به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۱/۳۰ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب : ۱۷۶۱۳۶
کار سخت شاگردان یحیی در دژ وطنی

تراکتورسازان به فکر از یاد بردن خاطرات شمال

گروه ورزشی: در ادامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر دیدارهای مهمی برای مدعیان قهرمانی و سقوط لیگ برتر برگزار می‌شود.
تراکتورسازان به فکر از یاد بردن خاطرات شمال
در آخرین روز از هفته بیست و ششم لیگ برتر امروز (جمعه) ۴ دیدار برگزار می‌شود که هرکدام دیدارهای مهمی برای تیم‌های مدعی و در آستانه سقوط لیگ برتر است.

نساجی – پدیده شهر خودرو
شاگردان یحیی گل‌محمدی برای ماندن در کورس قهرمانی و کسب سهمیه آسیایی کار سختی در این هفته دارند، چرا که باید مقابل یکی از بهترین تیم‌های دیدارهای خانگی بروند. نساجی در لیگ هجدهم تنها در هفته نخست مقابل ذوب‌آهن در قائم‌شهر متحمل شکست شود و پس از آن به هیچ تیمی در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر باج نداد با این اوصاف رقبای پدیده در بالای جدول رده‌بندی می‌توانند به لغزش رقیب مشهدی خودشان امیدوار باشند.پدیده که در این دیدار مرادمند، مدافع خودش را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد با ۴۶ امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی قرار گرفته و نساجی هم با ۲۶ امتیاز در رده یازدهم جدول شانزده تیمی لیگ برتر قرار گرفته است.

تراکتورسازی – پیکان
در دیگر دیدار مهم از هفته بیست و ششم لیگ برتر، تراکتورسازان برای فراموشی باخت تلخ هفته گذشته مقابل سپیدرود میزبان پیکان است. پیکان هم با دو شکست پیاپی پا به تبریز می‌گذارد. سفید پوشان پیکان در لیگ هجدهم مقابل پنج تیم بالای جدول تنها ۳ امتیاز کسب کردند و به همین دلیل انتظار می‌رود کار سختی در خانه سرخ‌پوشان تبریزی داشته باشند.تراکتورسازی که در این دیدار محسن فروزان را به خاطر اتفاقات بازی سپیدرود در اختیار ندارد با ۴۷ امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار گرفته و پیکان هم با ۲۵ امتیاز در رده دوازدهم جای دارد.

فولاد – صنعت نفت آبادان
شاید این دیدار نسبت به سه دیدار دیگر اهمیت کمتری در جدول رده‌بندی لیگ برتر داشته باشد اما در هر صورت یکی از داربی‌های استان خوزستان محسوب می‌شود. فولاد که در حال حاضر با ۳۳ امتیاز در رده ششم قرار گرفته، در ورزشگاه تازه تاسیسش فعلاً شکست نخورده به دنبال ادامه همین روند است ولی در این دیدار با یکی از چغرترینتیم‌های لیگ برتر مسابقه دارد. صنعت نفت آبادان که در حال حاضر با ۲۴ امتیاز در رده سیزدهم جدول رده‌بندی قرار دارد با ۷ باخت یکی از کم‌باخت‌ترین تیم‌های لیگ محسوب می‌شود که حتی از فولاد رده ششمی هم کمتر باخته است.در این داربی از استان خوزستان هر دو تیم محرومانی دارند که رافایل اریک مسی، سینا مریدی، فرزاد جعفری از فولاد و مسلم مجدمی از صنعت نفت آبادان این دیدار را به دلیل محرومیت از دست دادند.

پارس جنوبی – سپیدرود
این دیدار با این که برای جمی‌ها اهمیت خاصی ندارد اما یکی از پنج فینال سپیدرودی‌ها برای بقا در لیگ برتر محسوب می‌شود. سرخ‌پوشان رشتی که هفته گذشته دست به کار بزرگی زدند و تراکتورسازی را با نتیجه ۳ بر یک شکست دادند، با روحیه خوبی پا به این دیدار می‌گذارند اما از آن جا که بازی در جم برگزار می‌شود، کار سختی مقابل پارس جنوبی دارند.
سپیدرود در حال حاضر ۱۸ امتیازی است و با دو امتیاز کمتر پایین‌تر از نفت مسجد سلیمان ۲۰ امتیازی قرار دارد و اگر بتواند در این دیدار پیروز شود، می‌تواند از منطقه سقوط خارج شود و به رده چهاردهم برسد. پارس جنوبی هم با ۲۸ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفته است. همچنین جواد آقایی‌پور از سپیدرود و ابراهیم صالحی از پارس جنوبی این دیدار را به دلیل محرومیت از دست دادند.

برنامه کامل و داوران بازی‌های امروز (جمعه) لیگ برتر به شرح زیر است:
تراکتورسازی تبریز- پیکان تهران– ساعت ۱۸ – ورزشگاه یادگار امام تبریز
داور: موعود بنیادی فر
کمک‌ها: قهرمان نجفی – براتعلی مولوی
کمک داوران اضافی: کمیل غلامی – پیمان فرخی مهر
داور چهارم: بابک عباسقلی زاده
ناظر: محمدجواد تقی پور
پارس جنوبی جم- سپیدرود رشت– ساعت ۱۹– ورزشگاه تختی جم
داور: کوپال ناظمی
کمک‌ها: تورج عیوض محمدی – ایوب غلامزاده
کمک داوران اضافی: مهدی مرجانزاده – جواد رحیم زاده
داور چهارم: مهدی شفیعی
ناظر: ایرج نظری
نساجی مازندران- پدیده مشهد – ساعت ۱۶ – ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر
داور: محمدحسین زاهدی فرد
کمک‌ها: علی میرزابیگی – عسگر محمدی
کمک داوران اضافی: رضا مهدوی – محمدباقر پورباقر
داور چهارم: عباس پورحیدری
ناظر: محمود رفیعی
فولاد خوزستان- صنعت نفت آبادان– ساعت ۱۹:۱۵ – ورزشگاه اختصاصی فولاد اهواز
داور: روح الله شریفی
کمک‌ها: محمد عطایی – اسد حاج محمدی
کمک داوران اضافی: حسین زمانی – حسین زیاری
داور چهارم: هادی طوسی
ناظر: اسماعیل صفیری
مرجع : ایسنا
برچسب ها: تراکتور سازی