به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۰۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۰۱ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب : ۱۶۰۳۲۳

ماجرای یک استعفا

گروه سیاسی: ماجرای استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت با برخی حواشی همراه شد و نماینده‌ای که این خبر به نقل از وی منتشر شده بود، آن را تکذیب کرد.
ماجرای یک استعفا
در حالیکه استعفای محمد شریعتمداری از یک هفته پیش مطرح شده بود، تازه‌ترین گزارش‌های رسیده حاکی از آن بود که این استعفا تقدیم رییس‌جمهور هم شده است. در این باره الیاس حضرتی - عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی - نیز در گفت‌وگو با خانه ملت این موضوع را تایید و اعلام کرد که این استعفا با هماهنگی رییس‌جمهور صورت گرفته است. همچنین برخی منابع آگاه از وزارت صنعت، معدن و تجات این موضوع را تایید و اعلام کردند که استعفای شریعتمداری از این وزارتخانه از چند روز پیش مطرح بوده است.

البته به فاصله کوتاهی از انتشار این خبر الیاس حضرتی خبر خود را تکذیب کرد و به ایسنا گفت که اخبار منتشر شده به نقل از وی در رسانه‌ها پیرامون استعفای وزیر صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی رئیس‌جمهور شایعه است. در همین حال روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که استعفای محمد شریعتمداری صحت ندارد. قرار است طرح استیضاح وزیر صنعت، معدن و تجارت در جلسه این هفته کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی مطرح شود.
مرجع : ایسنا