به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۲/۲۸ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب : ۱۷۴۵۹۳

گوسفند زنده را در تهران اینترنتی خریداری کنید

گروه جامعه: عجیب اما واقعی ٬ در کلان شهر تهران اکثر کسب و کارهای خدماتی و فروشگاهی به صورت اینترنتی با مشتریان هدف خود ارتباط دارند و کاملا آنلاین سفارش خدمات دریافت میکنند.
انواع دام زنده و طیور زنده که در حاشیه شهرها فقط پیدا می شود را میتوانید٬ با یک تماس با گروه گوسفند زنده پیام ٬ بدون خارج شدن از منزل خریداری کنید ٬ و درب منزل بدون محدودیت جغرافیایی دریافت کنید.
دیگه وقتشه دام و طیور زنده را برای انواع مراسمات  به صورت آنلاین سفارش دهید.
قصاب حرفه ای همراه با دام و طیور زنده به درب منزل شما اعزام خواهند شد تا با ذبح  اسلامی ٬ به تمام دغدغه های خرید دام زنده پایان دهند.
تماس جهت خرید گوسفند زنده  و استعلام قیمت ها : ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹ آقای رضا آرین
 
اگر به عادت های روال زندگی شهر نشینی نگاهی اجمالی بیندازیم، پی می بریم که به علت معضلات زندگی ماشینی، انسان شهر نشین امروزی برای بسیاری از کارهای خود مانند گذشته وقت کافی در اختیار ندارد.
همواره هر نوآوری که ارائه می گردد به هدف رفع نیازهای انسان و راحت تر و سریع تر کردن فرآیندها در زندگی وی صورت می گیرد. به طور کلی ورود هر گونه از تکنولوژی به هر عرصه ای از زندگی انسان ها به منظور بالابردن سرعت و آسایش صورت می گیرد.
 در هر زمینه که بررسی کنیم استارت آپ های زیادی هستند که فرآیندهای مرسوم زندگی بشر را با سرعت بالاتر و هزینه کمتری به انجام می رسانند و در نهایت بازدهی بهتری نیز داشته و رضایت بیشتری برای مشتری ایجاد می نمایند.
 تا چند سال قبل شاید کسی اصلا باور نمی کرد که خرید  دام زنده و طیور زنده نیز روزی به صورت اینترنتی صورت گیرد. تا آن زمان برای خرید دام زنده و طیور چاره ای جز رفتن به حاشیه شهرها وجود نداشت.
اما امروزه با پدید آمدن سایت های معتبری همچون گوسفند زنده به راحتی با یک چک کردن آنلاین از داخل منزل می توان قیمت گوسفند زنده را به سرعت و راحتی متوجه شد و در صورت نیاز سفارش داده و در محل تحویل گرفت.

خرید گوسفند زنده و یا حتی طیور برای همه افراد که دارای آگاهی کافی در زمینه دام و طیور نیستند کار راحتی نمی باشد. حتی این کار به علت اینکه معمولا مراکز عرضه دام و طیور در حومه شهرها هستند بسیار پر هزینه بوده و می تواند وقت زیادی را نیز تلف نماید.
 از طرف دیگر باید در نظر داشت برخی افراد سودجو متاسفانه در هنگام خرید گوسفند زنده حق مشتری را ضایع می نمایند.بدین معنا که برخی افراد قبل از وزن کشی به دام زنده آب نمک می خورانند که هنگام وزن کشی سنگین تر جلوه کند.
 معمولا افراد عادی که در زمینه دام و طیور تخصص کافی ندارند قربانی این سودجویان بوده و مورد سو استفاده آنها قرار می گیرند.

همچنین اگر خرید دام زنده بدون آگاهی کافی و از مرکزی نامعتبر صورت گیرد می تواند موجب انتقال برخی بیماری های بعضا خطرناک نیز به انسان باشد.
 در مورد قیمت گوسفند زنده هم متاسفانه برخی سودجویان از عدم آگاهی افراد خریدار سو استفاده کرده و دام را با قیمت بالاتر از قیمت حقیقی به آن ها می فروشند.
در مورد طیور هم باید دقت کافی صورت گیرد که از مرکز معتبری خریداری شود. زیرا ممکن است خرید طیور به ویژه مرغ و خروس از مراکز نامعتبر و با سطح بهداشت نامناسب موجب انتقال بیماری های متنوعی به انسان گردد. از این رو باید حتما در خرید طیور نیز مانند انواع دام زنده دقت و حساسیت فراوان به خرج داده شود. سایت معتبر گوسفند زنده پیام در زمینه ارائه طیور در محل نیز مانند ارائه دام زنده آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی می باشد
 
با در نظر گرفتن جمیع جهات باید اذعان کرد ورود تکنولوژی به این صنف نیز با موفقیت همراه بوده و به بالا بردن سرعت فرآیندها، تضمین کیفیت و سلامت و همچنین افزایش رضایت انسان شهرنشین امروزی انجامیده است.
در واقع خرید اینترنتی دام زنده از نظر وقت برای مشتریان صرفه جویی بسیار مناسبی را به همراه داشته و از رفتن آن ها به مناطق دوردست در حاشیه شهرها جلوگیری می نماید.
 همچنین نرفتن به حاشیه شهرها موجب کاهش هزینه هایی مانند رفت و آمد و حمل و نقل نیز می شود و صرفه جویی مالی مناسبی را نیز به همراه دارد.
مرکز ارائه دام و طیور گوسفند زنده پیام در کلیه ایام سال به خصوص اعیاد و به طور ویژه عید قربان آماده خدمت رسانی به همشهریان تهرانی و ارائه انواع دام و طیور با بالاترین کیفیت و سلامت و بالاترین سرعت در محل شما عزیزان می باشد.

تماس جهت خرید گوسفند زنده  و مشاوره: ۰۹۱۲۲۰۰۵۰۲۹ آقای رضا آرین
شماره تلفن ثابت:
شمال تهران : ۲۲۵۰۷۲۵۵ , ۲۲۳۰۲۰۳۰, ۲۲۳۲۲۱۰۰, ۲۲۳۱۸۷۵۹ ,۲۲۳۲۱۰۹۱
شهرک غرب و محدوده : ٨٨۵٢٣١١٠
ونک و میرداماد ویوسف اباد : ٨٨۵٧١٧٧١
محدوده مناطق غرب تهران : ۴۴٨٣٢۶٩٢
اریا شهر تهرانسر و محدوده : ۴۴٣٢١۵٨٨
مناطق مرکز تهران و محدوده : ۶۶۶٢٣۵٧٩
پیروزی و امام حسین و محدوده : ٣٣١٠٨٢۶٣
مناطق شرق تهران : ٧٧٩٣٠٠۴٩
مناطق جنوب و جنوب شرقی : ۵۵٩۶٢۶۶٢
آدرس: تهران – انتهای اتوبان ستاری –  شمال میدان دانشگاه – ۱ کیلومتر به سمت غرب جنت آباد یا باکری – نبش خیابان کشاورز – درب سفید بزرگ باغ انار – گروه گوسفند زنده
livesheep.com