به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۲/۱۷ ساعت ۰۸:۳۸
کد مطلب : ۱۷۷۱۹۸

بهترین هتل‌های تفریحی کیش

گروه گردشگری: تعداد هتل‌‌های کیش آن‌قدر زیاد است، که اگر هر سال هم به کیش سفر کنید، قادر خواهید بود، که هتلی متفاوت را انتخاب کنید. اما بهترین راه رزرو هتل کیش شناسایی امکانات یک هتل با توجه به انتظارات شما از آن است. تعیین کننده اینکه چه هتلی بهترین هتل کیش و چه هتلی بدترین هتل کیش برای اقامت است، کاملا به شخصیت و انتظارات شما از محل اقامت شما بستگی دارد، به طور مثال اگر میزان هزینه‌ای که قرار است برای اقامت در هتل پرداخت کنید، برای شما بیشتر از امکانات آن ارزش داشته باشد، قطعا انتخاب و رزرو هتل کیش با چهار ستاره، برای شما از یک هتل پنج ستاره بهتر خواهد بود.
اما اگر اهل تفریح و خوشگذرانی هستید و هزینه اهمیت چندانی برای شما ندارد،  جزیره کیش، یکی از بهترین مقاصد گردشگری ایران، برای شما است. این جزیره علاوه بر اینکه، فرصت‌های زیادی را برای تفریح و خوشگذارنی در دریا و خشکی را در اختیار شما قرار می‌دهد، در برخی از هتل‌ها، اقامتی همراه با آرامش و تفریح را برایتان فراهم کرده است، که در بین این هتل‌های کیش، هتل مارینا و هتل داریوش سرآمد دیگر هتل‌ها در ارائه امکانات تفریحی به گردشگران هستند و به ارائه تفریحات آبی که معمولا تفریح اصلی در یک جزیره است، می‌پردازند.

هتل مارینا

هتل مارینا که در زمینی به مساحت ده هکتار احداث شده است، فضای سبزی بسیار خوب با گونه‌های متفاوت گیاهی و آب‌نماهای زیبا دارد که آن را از تمام هتل‌های کیش در جزیره متمایز می‌کند. معماری منحصر به فرد این هتل در کنار امکانات مدرن آن در تلفیق با فضای سبز آن ترکیبی متضاد اما فوق‌العاده را برای راضی نگه داشتن سلیقه دوست داران طبیعت و طرفداران مدرنیته فراهم آورده است. این هتل دارای دو ساحل است که زیبایی دریا را به گردشگران خود نزدیک می‌کند و از همین مکان است که هتل مارینا، ارائه خدمات متفاوت تفریحی خود را آغاز می‌کند.
نوار ساحلی 750 متری هتل مارینا بزرگترین اسکله شناور قایق‌های تفریحی کشور و تعدادی قایق اختصاصی را در خود جای داده است. با انتخاب این هتل، هزینه‌های تفریحات دریایی مثل جت اسکی، غواصی از سفر شما حذف خواهند شد. همچنین در این مجموعه آقایان می‌توانند با استفاده از سرسره‌های بادی و وسایل تفریحی آبی دیگر روز بسیار خوبی را سپری کنند.

در این هتل می‌توانید سوار پدل بورد شوید، خوشبختانه استفاده از پدل بورد برای آقایان و خانم‌ها محدودیتی ندارد و دو نفره هم می‌شود (یک بزرگسال و یک کودک) سوار آن شد. پدل بورد برای ورزشکاران یوگا نیز بسیار مفید است، زیرا با آن می‌توانید از هیاهوی ساحل دور شوید و بدون نگرانی از افتادن در آب روی آن بنشینید و تمرینات خود را انجام دهید.
بعد از تفریحات آبی نوبت به استراحت در اتاق‌های ماساژ و استخر، سونا و یا جکوزی خستگی خود را از تن بیرون کرده و پس از صرف یک غذای خوشمزه در رستوران‌های این هتل به سراغ نوشیدنی‌های متنوع کافه‌های آن رفته و نوشیدنی خود را از طیف وسیعی از نوشیدنی‌ها انتخاب کنید و یا به کلوپ ماهیگیری، کلوپ تفریحات و یا زمین تنیس بروید، مجددا به تفریح بپردازید.

هتل داریوش

هتل داریوش که معماریش با الهام از تخت جمشید، شکوه تاریخ ایران را در آن زمان به نمایش می‌گذارد، در زمینی با مساحت بیش از دوازده هکتار احداث شده است. هتل داریوش تورهای مختلف و کاملی را در اختیار گردشگران قرار می‌دهد و با مراکز خرید پیاده فقط 12 دقیقه فاصله دارد. در این هتل علاوه بر لذت بردن از معماری خاص که حس افتخار و ناسیونالیستی را در دل هر ایرانی زنده می‌کند، می‌توانید از تفریحات مختلفی که هتل برای شما تدارک دیده است، استفاده کنید.
این تفریحات با تفریحات آبی شروع می‌شود، هتل داریوش مجهز به قایق‌های پدالی و پارویی است و شما می‌توانید در دریاچه هتل از آن‌ها استفاده کنید. همچنین امکان غواصی با مربی به طور اختصاصی در این هتل وجود دارد که شگفتی‎های سایت اختصاصی هتل داریوش برای غواصی قطعا شما را سرگرم خواهد کرد. بعد از غواصی می‌توانید به متخصصان ماساژ تایلندی هتل داریوش مراجعه کنید و یا به استخر روباز (مخصوص آقایان) هتل بروید. پس از آن از رستوران‌ها و کافه‌های هتل داریوش با غذاهای متنوع و نوشیدنی‌های گرم و سرد انتظار شما را می‌کشند.
از تفریحات دیگر این هتل که با رزرو هتل داریوش می‌توانید از آن استفاده کنید، دوچرخه سواری در سایت اختصاصی، زمین پینت بال با مساحت 2500 متر، زمین تنیس و میز پینگ پنگ و سالن بدنسازی و بیلیارد است.
 
در یک مقایسه کلی برای رزرو هتل کیش خود، بین هتل داریوش و مارینا پارک، اگر قصد شما غواصی و خرید و دیدن ساحل مرجانی است، هتل درایوش انتخاب مناسب‌تری است، اگر علاقمند هستید که تفریحات بیشتری را در اختیار داشته باشید بهتر است مارینا را انتخاب کنید. رزرو آنلاین هتل کیش، معمولا دارای تخفیفاتی است که می‌تواند هزینه اقامت شما در این هتل‌‌های کیش را بسیار کاهش دهد.
برچسب ها: کیش هتل