به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۸/۲۱ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب : ۱۶۴۴۵۸

ملی‌پوشی که با کفش پاره تمرین می‌کند!

گروه ورزشی: دونده ملی پوش اصفهانی گفت: چرا باید ۹ ماه از سال گذشته باشد و هیچ بودجه به هیئت دو و میدانی نداده باشند؟ در استان‌های دیگر ورزشکارانشان را می‌بینید که چگونه حمایت می‌شوند و متاسفانه در اصفهان اهمیتی به آنها داده نمی‌شود.
ملی‌پوشی که با کفش پاره تمرین می‌کند!
رضا قاسمی اظهارکرد: امسال با استقلال تهران بودم و در لیگ شرکت کردم که خوشبختانه پر امتیازترین بازیکن لیگ شدم و مسابقات لیگ تمام شد. باید برای سال آینده تمرین کنم تا بتوانم بهترین نتیجه ممکن را بگیرم. سطح مسابقات خوب بود و سطح برگزاری رقابت‌های لیگ نسبت به سال‌های گذشته پیشرفت خوبی داشت.وی در پاسخ به این سؤال که آیا از تیم دو میدانی باشگاه ذوب آهن برای سال آینده پیشنهاد دارید؟ گفت: ذوب آهن چند سالی است که در این رشته ورزشی تیم داری می‌کند که متاسفانه پیشنهاد خوبی از طرف باشگاه به من نشده است. دوست دارم برای تیم‌های شهر اصفهان مسابقه بدهم، البته اگر پیشنهادات تیم‌های اصفهانی نسبت به تهران بهتر یا خوب و منصفانه باشد.دونده اصفهانی تیم ملی دو ومیدانی ادامه داد: مبلغی که باشگاه ذوب آهن می‌دهد کمتر از تیم‌های دیگر است و می دانم که دونده‌های از دیگر شهرها با قیمت‌های خوب می‌گیرند، اما به من پیشنهاد پایین می‌دهند و این آدم را دلسرد می‌کند که بخواهد برای شهر خودش بازی کند.

قاسمی با بیان اینکه دونده‌های اصفهان هیچ حمایتی از طرف استان نشده‌اند، خاطرنشان کرد: نتیجه مسابقات نوجوانان استان اصفهان که به تازگی برگزار شد را می‌توانیم ببینیم که نشان می‌دهد در این رشته ورزشی در حال پسرفت هستیم. اصفهان یکی از قطب‌های دو میدانی در کشور بود، اما با بی توجهی به این رشته ورزشی به این وضعیت رسیده‌ایم. در حال حاضر با بدترین امکانات و حداقل‌ها داریم تمرین می‌کنیم و در شهرستان اصفهان تنها یک پیست فرسوده انقلاب هست که می‌توانیم تمرین کنیم که تمام این معضلات موجب می‌شود که اصفهان در این رشته پر مدال هیچ پیشرفتی نکند.دونده دوی سرعت تیم ملی تأثیر وضعیت اقتصادی کشور را بر روی رشته دو میدانی زیاد دانست و گفت: در حال حاضر با کفش‌های میخی قدیمی و پاره دارم تمرین می کنم و مسابقه می‌دهم. متاسفانه کفش‌هایی که ۸۰۰ هزارتومان بوده است در حال حاضر به بالای ۳ و نیم میلیون تومان رسیده است که باعث می‌شود ورزشکار نتواند مایحتاج اولیه خودش را به دست آورد.وی افزود: تمام این مسائل و مشکلات به ریاست مدیرکل ورزش بر می‌گردد. چرا باید ۹ ماه از سال گذشته باشد و هیچ بودجه به هیئت دو میدانی نداده باشند؟ در استان‌های دیگر ورزشکارانشان را می‌بینید که چگونه حمایت می‌شوند و متاسفانه در اصفهان اهمیتی به آنها داده نمی‌شود. امیدوارم استاندار فعلی و آینده اصفهان داخل این موضوع وارد شوند و فکری به حال ورزش اصفهان بکنند.قاسمی خاطرنشان کرد: با این وضعیت قیمت‌ها و گرانی رسیدگی فدراسیون همانند گذشته نیست، اما باید بگویم که تلاششان را انجام می‌دهند و اهمیت دادن به ورزشکارشان بهتر از استان اصفهان است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: دوميداني