به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۳/۲۶ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب : ۱۸۰۰۳۱

توافق برانکو با الاهلی با تمام جزئیات

گروه ورزشی: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی کروات پرسپولیس با الاهلی عربستان به توافق رسید تا به نوعی شانس بازگشت مجدد به این تیم را هم حفظ کرده باشد.
توافق برانکو با الاهلی با تمام جزئیات
همان‌طور که پیش از این بارها به این مسئله اشاره شده بود که قرارداد فصل آینده برانکو ایوانکوویچ با باشگاه پرسپولیس به دلیل عدم پرداخت مطالباتش در زمان مقرر از اعتبار خارج شده است، این مربی برای انتخاب تیم جدید خود مشکلی نخواهد داشت.مسئولان باشگاه پرسپولیس بارها این موضوع را رد و تأکید کردند که برانکو تحت قرارداد این باشگاه است، اما امروز وکیل این مربی کروات آنها را در جریان فسخ قرارداد فصل آینده برانکو با باشگاه پرسپولیس قرار داد و دلیل آن هم عدم پرداخت مطالبات این مربی در زمان مقرر بود.با این شرایط باشگاه پرسپولیس امروز به این نتیجه رسیده است که نمی‌تواند مدعی شود برانکو ایوانکوویچ تحت قرارداد آنهاست. از آنجایی که برانکو ایوانکوویچ از مشکلات اقتصادی کشورمان آگاهی دارد و بارها در این زمینه به مسئولان باشگاه هشدار داده بود که برای پرداخت دستمزد او و دستیارانش در فصل آینده با مشکل ارزی مواجه خواهند بود، در نامه امروز به باشگاه با اشاره به این موضوع به نوعی جدایی رسمی‌اش را از پرسپولیس اعلام کرد.

خبرگزاری تسنیم پیش از این خبر از توافق اولیه برانکو با باشگاه الاهلی عربستان داده بود، اما واقعیت امر این است که توافق بین طرفین بر سر تمامی جزئیات انجام شده و این مربی به اتفاقات دستیارانش به زودی کار خود را در باشگاه عربستانی آغاز می‌کنند. نکته قابل توجه این است که برانکو به این دلیل عربستان را مقصد بعدی خود انتخاب کرده که نمی‌تواند با تیم‌های این کشور در مسابقات لیگ قهرمانان به تهران آمده و به نوعی مقابل هواداران پرسپولیس قرار بگیرد. از این‌رو این شانس را برای خود حفظ کرده که مجدداً روی نیمکت پرسپولیس بنشیند.نکته دیگر اینکه دستیاران برانکو نیز روز گذشته باخبر شدند که عدم بازگشت این مربی به ایران قطعی شده و قرار است در تیم جدیدی با این مربی کروات همکاری کنند.
مرجع : تسنیم
برچسب ها: برانکو