به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۰۹/۲۸ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۶۷۵۴۰

پایان زورگیری‌های باند گرگ‌های وحشی

گروه جامعه: دو سارق حرفه‌ای که نام گروه خود را گرگ‌های وحشی گذاشته و با قمه از مردم زورگیری می‌کردند، دستگیر شدند. مدتی قبل در پی اعلام گزارش چندین فقره زورگیری، کیف‌قاپی و موبایل‌قاپی به کلانتری ۱۲۹ جامی، تیمی از مأموران کلانتری رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
پایان زورگیری‌های باند گرگ‌های وحشی
به گزارش شرق، در تحقیقات مشخص شد دو نفر با یک دستگاه موتورسیکلت آپاچی سفیدرنگ اقدام به زورگیری و سرقت از تعدادی از شهروندان کرده‌اند. بلافاصله تصاویر این افراد از طریق بررسی دوربین‌های مداربسته در محل سرقت‌ها به دست آمد و در اختیار تیم‌های گشت‌زنی قرار گرفت. گشت‌های نامحسوس نیز جست‌وجو برای یافتن این افراد را در دستور کار خود قرار دادند تا اینکه سرانجام یکی از تیم‌های گشت‌زنی متوجه حضور این افراد در محدوده تقاطع خیابان‌های حافظ و جمهوری اسلامی شد و آنان را به شکل نامحسوس تحت نظر قرار داد.

دو متهم در حال زاغ‌زنی یکی از طعمه‌های خود بودند و به محض اینکه این افراد برای سرقت از مال‌باختگان دست‌به‌کار شدند، مأموران نیز وارد شدند. در این عملیات درگیری میان سارقان و مأموران به وجود آمد و یکی از سارقان با قمه به دست چپ یکی از مأموران ضرباتی را وارد کرد، اما با این وجود مأموران پلیس با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک تیرهوایی کرده و هر دو نفر را دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

سپس در بازرسی از آنان شش دستگاه گوشی تلفن‌همراه مسروقه که در همان روز سرقت شده بود، نیز کشف و ضبط شد. در بررسی‌های تکمیلی معلوم شد دو متهم ۳۸ و ۴۰ساله از مجرمان سابقه‌دار هستند که پیش از این نیز بارها به اتهام سرقت دستگیر شده‌اند. همچنین این دو نفر که درشت‌اندام و بدن‌ساز هستند، گروه سرقت خود را به نام «گرگ‌های وحشی» نام‌گذاری کرده بودند. در ادامه تعدادی از مال‌باختگان که در همان روز از آنها سرقت شده بود، شناسایی شدند و با دعوت به کلانتری ضمن شناسایی سارقان، اقلام مسروقه متعلق به خود را تحویل گرفتند.
برچسب ها: سارق مسلح