به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۰/۳۰ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب : ۱۷۰۱۸۸
اشکان دژاگه:

"باید قهرمان شوید" را از سر بیرون کنید!

گروه ورزشی: هافبک تیم ملی فوتبال ایران بر این باور است که "هواداران باید از سرشان بیرون کنند که باید قهرمان شویم. به دست آوردن قهرمانی واقعا سخت است. تیم‌های زیادی دنبال قهرمانی هستند."
"باید قهرمان شوید" را از سر بیرون کنید!
اشکان دژاگه درباره تساوی بدون گل ایران مقابل عراق و همین طور شانس قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا به صحبت پرداخت. در ادامه گفت‌وگوی اشکان دژاگه را با خبرنگار ایسنا می‌خوانید:

* در دیدار برابر عراق به نظر می‌رسید برای برد به میدان نرفته بودیم. واقعا این گونه بود؟
فشار روی تیم نبود و تیم عراق تحت فشار بود. ما تیم اول گروه بودیم و تحت فشار برای پیروزی نبودیم. همین که در گروه، اول شدیم بسیار خوب است چرا که از ابتدا هم می‌خواستیم به عنوان تیم صدرنشین صعود کنیم.

* با این وجود هواداران فوتبال ایران از تیم ملی انتظار قهرمانی دارند.
هواداران باید از سرشان بیرون کنند که باید قهرمان شویم. به دست آوردن قهرمانی واقعا سخت است. تیم‌های زیادی دنبال قهرمانی هستند. این گونه نیست که راه قهرمانی را برای ما باز کرده باشند. ما به دنبال قهرمانی هستیم و می‌خواهیم بازی به بازی پیش برویم. از گروه به عنوان تیم اول صعود کردیم و به بازی مرحله یک هشتم فکر می‌کنیم. هر بازی برای ما حکم فینال دارد و باید با تمرکز کامل به مصاف رقبا برویم.

* شما می‌گویید به دست آوردن قهرمانی سخت است اما خیلی کارشناسان صحبت از پتانسیل قهرمانی می‌کنند.
ما بازی به بازی پیش می‌رویم و هدفمان این است که با ادامه روند خوبمان، در آخر مردم ایران را خوشحال کنیم.

* به نظر شما امکانات و شرایط لازم برای قهرمانی تیم ملی مهیاست؟
ما دیگر نباید درباره این مسائل صحبت کنیم و اجازه ندهیم موضوعات حاشیه‌ای تمرکز ما را بر هم بزند. ما الان در میانه جام ملت‌های آسیا هستیم و فقط باید به بازی‌های پیش رو فکر کنیم. ما الان باید فقط اتحاد خودمان را حفظ کنیم چراکه قبلاً هم ثابت شده اگر یک تیم باشیم می‌توانیم نتایج بسیار خوبی بگیریم.
برچسب ها: اشکان دژاگه