به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۳:۲۷
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۱۷۳۱۶
فرماندار پیرانشهر:

چراخبرنگاران‌حادثه‌ شین‌آبادرا پیگیری‌مي‌کنند؟

گروه جامعه:‌فرماندار پیرانشهر درخواست کرد، حساسیت ایجاد شده در پیرانشهر در پی حادثه دانش آموزان شین آبادی خاتمه یابد!
چراخبرنگاران‌حادثه‌ شین‌آبادرا پیگیری‌مي‌کنند؟
"اروج مجاهدی" اظهار کرد: در تمام نقاط کشور ممکن بود حادثه‌ای مشابه حادثه کودکان شین آبادی رخ دهد. چرا رسانه‌ها به این اندازه بر روی سیستم گرمایشی مدارس پیرانشهر حساس شده‌اند؟ خبرنگاران تا به کی دست به یقه ما خواهند بود؟ وی ادامه داد: مگر در کل کشور از بخاری‌های گازی و غیر نفتی استفاده می‌شود که همه بر پیرانشهر نشانه رفته‌اند؟ پیرانشهر از سایر شهرستان‌ها مستثنی نیست، حادثه رخ داده نیز یک اتفاق بوده است.

مجاهدی با بیان این‌که 11 روستای پیرانشهر از سیستم گرمایشی گاز بهره می‌برند، خاطرنشان کرد: در مابقی روستاها نیز از بخاری‌های نفتی استاندارد ارج استفاده شده است. اطلاعی در رابطه با آمار مدارسی که از سیستم گرمایشی نفتی استفاده می‌کنند، ندارم. مجاهدی با اعلام این‌که حتی یک ریال تحت عنوان تجهیز کردن مدارس به سیستم گرمایشی استاندارد اختصاص نیافته است، یادآور شد: حادثه در آتش سوختن دانش آموزان شین آبادی یک حادثه بوده که ممکن بود در تمامی نقاط ایران اتفاق بیافتند، نباید حساسیت مضاعفی در این راستا ایجاد شود.
مرجع : ايسنا

مهدي
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۱۹:۴۶
رو كه نيست سنگ پاي قزوينه اين به جاي پذيرفتن اشتباه؟ (139485)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۲۰:۲۶
بجای اینکه بانکها و موسسات دولتی با مکیدن خون مردم و فرار از مالیات با پولهای باد آورده هر روز ساختمانهای نو ساز را تخریب و ساختمان جدیدتر بسازند و دنبال کارهای خاله زنکی باشند و بیت المال را هدر دهند و دولت پول نفت ملت را خرج کت وشلوارهای کارکنان صدا وسیما و بازیکنان بی سواد فوتبال کند به مناطق دور افتاده نماید مگر این مردم و بچه ها کافرند (139509)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۲۰:۵۳
طلبکارهم هستن ماشالله (139528)
پژمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۲۳:۱۰
عکس های این عزیزان بابا و مامان را بذارید تا مقصرین هر روز عذاب وجدان بگیرن و حواس مسئولین جمع میشه (139643)
۱۳۹۲/۰۷/۰۹ ۲۳:۴۶
اگه برای خودت اتفاق می افتاد هم اینقدر راحت رد میشدی آقای فرماندار؟؟ (139670)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۰ ۰۲:۴۲
برید پولها رو بدین به فوتبالیستهای علاف و بی سواد برین پولارو بدبن به بابک زنجانیها برید .... چند تا بچه بمیرند که عیبی نداره بچه های اقا زاده ها میرن مدرسه هایی که توش گرمایش کفی و دیواری وسقفی و مبلی داره تخته سیاش LED یه !!! و فلان و بهمان اینا که عیبی نداره مردن که مردن سوتن که سوختن !!!!! .... (139718)