به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۵۹
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۱۷ ساعت ۲۲:۵۷
کد مطلب : ۱۷۸۷۷
کودکان دریاچه ارومیه، زاینده‌رود و کارون را نجات می دهند؟

زنجیره​کودکان براي​درياچه​و رودخانه‌های​کشور

گروه جامعه:​ با جدی شدن بحران خشک‌سالی و آلودگی رودخانه‌ها و دریاچه‌های کشور، هزاران کودک در کنار دریاچه ارومیه و رودخانه‌های کارون و زاینده رود زنجیره انسانی تشکیل خواهند داد.
زنجیره​کودکان براي​درياچه​و رودخانه‌های​کشور
به مناسبت سومین روز هفته ملی کودک که به‌ نام میراث فرهنگی،‌ کودک و طبیعت نام‌گذاری شده است، هزاران کودک عضو مراکز کانون با همکاری سازمان حفاظت از محیط زیست در یک اقدام نمادین ساعت 10 صبح فردا 18 مهرماه به منظور افزایش توجه مسوولان به موضوع کم‌آبی و خشک ‌شدن تالاب‌ها، دریاچه‌ها و رودخانه‌های کشور در استان‌های خوزستان آذربایجان‌غربی و اصفهان در کنار دریاچه ارومیه و رودخانه‌های کارون و زاینده رود گردهم می‌آیند و با تشکیل زنجیره‌ای انسانی از مسوولان سازمان محیط زیست، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، استانداران و فرمانداران می‌خواهند تا با اتخاذ تدابیری عملی و مستمر راه حلی برای نجات منابع آب اتخاذ کنند.

در این مراسم کودکان با کشیدن نقاشی‌، اجرای نمایش‌های خلاق و سرودخوانی ضمن ایجاد فضایی مفرح‌، از بزرگ‌سالان می‌خواهند تا در راه نجات منابع آبی از آلودگی و خشکسالی که نخستین نیاز برای بقای جانوران و گیاهان است‌، تلاش کنند.

۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۹:۲۲
آفرين بازم به اين بچه ها خدايا ما بزرگا طبيعت نازنين اينا را خراب كرديم خدايا بچه هاي ما بعد از اين چه جوري بايد زندگي كنن؟ چي ميشه ما بزرگترا وقتي نوشابه مي خوريم بطري شو كنار خيابون نندازيم وقتي تفريح مي ريم آشغالا را كنار رودخونه نريزيم ؟ قدر آب را بيشتر بدونيم و در مصرفش سرفه جويي كنيم ؟ كمتر با ماشين شخصي بيرون بريم؟ به خاطر بچه هاي خودمون؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (144676)
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۰۹:۲۷
ای بابا تو این دوره زمونه به حرف آدم های عاقل و بالغ و دانشمند گوش نمی دن حالا می خوان به حرف بچه های تازه به دوران رسیده گوش کنن؟
اینها به بچه های خودشون رحم نکردن ! بچه هاشون تو هوای آلوده تهران به دنیا اومدن و هوا بدتر شد که بهتر نشد! (144677)
آزرمیدخت
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۱۸ ۲۳:۵۵
اینهایی که الان کمر همت به نابودی محیط زیست بستن بچه های دیروزیند پس برای نجات جامعه و محیط زیست باید بچه ها رو آموزش داد که مدیران آینده اند (145007)