به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۲:۱۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب : ۱۷۰۵۰

جلوی افزایش تعرفه‌ همراه اول گرفته شد

گروه اقتصادی: مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار تاکید کرد: تعرفه‌های ما پس از 10 سال قرار بود افزایشی جزئی داشته باشد که جلوی آن گرفته شد
جلوی افزایش تعرفه‌ همراه اول گرفته شد
وحید صدوقی به بحث تعرفه‌های همراه اول اشاره کرد و با مرور اتفاقاتی که در حوزه تغییر تعرفه‌ی این اپراتور رخ داده اظهار کرد: پس از 10 سال قرار بود که ما افزایشی جزیی در زمینه‌های تعرفه‌هایمان داشته باشیم اما طی سه مرحله ابتدا اعلام شد که از این اقدام خودداری کنید. در مرحله‌ی بعد موضوع لزوم توقف عملیاتی‌ کردن تعرفه‌های جدید مطرح شد و در نهایت این‌گونه اعلام شد که مصوبه‌ای که در این زمینه صادر شده بود لغو می‌شود.
صدوقی ادامه داد: زمانی ما به همه کاربران خود اعلام کردیم که از این پس با فلت‌شدن شبکه‌ همراه اول هزینه‌ی جابه‌جایی از مکالمات آنها حذف شود اما حالا اگر قرار باشد ما با همان تعرفه‌های قبلی و بدون حذف مبلغ جابه‌جایی قبض‌هایمان را صادر کنیم چگونه می‌توانیم پاسخ‌گوی کاربران خود باشیم؟ مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار در عین حال خطاب به خبرنگاران اظهار کرد: اگر شما یک شرکت به ما معرفی کنید که طی 10 سال گذشته قیمت خدمات خود را افزایش نداده باشد ما به شما جایزه خواهیم داد.

وی در عین حال گفت: عده‌ای در این میان می‌گویند که همراه اول به دنبال آن است که گرانفروشی کند، اما ما از ماه‌های مرداد‌ماه و شهریورماه هنوز قبضی صادر نکرده‌ایم و امیدواریم دولت تدبیر و امید برای حل این مشکل راهکاری پیدا کند که دیگر نه اپراتور ضرر کند و نه مشتری، چرا که این موضوع که ما نتوانیم تعرفه‌هایمان را نه به صورت قطعی و نه به صورت علی‌حساب تغییر دهیم، نوعی ظلم به اپراتور است و حال ما با این موضوع مشکل پیدا کرده‌ایم و امیدواریم مبلغی در نظر گرفته شود.

صدوقی در پاسخ به سوال دیگری که درباره‌ی مصوبه سازمان تنظیم مقررات ارتباطات درباره لزوم فروش سیم‌کارت‌های همراه اول با قیمت 156 هزار تومان اعلام شده بود، گفت: طی یکسال و نیم گذشته دو بار ودیعه سیم‌کارت‌ها کاهش پیدا کرد، در صورتی که در حوزه نامبرینگ یکباره خرداد‌ماه امسال با 60 درصد افزایش تعرفه مواجه بوده‌ایم یا در بخش‌های دیگر سازمان تنظیم مقررات مبالغی که خود باید از اپراتور‌ها دریافت کند را به یکباره افزایشی کلی داده است. اما برای این مورد چندین بار کاهش مبلغ ودیعه را خواسته است، در حالی که طی سال‌های گذشته مبلغ ودیعه‌ی مشترکان صرف بازسازی و نوسازی شبکه‌های مخابراتی شده است. وی ادامه داد: با این حال ما به زودی تعرفه‌هایی که برای ارائه‌ی سیم‌کارت‌های دائمی 912، 910 و میزان ودیعه‌ی آنها وجود دارد را اعلام خواهیم کرد.
مرجع : ایسنا

۱۳۹۲/۰۷/۰۶ ۱۲:۲۷
آقا این مطلبی که می گویم واقعی است بنا به دستور شفاهی از مدیران ارشد شرکت مخابرات قرار است به کارمندان محاسبه کننده قبض قرار است مبلغ تماسها بطور محرمانه زیاد شود (136466)