به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۰۲ ساعت ۱۰:۵۸
کد مطلب : ۱۸۰۶۷۴

کواکبیان: چرا آقای ولایتی این همه شغل دارد؟

گروه سیاسی: نماینده مردم تهران در مجلس گفت: از آقای ولایتی که چندین شغل دارد درخواست می‌کنیم کارها را به جوان‌ترها واگذار کند تا این کانون علمی، مهد پرورش دانشجویان نخبه، فرهیخته و عالم باشد.
مصطفی کواکبیان در جلسه علنی امروز (یکشنبه ۲ تیر) مجلس شورای اسلامی، با اشاره به قرائت گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات در خصوص حادثه واژگونی اتوبوس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در صحن علنی پیشین مجلس، ضمن تسلیت به خانواده های داغدار این حادثه با گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله رفسنجانی بنیانگذار دانشگاه آزاد اسلامی،گفت: اگرچه برخی شبهه درست کردند که مدیریت فعلی دانشگاه آزاد در حال رفسنجانی‌زدایی از دانشگاه است، اما امیدواریم این روند را محقق شده نبینیم و مدیریت دانشگاه در این خصوص شبهه‌زدایی کند.
نماینده  تهران در مجلس افزود: امیدواریم اساتید فعلی دانشگاه آزاد به صورت عادلانه مورد برخورد و ارزیابی قرار گیرند زیرا اخیرا نارضایتی‌های زیادی در این زمینه پیش آمده است. از آقای ولایتی که چندین شغل دارد درخواست می‌کنیم کارها را به جوان‌ترها واگذار کند تا این کانون علمی، مهد پرورش دانشجویان نخبه، فرهیخته و عالم باشد. کواکبیان با اشاره به گزارش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس تاکید کرد: گزارش جامعی آماده و به مواردی همچون فرسوده بودن اتوبوس، نداشتن معاینه فنی و قصور پیمانکار اشاره شده که مسئولان دانشگاه آزاد و پیمانکار باید در این خصوص پاسخگو باشند.
وی ادامه داد: مردم باید بدانند مجلس فقط گزارش می‌دهد اما دستگاه پیگیری‌کننده، قوه قضائیه است. عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به گرامیداشت هفته قوه قضائیه و یاد و خاطره آیت الله بهشتی از حجت الاسلام رئیسی خواست به وعده‌های خوب خود همچون پیگیری عوامل مسئولان، فضای مجازی و اصلاحات قضایی به صورت جدی و غیرتعارفی عمل کند. کواکبیان با اشاره به اینکه پرونده رسیدگی به حادثه واژگونی اتوبوس دانشگاه آزاد در دستگاه قضائی مفتوح است، خواستار رسیدگی عادلانه به آن شد.
وی همچنین با اشاره به هزینه گزافی که برای تله کابین واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد پرداخت شده، تاکید کرد: میلیاردها تومان برای آن تله کابین هزینه شده ولی بلااستفاده است لذا مسئولان فعلی دانشگاه آزاد باید پاسخگو باشند. کواکبیان گفت: مردمی که با دست رنج خود فرزندانشان را به مراکز غیردولتی و دانشگاه آزاد می‌فرستند از ما نمایندگان در مجلس انتظار دارند بیشتر از حوادث مراکز دولتی در کنار آن ها باشیم.
برچسب ها: مصطفی کواکبیان