به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۶۴۷۲
سعید لیلاز :

فسادهای اخیر یك غارت سازمان یافته است

گروه سیاسی: سعید لیلاز گفت: افشاگری‌های اقتصادی این روز‌ها را نمی‌توان تخلف نامید بلکه یک فساد فراگیر است که تا اعماق اجزا و ریشه‌های دولت پیشین نفوذ پیدا کرده است.
فسادهای اخیر یك غارت سازمان یافته است
سردبیر روزنامه توقیف شده سرمایه بیان کرد: فساد اقتصادی در زمان محمود احمدی‌نژاد به سطح بالای خود از بعد از انقلاب تاکنون رسیده است. وی دو عامل استبداد در سیاست و دولتی شدن اقتصاد را عامل اصلی فساد اقتصادی دانست و گفت: در صورتی که با فساد‌ها جناحی برخورد شود امکان ریشه کن شدن فساد در کشور وچود ندارد.

این فعال سیاسی، فسادهای مالی اخیر را غارت سازمان یافته نامید و ادامه داد: تا زمانی که دموکراسی و فعالیت آزاد احزاب و مطبوعات در کشور به معنای واقعی حاکم نشود و سهم دولت از اقتصاد کاهش پیدا نکند شاهد فسادهای مالی خواهیم بود. لیلاز در پایان تأکید کرد: نمی‌توان افشاگری‌های اقتصادی را تخلف نامید بلکه هرکدام از این‌ها یک فساد فراگیر هستند که باید به آن پرداخته شود تا جلوی تکرار چنین فسادهایی در آینده گرفته شود.
مرجع : ایلنا

esssa
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۰۹:۴۵
همین که میکه پاکترین دولت بود..اکه پاک نبود چی میشود (131046)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۵:۳۳
میشد معجزه هزاره سوم (131222)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۰:۴۹
تیتر جالبی بود (131077)
کارشناس
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۲:۳۷
باید مسولین قضایی توجه کنند وگرنه باید خودشان هم حداقل پاسخگو باشند (131127)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۲:۴۵
خداوند مثل احمدی نزاد نصیب هیچ ملتی نکند (131129)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۳:۰۴
به نظر من احمدی نژاد خودش از عوامل نفوزی دشمنه.... خیلی حساب شده و در لباس اسلام تمام ایران رو غارت کرد و فساد های بزرگ رو ترویج داد... کاری که محمود کرد صهیونیستی ها تا پنجاه سال دیگه هم نمیتونستن علیه ایران انجام بدن (131140)
سینا از شیراز
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۴:۳۰
آینده ، ابعاد جنایت های آن دولت را آشکار می کنه. (131166)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۴:۳۱
اون ممه رو لولوبرد. (131168)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۵:۰۲
به ولله من از همون هشت سال قبل گفتم بايد به اين محمود شک کرد!! بايد به ته عقبه اش رفت تا ديد که به کجا وصله؟ بنظرم ماموريتش اين بوده که از اساس روحانيت و دين و اسلام رو به زمين بزنه که انصافا" موفق هم بود، اگر به هر طريق ديگري دشمنان اسلام ميخواستن اسلام رو بدنام کنن، هرگز نميتونستن، هم دين رو بدنام کرد، هم مردم رو دچار رخوت و رکود کرد، هم اقتصاد ايران رو نابود کرد وبالاخره هم کلا" ايران رو غارت و چپاول کرد! (131198)
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۵:۰۸
جاي اين غارتگران ثروت مردم درزندان است اقاي روحاني. . . .بداد مظلومان برسيد.دست قلدران اقتصادي وسياسي وتعدي كنندگان به حقوق ملت را قطع كنيد. انوقت اين ملت پشت سر رهبر وشما تا خود امريكا خواهند جنگيد وهيچ ترسي از تحريم -تهديدوبمب اتم وووو ..ندارند .بزرگترين بمب اتم شما پشتيباني اين ملت است..مگر زمان جنگ يادتون رفته امام بادست خالي به جنگ همه دنيا رفت .نه ارتش بود نه سپاه شكل واقعي گرفته بودولي امام به پشتيباني ملت پوزه همه را بخاك ماليد....شما هم فقط به مردم تكيه كنيد وخداي ملت..نترسيد اگر ملت از شما صداقت ببيند تا قعرجهنم هم باشماست.... (131205)
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۶:۱۵
شما هم فرقی ندارین یادتون نره یه روز خود شما هم تو خودروسازی بودید (131259)
ali
۱۳۹۲/۰۶/۲۹ ۱۷:۵۹
تازه این اقای پاک!!!!!!!!!خیلی ........دم باد هم نشسته و می خواد دوره بعد هم کاندید بشه (131302)