به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ساعت ۱۲:۲۸
کد مطلب : ۱۵۹۱۴
با آنهایی که ضدمربیان ایرانی هستند هم‌نوا نشوید

قلعه‌نویی: چه بلایی سر من و دایی آوردند

گروه ورزشی: سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من با سپاهان ۱۷ گل به غول‌های آسیایی زده‌ام.
قلعه‌نویی: چه بلایی سر من و دایی آوردند
امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن اصفهان گفت: ابتدا باید در گذشت شماری از هموطنان یزدی و اصفهانی در تصادف اتوبان قم تسلیت بگویم و سپس درگذشت مهدی محمدی مربی با اخلاق کرمان را تسلیت بگویم. من شش ماه با او همکار بودم.

سرمربی استقلال با اشاره به دربی پایتخت گفت: بعد از حرف و حدیث‌هایی که در مورد این بازی پیش آمد و در رسانه‌ها مطرح شد از نظر روحی و روانی روی بازیکنان ما اثر گذاشت ولی می‌خواهیم فردا خوب بازی کنیم. سرمربی استقلال در مورد اینکه مدعیان قهرمانی این فصل و حتی استقلال در بازی‌هایشان شخصیت تیم قهرمان را نداشتند، گفت: بازیکنان باید 6 تا 8 هفته تمرین کنند تا وضعیتشان به ایده‌ال بدنی برسد اما باشگاه استقلال تمریناتش دیر شروع شد، ملی پوشان هم دیرتر به ما اضافه شدند و فرصت ریکاوری نداشتیم. علاوه بر این از نظر مالی هم نسبت به فصول گذشته شرایط بد است. بازیکنان ما با وجود نتایج خوبی که گرفتند در مجموع دو فصل 5 تا 10 میلیون تومان بیشتر پاداش نگرفتند. البته این هم دلیلی برای بد بازی کردن نمی‌شود بیایید نیمه پر لیوان را ببینیم. بازی استقلال مقابل فجر و یا همان سپاهان که باختیم خوب بود.

وی افزود: از خبرنگاران پاک دست خواهش می‌کنم با موجی که افرادی با قصد و غرض به راه می‌اندازند هم نوا نشوند. آنها با قصد خاصی دربی را تجزیه و تحلیل می‌کنند. این کارشناس و مجری اگر راست می‌گویند و خیلی دلشان برای فوتبال می‌سوزد بازی ایران - کره و ایران- قطر را آنالیز کنند. اگر در دربی توپ فرهاد مجیدی و ساموئل گل می‌شد دو بر صفر بازی تمام می‌شد یا اگر صادقیان آن توپ را گل می‌کرد شاید پرسپولیس یک بر صفر آن بازی را برده بود و اکنون سوالات فرق می‌کرد.

قلعه نویی تصریح کرد: برخی کارشناسان بعد از بازی هستند، اگر این کارشناسان خیلی ادعایشان می‌شود قبل از بازی کارشناسی کنند. بازی‌های تیم‌های قلعه نویی را همه به یاد دارند که تیم‌های من زیبا و تهاجمی بازی می‌کنند. در سپاهان ما بهترین خط حمله و خط دفاع را داشتیم. با سپاهان 17 گل به غول‌های آسیایی زدم. در دربی هم با روش 4-3-3 تیم را به میدان فرستادم گفتم یا برنده می‌شویم یا می‌بازیم. 90 درصد خبرنگاران پاکدست اسیر دست جوسازی‌های برخی عده قلیل نشوند.

آن کارشناس و مجری بیایند و بازی‌های تیم ملی را آنالیز کنند. خوشحالم که تیم ملی به جام جهانی صعود کرده است اما حرکات تیم ملی را بررسی کنیم، گلی که به کره زدیم با حرکت جباری شروع شد و اتفاقی توپ به قوچان‌نژاد رسید. به کره اتفاقی گل زدیم و کره می‌توانست سه گل به ما بزند. کار کارشناس این است که بازی را از نظر فنی تجزیه و تحلیل کند.دکتر جلالی آمار خوبی از دربی به من داد که گفت به حاج رضایی هم او این آمارها را داده است.

وی افزود: یادتان رفته است چه بلایی سرمن و علی دایی آوردند. همین آقایان میزگرد معروف را بعد از بازی با کره برگزار کردند. حاج رضایی و ذوالفقار نسب هم بودند. آن هم در حالی با پنالتی به کره جنوبی باختیم. از شما خبرنگاران خواهش می‌کنم با افرادی که ضد مربیان ایرانی هستند همصدا نشویم.

وی در مورد غیبت جباری در استقلال گفت: جباری اکنون بازیکن سپاهان است و من حق ندارم در موردش اظهار نظر کنم ما بازیکنان خوبی داریم من بازیکنی مثل ایمان باصفا را می‌خواستم به استقلال بیاورم اما به دلیل اینکه سه روز رضایتنامه‌اش دیر صادر شد نتوانستم از او استفاده کنم. شاید اگر او می‌آمد در تمام بازی‌ها از او استفاده می‌کردیم. با برطرف شدن مصدومیت جمشیدیان شرایط ما بهتر می‌شود.

سرمربی آبی پوشان در مورد گوران لاوره گفت: طبق قرارداد باید 80 هزار دلار به او می‌دادیم که تاکنون 43 هزار دلار پرداخت شده که بقیه را هم خرد خرد به او خواهیم داد. ما برای جذب بازیکن خارجی 200 فیلم دیدیم و حتی بازیکنی مثل جاجا را می‌خواستیم که به خاطر مشکلات مالی نتوانستیم او را جذب کنیم. در نیم فصل امیدوارم با حضور ایمان باصفا و جمشیدیان و لاوره شرایط ما بهتر شود.

