به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ساعت ۲۰:۰۴
کد مطلب : ۱۷۲۱۶
معاون ناجا خوزستان هشدار داد:

خطر جدي اعتياد در كمين دانش‌آموزان كشور

گروه جامعه: معاون اجتماعي فرماندار انتظامي خوزستان گفت: خطر اعتياد براي دانش‌آموزان تمامي مقاطع تحصيلي از دبستان تا دبيرستان و دانشجويان دانشگاه‌ها وجود دارد.
سرهنگ سيدرحمان موسوي  اظهار كرد: امروزه مواد مخدر صنعتي يكي از مشكلاتي است كه جامعه هدف ما يعني دانش‌آموزان و دانشجويان را تهديد مي‌كند. وي ‌ادامه مي‌دهد: تهديد مواد مخدر و افتادن در دام اعتياد مي‌تواند براي تمامي سنين وجود داشته باشد. به طوري كه حتي به خانواده‌ها توصيه مي‌شود مراقب آدامس‌هايي كه كودكانشان در مقاطع ابتدايي مصرف مي‌كنند هم باشند. معاون اجتماعي فرمانده انتظامي خوزستان توضيح داد: بعضي از آدامس‌ها علي‌رغم ظاهر زيبايشان، توسط سوءاستفاده‌گران به مواد مخدر صنعتي آغشته مي‌شوند. وي افزود: تا به حال چنين موردي در اهواز وجود نداشته اما در جهان، اين نوع آدامس‌ها توزيع مي‌شود و بايد جانب احتياط را رعايت كرد. موسوي دانشجويان را نيز، از آنجايي كه به برخي قرص‌هاي مخدر را در دسترس دارند به احتياط بيشتر توصيه كرد.
مرجع : ایسنا

مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۲:۴۳
چشمتان روشن آقایان (138926)
۱۳۹۲/۰۷/۰۸ ۲۳:۵۱
تو رو خدا مواظب فرزندان خود باشید بوسیله اگاهی دادن سعی کنید فرزندانتون رو از مواد دور کنید من 4 سال اعتیاد داشتم همه زندگیمو زنمو خونمو از دست دادم و با تحمل درد فراوان و وحشتناک دو سال هست که ترک کردم و دلم برای اونایی که ندونسته سمت مواد میرن و خانواده هاشون میسوزه (138963)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۰۰:۱۵
دانش آموزان حق دارن دنبال اعتیاد برن وقتی پول ماژیک وایت برد و لوازم ورزشی و... نداریم و مدرسه خشک و بی روح و خالی از امکانات است دانش آموز اگه دنبال اعتیاد نره چکار کنه؟؟؟
مجتمع ما هنوز یک وسیله ورزشی نداره و 500هزارتومن برا چندین مدرسه دادن که مدیر قبلی بجای طلب و فاکتور سال گذشته اش برداشتش کرد با میزو نیمکت خالی که نمیشه مدارس رو اداره کرد؟؟؟؟ (138986)