به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۰۸
 
۱۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ساعت ۱۲:۰۲
کد مطلب : ۱۷۵۳۳
سالک: تروری رخ دهد مسئولیتش با خاتمی است!!

دفاع از كفش‌پرانان‌محجوب و حمله‌به‌خاتمي!

گروه سياسي: يكي از نمايندگان تندروي اصولگرايان در مجلس، با بیان اینکه «ترور» یادآور روزهای است که اصلاح‌طلبان افراطی سرکار بودند، گفت: با توجه به اظهارات خاتمی، از این پس هر اتقاق ضدامنیتی در قالب ترور رخ دهد، مسئولیت آن متوجه خاتمی خواهد بود!
دفاع از كفش‌پرانان‌محجوب و حمله‌به‌خاتمي!
آقاي خاتمی اخيرا در اظهاراتي با انتقاد شدید از برخی حوادث پیش آمده در حاشیه استقبال از رئیس‌جمهور در فرودگاه مهرآباد، جریانات تخریبی را سازماندهی شده و نه خودسر دانست و با بیان اینکه "مطمئنم رهبری راضی به این کارها نیستند"، گفت: اگر جلوی جریانات تخریبی گرفته نشود، مثل زمان اصلاحات می‌شود که اوایل این طور بود و بالاخره منجر به ترور شد. اما سالک نماینده اصفهان با بیان اینکه «ترور» یادآور روزهای است که اصلاح‌طلبان افراطی سرکار بودند، گفت: با توجه به اظهارات خاتمی، از این پس هر اتقاق ضدامنیتی در قالب ترور رخ دهد، مسئولیت آن متوجه خاتمی خواهد بود!

حجت‌الاسلام احمد سالک با اشاره به اظهارات خاتمی درباره اعتراض تعدادی از دانشجویان به خاتمی، گفت: اینکه آقای خاتمی اعتراض چند دانشجو به مکالمه آقای روحانی با اوباما را به ترور فیزیکی ربط می‌دهد، جای تعجب و تامل دارد؛ خاتمی که شعار زنده باد مخالف من سر می‌داد چگونه انتقاد و اعتراض سالم چند دانشجو (!) را بر نمی‌تابد.

وی افزود: به نظر می‌رسد، آقای خاتمی با آگاهی و اطلاع درباره ترور فیزیکی اظهارنظر کرده است بنابراین دستگاه‌های امنیتی فوراً باید از خاتمی درباره اظهاراتش توضیح بخواهد. خاتمی باید اسناد اظهاراتش را در اختیار دستگاه‌های امنیتی قرار دهد و غیر اینصورت خود وی متهم خواهد بود.

نماینده اصفهان با بیان اینکه واژه ترور یادآور روزهای است که اصلاح‌طلبان افراطی سرکار بودند، تاکید کرد: با توجه به اظهارت خاتمی، از این پس هر اتفاق ضدامنیتی در قالب ترور رخ دهد، مسئولیت آن متوجه خاتمی خواهد بود! نمی‌دانیم چرا آقای خاتمی نمی‌خواهد کشور در آرامش باشد؛ نمی‌دانیم چرا خاتمی حتی در دولت آقای روحانی دست به جنجال آفرینی می‌زند تردیدی نیست که اظهارات خاتمی مشخصاً دولت یازدهم را تضعیف می‌کند.

گفتني اينكه اين نماينده تندروي مجلس، در حالي به راحتي آقاي خاتمي را به خاطر يادآوري و اعلام خطر نسبت به بازتوليد احتمالي ماجراي ترور سعيد حجاريان توسط افراطيون اصولگرا و گروه‌هاي فشار در دوره اصلاحات، متهم مي‌كند كه در اين مصاحبه با فارس، هيچ اشاره‌اي به هتك حرمت رييس‌جمهور و منتخب ملت آن هم 2 ماه پس از شروع به كار ايشان نكرده بلكه تلويحا از كفش‌پراني گروه فشاز و افراطي، تحت عنوان «اعتراض و انتقاد سالم چند دانشجو»!! ياد كرده است در حالي كه اكثر اين افراد اصولا دانشجو نبودند!

مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۲:۱۵
اگر کسانی هم باشد که با شجاعت نیات این گروه اقلیت تندرو را افشا کند باید هم اینگونه مورد هجوم واقع شود. (141380)
(امین)
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۲:۱۶
اگر با این گروهک ها برخورد نشود به دلیل خود حق پنداری مطلقی که اینان دارند و خود را بالاتر از هر قانون و امری می دانند،می توانند خطرناکتر از گروهک فرقان و منافقین در اوایل انقلاب باشند.
گروهک های اوایل انقلاب هم همین طور بودند و انقلاب را فقط برای خود می دانستند و به این دلیل دست به ترور شخصیت های نظام و انفجارهای تروریستی می زدند.
هم اکنون هم با اظهارت این شخص این خطر به حقیقت نزدیک می شود! (141381)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۲:۲۳
این اقا خودش را به نفهمی میزند ! اقای سالک منظور اقای خاتمی ترور اقای حجاریان بود که توسط سعید عسگر از دست اموزهای شما و مرادتان بود که با تائید و پشتیبانی سایر دوستانتان. . . . فعلا" در این دنیا از مجازات گریخت ولی خدا درکمینتان است . ومکرو ومکروالله والله خیرالماکرین (141389)
وحید
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۲:۲۴
آقای سالک همینطور که از اسمتون پیداست مثل بیماری سالک فقط در کار تخریب چهره دیگرانید. چرا نمیگی قربانیان ترور در دوره اصلاحات خود اصلاح طلبها بودن؟ بزرگترین نمونه اش سعید حجاریان (141390)
بهرام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۲:۲۶
معلومه برنامشون بیشتر از پرتاب لنگه کفشه!
یکی رو هم پیدا کردن تغصیرو بندازن گردنش! (141392)
فرداد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۲:۳۵
پس ما هم جمع شیم بریم با کفش به اقای سالک حمله کنیم یک اعتراض سالم برگزار کنیم (141395)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۲:۴۱
جالبه ای نماینده از اقای خاتمی مدرک خواسته . ایا در این همه مدت واین اراجیف که رفقای ایشان میگفتند یک مدرک ارائه کردند؟ شرمتان باد (141398)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۲:۴۳
معلوم میشه این کفش پرانها و گروههای فشار از کجاها دارند تغذیه می شوند! امیدوارم روحانی همچنان با قدرت ادامه بدهد و اینها را رسوا کتد! (141400)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۲:۴۴
چرا هیچ کدوم از این آقایان نسبت به تهمت هایی که در این هشت سال به اقای خاتمی زدند هیچ مدرکی ارائه نکردند به دستگاه های امنیتی؟! اونوقت این اقای نماینده ی مجلس که اصلا در حد نگهبان درب دفتر اقای خاتمی هم نیست برای ایشون خط و نشون میکشه! ادم بهتره گاهی حد خودشو بدونه و متوجه باشه راجب کی داره صحبت میکنه. این نماینده و نمایندگان در حدی نیستند که راجب اقای خاتمی که هنوز هم علی رغم هشت سال بمباران تبلیغاتی محبوب قلب میلیونها ایرانی هستند اظهار نظرهای اینچنینی کنند. (141401)
داود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۲:۵۵
سالك وافرادي مثل سالك و بقيه تندروهارا بايداز مجلس بندازين بيرون!!! اينها به فكر منافع خودشان هستنيد!!!! (141410)
لاله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۲:۵۶
خدایا خودت به خیر بگذرون تحمل ما مردم هم حدی داره.کاری نکنن که ما هم کم کم به اعتراض و انتقاد سالم از نماینده ها رو بیاریم. (141411)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۲:۵۷
شما افراطیون خجالت نمی کشید در زمان شما هیچکس غیر از افکار افراطی ومتحجرانه پیرو شما که اجازه نفس کشیدن نداشت هر سخن حق را در گلو خفه می کردید چقدر جوانان را ستاره دار کردید چقدر اساتید را اخراج کردید. . . وچون نقد وانتقاد را بر نمی تابیدید این بلاها به سر کشور عزیزمان امد پول ملی افت کرد روابط خارجی به انزوا کشیده شد وغیره خداوند شما افراطیون را هدایت کند (141413)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۳:۰۵
دوستان بنظرتون ما هم کوتاهی نمی کنیم؟؟.. این عده قلیل در این روز ها بیش ترین هیاهو رو داشتند ولی ما چی؟
بنظرم مردم بهترین جواب و به این منفعت طلبان خواهند داد... (141425)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۳:۲۶
