به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۱۲ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب : ۱۷۹۰۰۸

در آموزشگاه زبان 24 ثبت نام کنید

در آموزشگاه زبان 24 ثبت نام کنید
گروه علمی: آموزش زبان فواید زیادی برای شما دارد و بررسی این فواید می تواند هدف خاصی را برای هر فرد تعیین کند. آموزش زبان دوم به ویژه زبان انگلیسی در جهان امروز امری ضروری است و تقریباً همه افراد برای به دست آوردن شغل و کسب و کاری بهتر، باید بتوانند به زبانی غیر از زبان مادری خود صحبت کنند. ما در آموزشگاه زبان انگلیسی 24 به تدریس تمامی زبان های زنده دنیا خصوصا زبان انگلیسی می پردازیم.

در این مقاله تعدادی از فواید آموزش زبان را ارائه می دهیم:
•    آموزش زبان موجب افزایش سرعت عملکرد ذهن می شود. تحقیقات زیادی در مورد قدرت یادگیری افراد تک زبانه و افراد چند زبانه انجام شده است. به عنوان مثال نتایج یک تحقیق در یکی از دانشگاه های اسپانیا نشان داده است که افرادی که به آموزش زبان جدید علاقه مند هستند، ذهن تیز و فعال تری نسبت به سایر افراد دارند. این افراد با مشکلاتی که در مسیر یادگیری شان قرار دارد به سادگی برخورد می کنند و به عنوان یک مشکل بزرگ به آن نگاه نمی کنند. این دسته از افراد مطالعه و تحقیق در مورد موضوعات ناشناخته را دوست دارند به این ترتیب ذهن آنها پرورش پیدا می کند و به راحتی آموزش می بینند و اطلاعات جدیدی در مورد شیوه های آموزش زبان به دست می آورند. یکی از محبوب ترین زبان ها در ایران برای یادگیری زبان ترکی استانبولی است. در آموزشگاه زبان ترکی 24 شما می توانید زبان ترکی را به سرعت بیاموزید.

•    آموزش زبان موجب تقویت و بهبود حافظه می شود. در زمان آموزش یک زبان جدید مثل زبان انگلیسی، فرد استفاده بیشتری از ذهن خود می کند. آموزش زبان جدید مستلزم یادگیری لغات و واژگان جدید و در نتیجه چگونگی به کار بردن آنها برای برقراری ارتباط است. تمامی این موارد به تقویت ذهن و حافظه کمک بزرگی می کند در نتیجه افرادی که می توانند به چند زبان صحبت کنند، بازده ذهنی بالاتری نسبت به سایرین دارند. بدون شک زیباترین زبان زنده دنیا، زبان فرانسوی می باشد. ما در آموزشگاه زبان فرانسه 24 به آموزش زبان فرانسه می پردازیم.

•    افرادی که یک زبان جدید را آموزش می بینند، قدرت تصمیم گیری بالاتر و بهتری دارند. برای افرادی که می توانند به چند زبان صحبت کنند، تصمیم گیری فرآیندی ساده است.

•    آموزش زبان موجب تغییر و تقویت عملکرد ذهن می شود. آموزش زبان جدید به معنای آموزش یک سیستم کاملاً متفاوت است. این سیستم اصطلاحات و معانی متفاوت و قوانین متمایزی به همراه دارد. این خصوصیات تنها قسمتی از پیچیدگی های یک زبان جدید هستند. روش های جدید که برای آموزش زبان انگلیسی وجود دارد، ذهن را وادار به شناسایی ساختار آن زبان می کند. ذهن در زمان آموزش یک زبان جدید، به فعالیت مشغول می شود و در نتیجه در زمینه خواندن، نوشتن و مذاکره مهارت های زیادی کسب می کند. تلاش برای آموزش یک زبان جدید باعث افزایش آی کیو و نوآوری در افراد می شود.

•    تحقیقات نشان داده است که سالمندان چند زبانه در سن 75 سالگی ممکن است مبتلا به بیماری آلزایمر شوند در حالی که امکان ابتلا به آلزایمر در سالمندانی که فقط می توانند به زبان مادری خود صحبت کنند در سن 71 سالگی است.

