به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۰ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۱۶۴۴۱۹

ابراهیم‌زاده اینجا، ابراهیم‌زاده آنجا...!

گروه هنری: ماه‌های محرم و صفر به پایان رسید و نوبت اجراهای موسیقی شد. برخی خوانندگان از تورهای کنسرت‌شان در اروپا و آمریکا برگشتند و حالا نوبت به داخلی‌ها رسیده است.
ابراهیم‌زاده اینجا، ابراهیم‌زاده آنجا...!
نکته جالب درباره این کنسرت‌ها این است که هنوز خبری از افزایش قیمت بلیت‌ها نیست و واکنش‌ها به تئاترهای لاکچری روی موسیقی هم تأثیر گذاشته است. مدیران برنامه و خوانندگان با توجه به وضعیت اقتصادی موجود اقدام به تثبیت قیمت بلیت‌ها کرده‌اند.

**سهم اندک زنان
در موسیقی پاپ به‌جز اجرای جمعه گذشته کنسرت گروه «دلیار» در فرهنگسرای نیاوران که ویژه بانوان بود تنها یک اجرای دیگر سهم زنان است. کنسرت سیمین غانم قرار است روزهای اول، دوم و هشتم آذر در تالار وحدت برگزار شود. نکته عجیب در مورد این کنسرت‌ها زمان برگزاری آن است. زنان برای دیدن این کنسرت باید ساعت دو بعد از ظهر به تالار وحدت بروند!

**پرکارترین‌ها
محسن ابراهیم‌زاده که شانس برگزاری کنسرت هشتادهزار نفری در استادیوم آزادی را پیدا کرد، پرکارترین خواننده در اجرای کنسرت‌هاست. دوازده اجرا از این خواننده جوان را تا انتهای آذر شاهد هستیم. تنوع محل برگزاری این کنسرت‌ها هم حکایتی است. به‌جز تهران، ابراهیم‌زاده در شهرهایی مانند یزد، کرمان، خمین، بهشهر، سوادکوه و... نیز اجرا دارد. بعد از ابراهیم‌زاده، بهنام بانی در رتبه دوم قرار دارد. مراغه، مرند و کرمان در کنار تهران، شهرهایی هستند که بانی در آنها کنسرت می‌دهد. بعد از بانی، «هوروش بند» ، مهدی یراحی و امید حاجیلی با دو اجرا قرار دارند. یراحی در بندرعباس اجرا می‌کند و حاجیلی هم به‌جز تهران، به بندرعباس می‌رود. هوروش بند هم به قزوین و سمنان می‌روند.

**تک کنسرتی‌ها
در این فهرست خوانندگان مشهوری به چشم می‌خورند که شاید عجیب‌ترین نام متعلق به حمید هیراد است. پس از حاشیه‌های کنسرت شیراز و تأیید خبر محکومیتش حالا هیراد ظاهراً با احتیاط بیشتری در حوزه کنسرت عمل می‌کند. هیراد تنها روز 11 آذر و در دو نوبت در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا می‌کند. رضا صادقی، کاوه یغمایی، بابک جهانبخش، محمد علیزاده و رضا یزدانی نیز یک نوبت کنسرت می‌دهند. نبود خوانندگانی مانند حامد همایون، محمد اصفهانی، احسان خواجه امیری و محسن یگانه در میان کسانی که کنسرت برگزار می‌کنند در نوع خود عجیب است. باید به انتظار زمستان بنشینیم و کنسرت‌های تازه‌ای که برگزار خواهند شد. گزارش از سید مهدی موسوی تبار