به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ساعت ۱۱:۰۶
کد مطلب : ۱۷۰۴۳۵

زمان معرفی هیأت مدیره پرسپولیس

گروه ورزشی: با وجود گذشته یک هفته از وعده وزیر ورزش و جوانان هنوز اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس معرفی نشده‌اند و مشخص نیست که چه زمانی قرار است این اتفاق رخ دهد.
زمان معرفی هیأت مدیره پرسپولیس
پس از قانون منع به کارگیری بازنشستگان مدیرعامل و دو عضو هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از سمت‌های خود استعفا داده و کناره‌گیری کردند. اما در مدت بیش از یک ماهی که از این کناره‌گیری گذشته است هنوز وزارت ورزش و جوانان تکلیف این باشگاه را روشن نکرده و وضعیت مدیریتی پرسپولیس نامشخص است. هرچند که ایرج عرب با حکم مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان به عنوان سرپرست عهده‌دار مدیریت این باشگاه شد.از زمانی که هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس دچار دستخوش و تغییرات شده هیچ جلسه‌ای در این باشگاه تحت عنوان جلسه هیأت مدیره برگزار نشده و تنها یک جلسه غیر رسمی که به صورت دوستانه هم برگزار شد با حضور حمیدرضا گرشاسبی و دو عضو مستعفی هیأت مدیره در باشگاه برگزار گردید. در شرایط حال حاضر باشگاه پرسپولیس به صورت قائم‌ به فرد و با سرپرست اداره می‌شود و مشخص نیست که تعلل وزارت ورزش و جوانان برای انتخاب اعضای هیأت مدیره این باشگاه چیست.

سلطانی‌فر هفته گذشته در حاشیه مجمع عمومی کمیته ملی المپیک در جمع خبرنگاران اعلام کرد که اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس تا روز پنج‌شنبه مشخص می‌شود. اما با وجود اینکه نزدیک به یک هفته از این وعده وزیر ورزش گذشته اما هنوز نفرات منتخب در هیأت مدیره معرفی نشده‌اند و مشخص هم نیست چه زمانی قرار است نام این نفرات اعلام شود.در حال حاضر عرب کارهای باشگاه پرسپولیس را پیش می‌برد اما در این بین تصمیماتی که نیاز به مصوبه هیأت مدیره دارند فعلاً بلاتکلیف مانده‌اند.تا چند روز دیگر و با بازی در جام حذفی، نیم‌فصل دوم به صورت رسمی برای پرسپولیس آغاز می‌شود و مشخص نیست چرا وزارت ورزش و جوانان در فرصتی که لیگ تعطیل بود تصمیم به معرفی هیأت مدیره جدید این باشگاه نگرفته است. باید این را در نظر گرفت که در صورت انتخاب هیأت مدیره جدید شاید ایرج عرب با رأی اعضا به عنوان مدیرعامل باشگاه منصوب شود و شاید هم فرد جدیدی عهده‌دار این سمت گردد و به نظر می‌رسد این موضوع شاید شوک مدیریتی به پرسپولیس وارد کند که بدون شک این شوک شاید اثرات مثبتی در عملکرد سرخ‌پوشان نداشته باشد. شاید باید وزارت ورزش و وزیر ورزش هرچه سریع‌تر به جمع‌بندی در این باره برسند تا تکلیف نایب قهرمان آسیا هرچه زودتر مشخص گردد.
مرجع : فارس
برچسب ها: پرسپولیس