به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۲ ساعت ۱۲:۱۲
کد مطلب : ۱۷۰۳۵۷

اصولگرایان به «طراحی سوخته» اعتراض كردند

اصولگرایان به «طراحی سوخته» اعتراض كردند
گروه سياسي: پخش مستند «طراحی سوخته» با موضوع اعتراضات کارگران نیشکر هفت‌تپه در بخش‌های خبری صداوسیما با واکنش‌هایی منفی در رسانه‌ها و فضای مجازی همراه شد. نکته‌ی جالب توجه در میان این اعتراضات، دیدگاه‌های انتقادی اصولگرایان فضای مجازی در واکنش به این مستند سفارشی بود. چند نمونه از توییت‌های فعالان اصولگرا در اعتراض به “طراحی سوخته” را به انتخاب خبرنگار سايت انصاف‌نیوز می‌خوانید:
سیدمحمدرضا اصنافی: ‏وقتی مدعی هستید ‎#مستند می سازید باید برای هر داده ای که مطرح میکنید سند ارائه کنید؛ مستند چسباندن چند سند با نریشن ۹۰درصدی نیست، اسمش گزارش خبری-تحلیلی است
مستند ‎#رسانه ای باید حاصل داده های آزاد باشد اگر نیست و از داده امنیتی استفاده میکنید گزارش سفارشی نهاد امنیتی است نه مستند/ ‏قبلا اگر دو نفر سر موضوعی اختلاف داشتند نظر قاضی پایان موضوع بود
حالا بالاترین مقامات امنیتی و قضایی توضیح می دهند جامعه قبول نمیکند.
تلوزیون نظام بیست دقیقه برنامه می سازد؛ وفادارن نظام هم در خلوت شک دارند و باور نمیکنند
این اگر اسمش فروپاشی نیست پس چیه؟!/این همه ارتباطات بخشی با عناصر خارجی قبل از آزادی اش هم کشف شده بود یا اینکه بعد از ادعای شکنجه یهو کشف شد؟!
محمدرضا باقری:‏یک سئوال در ‎#طراحی سوخته مطرح نشده و جایش خالی است، این ارتباطهای خارجی و سواستفاده کمونیست و منافق ها بر کدام اتفاق رخ داده؟ – ندادن ۵ ماه حقوق کارگران.
ریشه را درست کنید، این ها هم درست می شوند!
امیرعلی صفا: ‏مستند از سند میاد. مثل سند فروش هفت‌تپه. که یک لشگر خبرنگار و فعال و رسانه و نماینده مجلس و استاندار هم نمی‌تونن بهش دسترسی پیدا کنن. شایدم سوخته. کسی چه می‌دونه.
کبری آسوپار: ‏مستند ‎#طراحی_سوخته در ذهن من این سوال را ایجاد کرد که با وجود اشراف دستگاه اطلاعاتی ما بر برنامه‌های تغییر حکومت ایران از سال گذشته تاکنون، اما نخواسته یا نتوانسته‌اند دولت متبوع خود را برای حل مشکلاتی نظیر کارگران هفت‌تپه و کامیون‌داران توجیه کنند که بهانه دست ضدانقلاب نباشد؟!
امید حسینی: ‏آها من تازه متوجه شدم که قضیه چیه. تا حالا کمونیستها و عوامل دشمن حقوق کارگران ما رو می دادن. (ببین تا کجا نفوذ کرده بودند عوضیا) بعد یهو اون حقوق رو چندماه قطع کردند تا کارگران اعتراض کنند. حالا همه چی لو رفته.
ای بابا خب زودتر می گفتی اینو.
آدم۳: ‏آقای صداوسیما  اصلا ‎#اسماعیل_بخشی جاسوس آمریکاست، اصلا قاتل سریالیه، اصلا مقصر جنگ جهانی اول و دومه
حالامیشه بفرمایید چندتا مستند راجع به کارگرای بیچاره هفت تپه ساختید؟ چندتا مستند راجع به شیادی‌ مدیران هفت تپه و امثال اینا ساختید؟ خجالت نکشیدید به همین اندازه صدای مظلوم نبودید؟ ‏/ شاید مسخره به نظر بیاد ولی از مهمترین علل اینکه اعتراضات کارگری و امثال این اعتراضات منحرف میشه وجاسوس توش پیدا میشه همین رسانه‌ها و در وهله اول خود شمایی آقای صداوسیما
وقتی صدای کارگر و کامیوندار و… رو پوشش نمیدید باید هم منتظر سوءاستفاده بقیه بمونید حضرات /دارم اسناد جاسوسی طارمی و آزمون برای عمان رو آماده میکنم، ایشالا فردا شب در قالب مستند «طراحی سوراخ» از شبکه ورزش پخش میشه/‏‎اسماعیل بخشی همونه که به هیروشیما حمله کرد
جِنلی: ‏‎اسماعیل بخشی نماینده کنگره امریکاست الکی رفته تو پوشش کارگر هفت تپه تا ایرانو بزنه زمین
سیب سا: ‏اینکه صداوسیما واسه اسماعیل بخشی مستند پخش میکنه خوبه ها، ولی اینجور مستندها وقتی بیشتر تاثیرگذاره که قبلش سه تا مستند درحمایت از کارگران پخش کرده باشه..
اگه به مشکلات مردم رسیدگی شه اصلا هیچ عامل بیگانه ای فرصت بروز پیدا نمیکنه که بخواد واسه اش مستند ساخته شه!