای صادقی گفتم شما در شهرستان چه می کنید؟ شما هم صدا دارید هم موسیقی را می شناسید، هم خلاقید. اگر به تهران بیایید قطعا موفق می شوید. یک سال و اندی بعد او به تهران آمد و کارش را در سطح حرفه ای آغاز کرد و رضا صادقی شد که شما می شناسید. خداراشکر می کنم وسیله ای شدم که مردم از صدای این نازنین هنرمند بهره ببرند و تولدشان را هم تبریک می گویم.در ادامه ضیاء صادقی درباره تارخ اظهار کرد: آقای تارخ همیشه آنقدر درگیر اتفاقات بزرگ بودند که در دسترس نبودند اما همین که می دانم حالشان خوب است خوشحالم. آنقدر این مرد برایم بزرگ است که حتی اگر شماره اش را داشته باشم به خودم می گویم زنگ بزنم چه بگویم؟

فحش خوردن در فضای مجازی
صادقی درباره فحش هایی که در فضای مجازی نثارش می شود، تصریح کرد: کسی که در فضای مجازی فحش می دهد خیلی خشم درون دارد اما او هم همسایه و هم شهری و هم خاک من است و چه بهتر که بیاید و در صفحه من خشمش را تخلیه کند تا اینکه بخواهد به سطح شهر برود و زن آزاری و بچه آزاری و دختر آزاری کند. عیبی ندارد اگر بیایند خشمشان را در صفحه مجازی من خالی کنند. همانطور که من بی اجازه با صدایم وارد خانه مردم می شوم آنها هم اجازه دارند بیایند در صفحه من و هرچه می خواهند بنویسند.

اظهارنظرهای سیاسی
خواننده «وایسا دنیا» درباره موضع گیری های سیاسی اش گفت: اینکه می گویند تو مگر سواد سیاسی داری که حرف می زنی را قبول ندارم. مگر قرار است 80 میلیون نفر فوق لیسانس علوم سیاسی داشته باشند که رای بدهند؟ پس اگر اینطور باشد من که لیسانس علوم سیاسی ندارم و دوره های بعد نمی توانم رای بدهم.وی اذعان کرد: من یک آدم اجتماعی هستم سیاسی بودن را هم دوست ندارم. اگر حرفی که می زنم سیاسی تلقی می شود چون به معیشت مردم ربط دارد، به خوانندگی و هنر من ربط دارد.صادقی درباره اینکه گفته بود از رای به حجت الاسلام روحانی پشیمان است، توضیح داد: از رای ام پشیمان نیستم اما توقع این شرایط را نداشتم. اذعان دارم بعضی اتفاقات تقصیر دولت مردان نیست. گاهی اتفاقاتی که در شهرهایمان می بینیم که نمی دانیم چه بگوییم.

لغو کنسرت‌ها
صادقی درباره لغو برخی کنسرت ها اظهار کرد: بعضی ها می گویند چرا کنسرت می گذارید؟ مای سلبریتی را کنار بگذار، 200 تا 250 نفر در کنار ما با برگزاری یک کنسرت برای خانواده شان نان می برند. کسانی که هم فکر کردند لغو کنسرت کار خوبی است و می تواند مردم را تسکین دهد دمشان گرم که این کار را می کنند.

قهر با سیروان
وی در پاسخ به اینکه پس با سیروان خسروی آشتی کرده اید، گفت: من با کسی قهر نیستم.این خواننده یادآور شد: بعضی ها فکر می کنند ما برای هر کنسرت یک میلیارد می گیریم اگر اینطور بود که من بعد از کنسرت سوم کاندید ریاست جمهوری می شدم! اشکال من سلبریتی است که خانه و ماشین اجاره ای و قسطی را به نام خودم می زنم و عکس آن را در صفحات مجازی می گذارم.

اعداد اختلاس‌ها دیگر شوخی شده است
وی با روایت زندگی مادربزرگی که دخترش اعتیاد دارد و در شرایط سخت از نوه هایش مراقبت می کند، تاکید کرد: چطور است که یک نفر می تواند سه هزار و پنج هزار و هشت هزار میلیارد اختلاس کند و آنقدر اینها را شنیده ایم که دیگر اعداد و ارقام شوخی شده اند در حالی که اگر یک پنجم اینها را می توانستیم برای مردممان خرج کنیم که از این حال و روز دربیایند نمی شد مدیریت درست و حسابی کرد؟خواننده «دیگه مشکی نمی پوشم» ادامه داد: همه می دانیم که همه چیز گل و بلبل نیست. تو را خدا اگر کاری نمی کنید نیایید بگویید همه چیز خوب است! البته من که خیلی وقت است اخبار نمی بینم!

شطرنجی کردن تصویر بعضی خوانندگان در اخبار 20 و 30
صادقی در ادامه گفت: 20 و 30 و 30 و 20 و هر عددی که هست همه برای من است. ولی بعضی وقتها یک چیزهایی می بینیم که باورمان نمی شود. تصاویر جوانانی را روی آنتن می بینیم که شطرنجی اش کرده اند و روی استیج نشانشان می دهند. همان کسانی که بیلبورد کنسرتهایشان در اطراف همین مجموعه صداوسیما هم هست. پس کی میخواهیم با هم برادر شویم؟

کنسرت خیابانی
وی درباره ایده کنسرت خیابانی اظهار کرد: کنسرت خیابانی عالی و فوق العاده است فقط یک مطلب کوچک دارد. قطعا هوای من خواننده را دارند اما عزیزی که پول می دهد و داخل سالن می آید و لیزر توی چشمش می اندازند، در خیابان چه کارش می کنند؟ آیا حال مردم خوب خواهد بود؟ شعار که نمی دهیم. شرط من که گفته بودم دوست دارم کنسرت رایگان کنار دریا بگذارم هم همین بود که زن و فرزند مردم محترم بیایند و محترم بروند. جایشان راحت باشد و در امنیت باشند.

دلخوری از محمد علیزاده
این خواننده در پاسخ به سوالی درباره دلخوری از محمد علیزاده به خاطر خواندن آهنگی از او تاکید کرد: من محمد علیزاده را خیلی دوست دارم و پیش از این ماجراها، او به طور عجیب غریبی کنار من بود. من از اینکه او آهنگ مرا خواند ناراحت نشدم ماجرا این بود که وقتی از او پرسیدند چرا خواندی؟ گفت این آهنگ صادقی نیست و فولکلور است. وگرنه اگر من مهربان نباشم هم هرکس شعر مرا بخواند دارد مرا تبلیغ می کند. من صدا و مدل خواندن علیزاده را دوست دارم.

حمایت از دختران سرزمین
وی ادامه داد: دوست دارم فصل تازه ای در خوانندگی ام رقم بخورد. حالا که دختران کوچکی دارم دلم می خواهد از دختران این سرزمین بیشتر حمایت شود. کار دختران فقط کز کردن نیست.
مرجع : صبا
برچسب ها: رضا صادقی