سالک، سالک بگيري الهي، آره اين يکي رو راست ميگي، زمان خاتمي ترور کرديد، کشتيد و نابود کرديد، اما همين خاتمي با به دام انداختن يار شفيق تان، سعيد امامي، بدنامتان کرد. لذاست که خيلي طبيعي باشه که بخواهيد انتقام بگيريد و ما شما رو درک ميکنيم! بعد هم گفتي اعتراض سالم!! سالم!؟ پرتاب کفش و تخم مرغ معنيش اعتراض سالمه!؟ ميگم تو مطمئني سالمي؟ (141458)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۳:۲۸
خاتمی در دل مردم ایران جای دارد (141464)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۳:۲۸
هر وقت شماها اسناد بيچاره كردن ملتي و به فلاكت كشيدن كشوري و نابودي نسلي را ارائه داديد، خاتمي هم اسناد مربوط به حرفهايش را ارائه مي دهد، اي خداااااااااااااااااااااا كجايي پس؟ چرا انتقام مظلوميت خاتمي را از اينها نمي گيري؟ چرا اين ها تا اين حد گستاخند؟ ملتي را به بدبختي كشانده اند، اگر خاتمي اين وضع اسفبار را به وجود آورده بود چه مي كردند با او؟ (141465)
مهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۳:۲۸
جناب آقای سالک شما چرا تند میروید شما که فرد آروم و افراطی نیستید چرا تند میروید،. یادمان ویادتان نرفته که شما تندروها در زمان خاتمی چه بلاهای سراین بزرگ مرد آوردید. ترور فروهر ها یادتان نرفته ترور محمد شریفی و نویسندگان یادتان نرفته بعدشم که عاملین آن مشخص شد یادتان نرفته. سعید امامی از دارسته کی بود خاتمی یا شما ؟ شما بیشتر طعم ترور به دهانتان مزه کرده است تا این سید بزرگوار حالاهم بدنیست یه مواجب بگیراهایتان وعده بهشت بدهید و یک عملیات انتهاری انجام دهید تا این سید خراب شود. پس شما در هر سمت وشخصیتی که هستی باش ولی انگشت اتهام از روی سید مان بردار آن دوران سیاه تمام شد. . . . (141466)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۳:۳۰
خدا جوابت را بدهد فقط همين (141468)
بهنام
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۳:۵۴
خاتمی بدهکار هم شد سید این تندروها دست پیش میاندازند تا پس نیفتند جای متهم و شاکی عوض شد واقعا (141495)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۴:۰۰
خوب دیگه.دمخروس معلوم شد (141500)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۴:۱۹
عزیزان و ملت عزیز اصلا خودتون رو ناراحت نکنید . قطعا این جماعت از اقدام بسیار زشتی که کرده اند نه تنها عذر خواهی نخواهند کرد بلکه از کار خود حمایت هم می کنند . اما اینها هرگز در جامعه و نزد ملت و حتی هواداران خود اندک اعتبار و آبرویی ندارند و رو سیاهی هروز بیشتر از دیروز برایشان خواهد ماند . حمله به خودروی رییس جمهور در هر صورت محکومه و اینو هر آدم عاقلی میدونه (141513)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۴:۴۸
اسباب خنده است این نتیجه گیریهای پرفسورهای اصولگرا استدلالشون مثل اینه که بگی مقصر تصادف بخاطر سرعت بالا پلیس راهواره چون در مورد سرعت بالا هشدار داده (141536)
م.گ
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۵:۳۰
تواين فكرم برم دم مجلس و يك انتقاد سالم و سازنده از سالك بكنم بچه ها موافقيد؟ (141581)
بیطرف
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۵:۴۱
جناب سالک انگار با گوچک زاده و سایر دوستانشان هماهنگ کردن که چطور سخن برانند و مطالب رو وارونه جلوه دهند! ولی خودمونیم ها !!! انگار یه اطلاعاتی از کفش پرانها داشتین!!!!!!!!!11 (141592)
علی
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۶:۰۸
اگر اجازه دهیم که از آزادی (یا به اسم آزادی)، برای گشتن آزادی (سوء) استفاده شود، به فاشیسم خواهیم رسید. (141605)
ساحل
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۶:۲۵
ما هرچی سید بگه قبول داریم،شما هم بیشتر از این خودتونو به در و دیوار نکوبین. . . (141625)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۷:۱۹
خوانندگان محترم آقای سالک نماینده (واقعی) مردم (واقعی) اصفهان نیست و اظهارات ایشان را پای مردم روشنفکر اصفهان نگذارید (141646)
۱۳۹۲/۰۷/۱۳ ۱۷:۲۹
حرفهای آقای سالک یعنی اگر اصلاح طلبان افراطی سر کار بیایند تیم ترور به فعالیت می پردازد (141652)