ياسين
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۲:۳۴
يكي مث خودش پيدا كرد خدا رو شكر !!!

به عنوان يك پرسپوليسي به هيچ وجه علي دايي و مافيايي كه داره رو قبول ندارم ...


بايدم يكي مث قلعه نويي بياد و طرفداريش رو بكنه !


در ضمن زماني كه شما دو نفر سرمربي تيم ملي بودين نديدم كار شاقي بكنين اينقدر منم منم راه انداختين !! (126345)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۳:۲۱
نميدونم چرا طرفدار هاي فوتبال متعصبانه نسبت به تمام مسائل برخورد مي كنند، حرف شما درست است اما به اين دليل منفي ميگيرد. (126386)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۴:۱۲
متعصبانه نيست جناب
قلعه نويي الان با علي دايي خوب شده چون هر دو ميخوان عادل رو خراب كنن!

انشاالله كه خودشون رسوا ميشن فقط (126410)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۶:۴۹
تیم ملی زمان قلعه نویی خوب بازی میکرد!
با همت همین جناب عادل، با یک باخت به کره اونم تو پنالتی برکنار شد! به خدا اگه یک مربی ایرانی برای اولین بار در تاریخ به لبنان باخته بود، همین آقای عادل ناک اوتش کرده بود! (126502)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۲۳:۴۰
آره ادا و اصولاش رو امشب ديديم در بازي با ذوب آهن ! (126656)
محمد
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۳:۲۰
حاج رضايي و فردوسي پور از پاك ترين كارشناسان فوتبال ايران هستند و اين وصله ها به آنها نميچسبد جناب قلعه نوعي! (126385)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۶:۲۹
قلعه نویی هم هفته ای 3 ساعت برنامه زنده داشت و از خودش دفاع میکرد الآن فکر میکردی پاک ترین مرد ایرانه (126489)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۳:۴۹
اقاي قلعه نوعي.شما با تيم ملي چه كار داريدوفكرتان به تيم خودتان باشديا اينكه شايد مي خواهيد در برزيل روي نيمكت تيم ملي بنشينيد و اينكه شما ديگر نگوييد كه گل قوچان نژاد شانسي بوده كه در ان صورت بايد گفت گل شما به بوريرام چه بودو درنهايت هيچ كس در خير خواه بودن فردوسي پور شكي نداردوحرفهاي شما راجع به تيم ملي به شدت غرض ورزانه است... (126402)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۳:۵۵
از اینکه جدیدا دایی و قلعه نویی سعی دارن تو یه خط حرکت کنن تعجب نمی کنم..بهرحال سبک و سیاقشون مثل همه... و البته اقای قلعه نویی هم که همیشه حرفاش یادش میره... دست های پشت پرده چی شد اقای قلعه نویی؟ اون 5سالی که قهرمان شدی این دستا نبود و هر وقت قهرمان نشدی دستا هست؟ کل تیم ملی تو سپاهان و استقلال دستت بود... با اینا تیم بستن قهرمانی کار سختی نبود... (126405)
اقای مهندس بدمک
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۴:۲۱
دارن به فوتبال ملی ضرر میزنن
بابا استقلال نماینده ی کشورمون هست (126422)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۴:۴۵
ای ای ای امان از جماعت واقعا چی باید گفت مگه فوتبال همش حملس ایشون به تیمشون گفته یا میبریم یا میبازیم تازه اونجوری بازی کردن تو دربی ولی کیروش باید میبرد تو بازی با کره یا اصلا اگه نمی برد نباید میباخت اگه میباخت همه چیز تموم بود ایشون انتظاره داره بد تیم بره برای حمله اونم در حالی که بهترین بازیکن تیم ینی دژاگه مصدوم بود تازه همچین جباری جباری میکنه انگار کشف و استعداد یابیشو استقلال انجام داره !!! (126429)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۶:۴۱
آقا تیم ملی بد می کنه دیگه چرا نمی پذیری! اگه اون توپ دقیقه 90 کره گل شده بود همین شمای نتیجه گرا پدر کیروش رو در می آوردی! (126495)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۶:۲۸
90 دیگه 90 سابق نیست! به جای برخورد با قدرتها خودش به قدرت اول فوتبال تبدیل شده! با فردوسی پور باشی حق با توست، به 90 دعوت میشی، در تیم ملی هستی، برات حاشیه درست نمیشه و ... نباشی وطن فروشی، مافیایی و با اوبین باخت مسابقه اس ام اسی و برکنار (126488)
۱۳۹۲/۰۶/۲۱ ۱۶:۳۸
تنها راه ازبین بردن مشکلات فوتبال ایران
برکناری فوری کفاشیان/رویانیان/فتح الله راده است .ونیز جلوگیری از ورود بازیکنان بی اخلاق وپو ل دوست/منع پاداش های بی حساب وکتاب /تقویت جنبه های فرهنگی در باشگاه ها/ریشه کن کردن دلالی /رسیدگی به فسادمالی واقدامات پشت پرده /احترام پیشکسوتان وبکارگیری آنان دراین عرصه است.ضرباتی که دولت دهم وبه ویژه کفاشیان وعباسی (وزیر ورزش قبلی )به فوتبال مازده اند دیر جبران می شود. (126494)