به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۰۴ ساعت ۱۴:۳۸
کد مطلب : ۱۶۸۰۱۶

۷ کشته در واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد تهران

گروه جامعه: مسئولان اورژانس تهران کشته شدن دست‌کم ۷ دانشجو بر اثر واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محوطه واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تهران را تائید کردند.
۷ کشته در واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد تهران
معاون فرهنگی دانشگاه آزاد به نقل از شاهدان عینی به خبرگزاری فارس گفت: « راننده این اتوبوس دچار سکته شده و کنترل اتوبوس را از دست داده و همین موضوع سبب واژگونی اتوبوس شده است.» خبرگزاری ایرنا به نقل از مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران اعلام کرد ۲۸ نفر در جریان این سانحه مجروح شده اند. سید جلال ملکی افزود: عملیات آتش نشانان در حال انجام است و این هفت دانشجو نیز به علت شدت جراحت های وارده جان خود را از دست دادند. به گزارش مسئولان اورژانس 28 دانشجوی مجروح شده دختر و پسر هستند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران اعلام کرد: باتوجه به ضرورت انجام اقدامات فوری پزشکی یک دستگاه بالگرد اورژانس هوایی نیز برای انتقال مجروحان بدحال به مراکز درمانی به کار گرفته شده است.
محمد کرم درآبادی به خبرنگار ایرنا گفت: یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، 7 آمبولانس و 2 موتورلانس به همراه حدود 20 نفر اعم از پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی مشغول امداد رسانی در این حادثه هستند.
دانشگاه علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی در منطقه پنج تهران بالاتر از میدان پونک واقع شده است.