مزایای آموزش زبان جدید بر ویژگی های شخصی:
•    آموزش زبان، فرصت های شغلی بهتری را برای افراد فراهم می کند. از آن جایی که امروزه مشکلات مربوط به بیکاری یک مشکل جهانی محسوب می شود، آموزش زبان می تواند به عنوان یک مزیت رقابتی در نظر گرفته شود.در نتیجه آموزش زبان یک امتیاز بزرگ برای پیدا کردن شغلی مناسب محسوب می شود و می تواند کمک بزرگی به پیدا کردن شغل مناسب به افراد جویای کار بکند. با آموزش زبان به شیوه ایی مناسب، فرد می تواند به راحتی از موانع فرهنگی و مشکلات برقراری ارتباط عبور کند. یکی از محبوب ترین زبان های دنیا برای یادگیری در سرتاسر دنیا خصوصا ایران زبان آلمانی می باشد. ما در آموزشگاه زبان آلمانی 24 به تدریس زبان آلمانی می پردازیم.

•    در هنگام آموزش زبان جدید، فرد با فرهنگ های مختلف آشنا می شود.به عبارت دیگر می توان گفت که آموزش یک زبان جدید، دروازه ورود به فرهنگ های مختلف است. آموزش یک زبان جدید فرد را به سمت شناخت آداب و رسوم و شناخت آن منطقه هدایت می کند. با ورد به یک فرهنگ جدید، انعطاف پذیری و درک افراد نسبت به محیط پیرامون افزایش پیدا می کند. زبان ایتالیایی از قدیم الایام زبان فرهنگ دنیا محسوب می شده است. ما در آموزشگاه زبان ایتالیایی 24 به تدریس زبان ایتالیایی می پردازیم.
یکی از متداول ترین روش ها برای یادگیری لغات جدید استفاده از کارت های آموشی است. این کارت‌ها کمک زیادی به آموزش زبان می کند. هنگام استفاده از کارت های آموزشی باید به این نکات توجه داشته باشید:

•    برای آموزش زبان بهتر است ازفلاش کارت های الکتریکی استفاده کنید. فلاش کارت های کاغذی آموزشی محدود به شما ارائه می دهند اما فلاش کارت های الکتریکی مزایای جدید و قابل توجهی برای شما دارند. با استفاده از فلاش کارت های الکتریکی می توانید به راحتی تعداد زیادی از لغلات جدید را بر روی گوشی همراه و تبلت خود داشته باشید و همچنین می توانید از برنامه هایی آموزشی در ارتباط با فلاش کارت های الکترریکی که افراد دیگر قبلاً ساخته اند و در فضاهای مجازی قرار داده اند، استفاده کنید. این برنامه ها به طور اتومات نظم و ترتیب این کارت ها را تغییر می دهد تا شما به ترتیب لغات را حفظ نکنید بلکه به روشی درست آنها را یاد بگیرید. این تکنیک کمک زیادی در آموزش زبان به شما می کند.

•    اطمینان پیدا کنید ک قبل از این که روی کارت را برگردانید، میتوانید معنی آن را حدس بزنید. فلاش کارت ها بهترین روش برای آزمودن حافظه هستند، بنابراین برای دیدن معنی لغت، سریع کارت را برنگردانید. حتی اگر معنی یک لغت را نمی دانید، بهتر است قبل از برگرداندن کارت آن را در ذهن خود حدس بزنید.

•    بهتر است اول ترجمه لغت را یاد بگیرید و بعد لغات معادل انگلیسی آن را یاد بگیرید. یادگیری ترجمه یک لغت خارجی به مراتب ساده تر از فهمیدن معادل انگلیسی آن است. بعد از یادگیری معنی لغت جدید، می توانید معادل خارجی آن را نیز یاد بگیرید.

یک نمرین موثر و مداوم کمک بزرگی در آموزش زبان به شما می کند.
برخی از استراتژی های عالی و مفید برای ادغام لغات جدید در کنار هم عبارتند از:

•    تصور کردن لغت و تکرار آن با صدای بلند: لغتی را که یاد می گیرید در ذهنتان به تصویر بکشید. تصویر آن لغت را در ذهن خود تداعی کنید و آن را با صدای بلند بخوانید. این کار باعث می شود بتوانید با مفاهیم ارتباط برقرار کنید و همچنین موجب بهبود حافظه می شود.

•    با حرکت و اشاره لغات جدید را یاد بگیرید: وقتی شما در حین یادگیری از حرکات فیزیکی استفاده کنید، ذهن بهتر لغات جدید را یاد می گیرد.