به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۱۸ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب : ۱۶۶۶۷۵
کاشانی:

طارمی حق بازگشت به پرسپولیس را ندارد

گروه ورزشی: پرسپولیس امروز یکی از حساس ترین مسابقات فصلش را برابر سپاهان برگزار می کند و این در حالی است که هر دو تیم ریشه ای مشترک به نام شاهین دارند.
طارمی حق بازگشت به پرسپولیس را ندارد
جعفرکاشانی رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس و مدیرعامل باشگاه شاهین امروز مثل عادت همیشگی به باشگاه شاهین و به نوعی خانه اش می رود و دور از هیاهوهای بازنشستگی و تغییرات مدیریتی بازی حساس تیمش را تماشا می کند. جعفر کاشانی کاپیتان تیم ملی ایران، شاهین و پرسپولیس و یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ فوتبال ایران است.او درباره بازی امروز پرسپولیس و سپاهان گفت:« نمی توانم و نمی خواهم نتیجه را پیش بینی کنم اما بچه ها به خوبی ارزش پیراهنی که به تن کرده اند می دانند و تیم با مدیریت خوب سرمربی تیم شرایط خیلی خوبی دارد. بچه ها و کادرفنی با تمام کمبودها و با نهایت خلوص تمام تلاششان را کردند و امروز هم می توانند یک نتیجه خوب بگیرند.من بارها گفته ام که نتیجه یک بازی مهم نیست بلکه مهم این است که یک باشگاه حرفه ای داشته باشیم که بتواند برای همیشه شرایط خوبی داشته و انتظار هواداران را برآورده کند.»رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس درباره تغییر و تحولاتی که گفته می شود به زودی در این باشگاه اعمال شده و بازنشسته ها از مدیریت این باشگاه کنار می روند گفت:« من هم از طریق رسانه ها این اخبار را شنیده ام و می دانم که آقای گرشاسبی امروز همراه تیم به اصفهان رفته است.

منتظر می مانیم ببینیم این تصمیمات به کجا می رسد؟» او افزود:« در این رابطه قانون گذار باید صحبت کند اماتا جایی که من می دانم تبصره هایی هم وجود دارد که ما به راحتی مدیران با تجربه مان را از دست ندهیم. آرزو می کنم اگر اتفاقی هم قرار است بیفتد از نخبگان کشور برای اداره این تیم های بزرگ استفاده شود.»او همچنین دررابطه با اسامی مطرح شده از جمله ایرج عرب که گفته می شود قرار است حکم سرپرستی باشگاه را بگیرد گفت:« واقعا نمی دانم که چه تغییری رخ خواهد داد اما درباره آقای عرب باید بگویم که من ایشان را از اداره کل تربیت بدنی می شناسم.به نظرم ایشان یک آدم ورزشی است و مهمتر از آن یک انسان سلامت است. در پاسخ به کسانی هم که می گویند او ورزشی نیست باید بگویم که او در ورزش بوده و به نوعی در عالم ورزش بزرگ شده و تا جایی که من می دانم آدم با دانش و با علمی است.»جعفرکاشانی در ادامه با اشاره به اینکه پرسپولیس در نیم فصل باید تقویت شود گفت:« باید این اتفاق بیفتد و البته بازیکنانی به باشگاه بیایند که قدر و ارزش پیراهن و جایگاه و شان باشگاه را بشناسند.» او درباره اخباری که نسبت به بازگشت برخی از بازیکنان مثل طارمی به پرسپولیس می شود گفت:« به نظر من طارمی به پرسپولیس بر نمی گردد. کسی که از خانه اش به آن شکل می رود و خانه را ترک کرده و تنها می گذارد نباید برگردد. تا وقتی من باشم لااقل آن هایی که اینگونه از پرسپولیس رفته اند نباید بازگردند.»
مرجع : ورزش سه
برچسب ها: مهدی طارمی