به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۹:۲۰
 
۳
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب : ۱۷۸۳۵
موافقت احتمالی با برداشت ۳۰ درصد از صندوق توسعه ملی

مجلس با توقف هدفمندی موافق است

گروه اقتصادي:‌ یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، خواستار توقف هدفمندی یارانه‌ها شد و گفت: با وجود شرایط حاکم بر اقتصاد کشور، ادامه روند فعلی هدفمندی بار تورمی به همراه خواهد داشت و دولت باید این طرح را متوقف کند.
مجلس با توقف هدفمندی موافق است
عزت‌الله یوسفیان ملا با اعلام اینکه مجلس نیز با توقف هدفمندی موافق است، اظهار داشت: دولت با ارایه یک لایحه به مجلس از ادامه این طرح صرف نظر کند.نماینده آمل در مجلس نهم،گفت: دولت تنها در صورتی می‌تواند یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی را ادامه دهد
دولت تنها در صورتی می‌تواند یارانه نقدی ۴۵ هزار تومانی را ادامه دهد که ۵۰ درصد یارانه بگیران را از دریافت یارانه نقدی حذف کند
که ۵۰ درصد یارانه بگیران را از دریافت یارانه نقدی حذف کند.

به گفته یوسفیان در صورت ادامه روند فعلی، دولت زمین گیر می‌شود.این نماینده مجلس در ادامه از برداشت ۳۰ درصد از صندوق توسعه ملی برای تأمین منابع بودجه سال ۹۲ در راستای اصلاح بودجه خبر داد و گفت: بسیاری از اصلاحیه بودجه ۹۲ که از سوی دولت برای بررسی بیشتر به مجلس ارائه شده است مورد موافقت و تصویب نمایندگان قرار گرفته است.یوسفیان از ارائه اصلاحیه بودجه ۹۲ به صحن بعد از تعطیلات مجلس در صورت پایان گرفتن رسیدگی به آن تا انتهای هفته خبر داد.
مرجع : ايلنا

