به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۷/۲۶ ساعت ۲۰:۵۴
کد مطلب : ۱۶۲۴۷۳
مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی؛

صعود سپولیس؛ قرعه‌كشي يك‌چهارم نهايي

گروه ورزشي: تیم فوتبال پرسپولیس تهران به سختی توانست حریف گمنام خود را شکست دهد تا به مرحله بعدی رقابت های جام حذفی صعود کند.
صعود سپولیس؛ قرعه‌كشي يك‌چهارم نهايي
تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۸ امروز پنجشنبه در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور به مصاف نود ارومیه رفت که با پیروزی یک بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ به اتمام رسید. محمد انصاری (۵۷) تک گل تیمش را در این دیدار به ثمر رساند. سرخپوشان پایتخت که در نیمه نخست، فشار زیادی را روی دروازه نماینده ارومیه وارد کردند با دفاع چندلایه میهمان خود روبرو شدند تا موفق به گلزنی نشوند.
روند تاکتیکی پرسپولیس در نیمه دوم نیز ادامه داشت تا بالاخره مدافع این تیم با شوت سرکش خود از راه دور بتواند دروازه نود ارومیه را باز کند. پس از این گل، تیم گمنام نود ارومیه که جسارت حمله کردن پیدا کرده بود موقعیت هایی را روی دروازه بوژیدار رادوشوویچ ایجاد کرد اما هیچ کدام از آنها به گل تبدیل نشد تا پرسپولیس با تک گل خود پیروزی خفیفی را کسب کند و به مرحله بعدی رقابت ها صعود کند. پرسپولیس در حالی مقابل چشم حدود 4 هزار هوادار به این پیروزی رسید که باید پنج روز دیگر بازی سخت و حساس خود را مقابل السد قطر در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برگزار کند. تیم فوتبال پرسپولیس در مرحله بعدی این رقابت ها به مصاف سپیدرود رشت خواهد رفت.
 
قرعه‌کشی یک‌چهارم نهایی جام‌حذفی
قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور برگزار شد تا تیم ها تکلیف رقبای خود را بدانند. قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاهی کشور عصر امروز در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار شد تا حریفان رقبای خود را بشناسند. این قرعه کشی با حضور محمدرضا کشوری‌فرد دبیر سازمان لیگ، سعید فتاحی مسئول مسابقات سازمان لیگ و نمایندگان باشگاه‌های حاضر در این مرحله برگزار شد.  خداداد عزیزی بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران وظیفه خارج کردن اسم تیم ها از گلدان ها را بر عهده داشت. قرعه کشی این مرحله از رقابت ها به شرح زیر رقم خورد:
* ماشین سازی تبریز - داماش گیلانیان
* صنعت نفت آبادان - (برنده دیدار استقلال-سایپا)
* پدیده مشهد - (برنده پرسپولیس- سپیدرود رشت)
* مس کرمان - فولاد مبارکه سپاهان 
زمان برگزاری این بازی ها متعاقبا توسط سزمان لیگ فوتبال اعلام خواهد شد.