یک ایرانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۳:۴۶
دولت اقای هاشمی و خاتمی هم میتوانستند این کار را انجام دهند ولی نکردند . چون میدونستند این کار شدنی نیست . هر کاری راه و روشی دارد . حالا یکی به این اقا محمود بگه بیا پرداخت کن .مملکت رو بهم ریختی افتخار هم می کنی . واقعا که ... (144213)
پرواز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۳:۵۰
خودکرده را تدبیر نیست مثل اینکه خود مجلس بود که این قانون را تصویب کرد باید از مردم عذر خواهی کنند (144223)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۹:۳۴
اگر قرار است این قانون لغو شود شرط اولش این است که همه ی قیمتها هم به همان زمان سابق (قبل از جهش وحشتناک با شروع اجرای این قانون) بازگردانده شوند. وگرنه می شود چوب و پیاز و ..... (144451)
الیاس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۳:۵۲
انشاا... که این طرح به تمام معنا معیوب از سر این ملت برداشته بشه . بگید آمین (144226)
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۳:۵۳
افزایش و گرانی ناشی از هدفمند کردن یارانه ها که حقوق بگیران ثابت دولت را تحت فشار قرار داده و مبلغ پرداختی کم که حذف آن در زندگی پولداران و کاسبها اثری ندارد اینها در افزایش فاصله طبقاتی ناشی از اجرای هدفمند یارانه و حاشیه های فرهنگی اجتماعی این طرح اقتصادی اثری ندارد لطفا به فکر فقر ناشی از گرانی و اجرای طرح پدید آمده فکری نمائید (144228)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۰۵
دولت قبلی گفته بود، از محل ماوالتفاوت یارانه سوخت و نان و،،، یارانه نقدی به مردم پرداخت خواهد شد!! چطور شما نماینده مجلس میگویید، دولت زمینگیر خواهد شد، نتیجه با برنامه نبودن دولت قبل همین میشود، راستی نمیدون، با حذف یارانه ها، مردم زمینگیر شوند، آقای وکیل مردم!!!!! کنن (144238)
مرادقلی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۰۸
فعلا مجلس در باره نحوه بیان شعار مرگ بر امریکا به بحث و تبادل نظر پرداخته اند و امروز هم حجت الاسلام موسی غضنفرآبادی برای اینکه در امریکا آزادی نیست برای ملت امریکا گریه و زاری نمودند. دیگه کسی یادش به ملت ایران نیست. حالا هدفمندی بردارید و یا بر ندارید برای بنده فرقی نمی کند. (144243)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۱۲
آقاي نماينده شماها اين يارانه را به مردم تحميل كرديد و فكر مي كرديد كه اين بهترين راه حل براي از بين بردن سوبسيد يا يا بقول شما يارانه است و غافل از اينكه شما با تصويب اين طرح ريشه فقر را نه تنها خشك نمي كنيد بلكه به ريشه فقر آب مي دهيد تا فقر در جامعه رشد كند غول هاي بازاري مردم فقير را به بلعند و از بين ببرند حالا هم وسط دو راه گير افتاديد نه راه پيش داريد نه راه پس ، ولي از قديم گفته اند ماهي را هر وقت از آب بگيريد تازه است
بهترين راه حل قطع كامل پرداخت يارانه به همه و متوقف كردن افزايش قيمت آب و برق و گاز و نفت و گاز و بنزين است بگذاريد مردم نفس بكشند از بس فضا آلوده است و هوا سنگين مردم دارند خفه مي شوند توان مقاومت ندارند از ابراز عقيده و اظهار نظر خودداري كنيد مثل آقاي سيف بخواهيد اظهار نظر كنيد وضع از اين كه هست بدتر مي شود فقط آرامش را به جامعه برگردانيد حرف نزنيد تنش ايجاد نكنيد و بازار را با تحليل ها و اظهار نظرهاي نسنجيده ملتهب نكنيد (144252)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۲۰
آقای نماینده مردم، شما باید، غصه زمینگیر شدن، مردم را، بخورید، نه دولت، حتی دولت روحانی عزیز و یا سید خندان دوست داشتنی باشد، ما اصلاح طلبان واقع بین هستیم، جناب نماینده مردم!!! (144260)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۲۶
شما باید غصه زمینگیرشدن مردم رو بخورید، نه دولت، حتی اگر دولت رییس جمهور محبوب، آقای روحانی و سید خندان، خاتمی عزیز باشد، ما اصلاح طلبان واقع، هستیم مقل تصویب این طرح باید فکر همه چی رو میکردید، آقای نماینده مردم!!!! (144269)
مرتضی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۳۱
45 تومان رو بگیرید و قیمت حامل های انرژی و اجناس و کالاهای اساسی ثابت بمونه؟!!! (144276)
صالح
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۴:۴۹
ای کاش هر چه زودتر این کار انجام بشه. 45 تومن پول می داد 450 تومن پول از جیب مردم بیرون می کشید! (144295)
عاصی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۵:۰۵
تکلیف قیمتها که حداقل چهار برابر شده چی میشه با یارانه لااقل پول قبض اب وبرق و...میشه داد (144315)
ثانی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۵:۵۳
امیدوارم طرح هدفمندی هرچه زودتر برچیده بشه چون از طرح و مجری اون دل خوشی نداریم. (144351)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۹:۰۱
این مجلس تا دیروز موافق بود و ساکت می نشست امروز کارشناس شده و نظر میده (144437)
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۱۹:۳۵
چرا اینقدر در این مملکت کارهای به ظاهر کارشناسی ، غیر کارشناسی و با نتیجه معکوس است؟ معلوم است یا کارشناسانی که انتخاب میکنند درست گزینش نشده اند یا مجریان قانون آنرا غلط اجرا میکنند. (144452)
منیر
United States
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۱:۲۹
مردم روستاهم از این طرح ناراضی هستند 45 تومان دادند میگویند 3 برابر ان باید خرج کنیم داره دولت ورشکسته میشه مردم که دارند رجر میکشند این پول را هم که میدند ندند و غمناکترین مردم ایرانی ها هستند از این که بد تر نمیشوند (144512)
تتتتتتتتتتتتتتت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ۲۳:۱۹
احمدی می گفت
این پول امام زمانه (144564)