به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۴/۳۱ ساعت ۱۷:۵۱
کد مطلب : ۱۸۳۳۱۶

خرید انواع هیتر و رطوبت ساز با بهترین قیمت

گروه اقتصادی: وب سایت بزرگ هیتر دات کام با چند چندین سال تجربه فعالیت در زمینه فروش انواع محصولات به عنوان یکی از شناخته شده ترین وب سایت‌های فروشگاهی در ایران شناخته می‌شود. شما عزیزان به مراجعه به این وب سایت می‌توانید انواع محصولات گرمایشی را بررسی و در صورت نیاز اقدام به خرید آن نمایید. علاوه بر این وب سایت اینترنتی نام برده انواع رطوبت ساز‌ها در ظرفیت‌های مختلف به فروش می‌رسد.
باید به این نکته توجه داشت که وب سایت هیتر دات کام از درباز در این زمینه فعالیت می‌کند و محصولات ارائه شده توسط آن از 12 ماه گارانتی معتبر به همراه 10 سال خدمات پس ار فروش برخوردار میباشد.
 
رطوبت ساز‌ها و مه پاش‌ها
محصولاتی که در این وب سایت به فروش می‌رسد متعلق به گروه صنعتی اسکندری می‌باشد. کیفیت متمایز محصولات در کنار فروش بالای آن‌ها باعث شده تا گروه صنعتی اسکندری به عنوان یکی از برترین تولید کننده‌های انواع مه پاش ، تجهیزات گرمایشی و تجهیزات سرمایشی در ایران باشد. این شرکت بزرگ با بیش را دو و نیم دهه تجربه از بروز ترین سیستم‌ها و قطعات برای مونتاژ و تولید دستگاه‌های خود استفاده می‌کند همچنین بروز رسانی‌های انجام شده از جمله بهره گیری از دستگاه برش و CNC در شرکت و یا واردات برخی از قطعات در کنار الگو برداری‌های موشکافانه از نمونه‌های مطرح دنیا باعث شده تا تمامی محصولات ارائه شده توسط این برند مورد توجه بسیاری از خریداران و افراد صاحب نظر فعال در زمینه‌های مختلف باشد.
 
هیتر و جت هیتر
 هیتر‌ها یکی دیگر از محصولات پرکاربرد این شرکت محسوب می‌شود. انواع هیتر در اندازه‌های مختلف طراحی و تولید می‌شود ؛ از این وسیله برای تولید گرما در محیط‌های گلخانه ، ورزشگاه‌ها ، سالن‌های پرورش طیور و... استفاده می‌شود. البته باید به این نکته هم توجه داشت که هیتر‌ها از نظر محل خروجی‌ها نیز با هم تفاوت دارند چرا که در بعضی از گلخانه‌ها با توجه به نوع گیاه خروجی هیتر باید پایین و یا بالا باشد. گروه صنعتی اسکندری به عنوان یکی از برترین و بزرگ ترین تولید کننده‌های انواع هیتر در ایران شناخته می‌شود. تجهیزات گرمایشی طراحی و ساخته شده توسط این مجموعه بزرگ در انواع بخاری آتش درون و جت هیتر می‌باشد. از بخاری‌های آتش درون به دلیل تولید گرمای پاک و بدون دوده و آلودگی در محیط‌های حساس مانند انواع گلخانه‌ها و ورزشگاه‌ها استفاده می‌شود. بخاری‌های آتش درون دارای یک دودکش می‌باشند که گاز‌های سمی حاصل از اختراق داخل کوره از آن خارج می‌شود.

 جت هیتر‌ها آتش را به صورت مستقیم به محیط انتشار می‌دهد. در این حالت گاز‌های سمی به همراه گرما در محیط پخش می‌شود چرا که این نوع هیتر‌ها فاقد دود کش می‌باشند. البته باید توجه داشت که کاربر می‌تواند این دستگاه را از سقف آویزان کند تا هیچ فضایی اشکال نشود این امر باعث شده تا جت هیتر‌ها در مرغداری‌ها به فراوانی مورد استفاده قرار بگیرد. چرا که در این حالت هیچ فضایی اشکال نمی شود و از طرفی دوده و آلودگی تولید شده از احتراق نیر توسط تهویه‌های مرغداری به بیرون دمیده می‌شود.
 
دستگاه جوجه کشی صنعتی و خانگی
 دستگاه جوجه کشی یکی دیگر از تولیدات پرفروش و کاربردی گروه صنعتی اسکندری می‌باشد. شایان ذکر است که گروه صنعتی اسکندری به عنوان برترین و بزرگ ترین تولید کننده انواع دستگاه جوجه کشی و تجهیزات مرغداری در ایران و خاورمیانه شناخته می‌شود. تمامی دستگاه‌های جوجه کشی تولید شده توسط این شرکت با الگوبرداری از بهترین نمونه‌های دنیا از جمله آرکام مراحل طراحی ، مونتاژ و تولید را پشت سر گذاشته است.
یکی از مواردی که در بالا بردن کیفیت محصولات این شرکت نقش قابل توجهی را به خود اختصاص داده است بهره گیری از سنسور SHT به عنوان حسگر دما و رطوبت در آنها می‌باشد. این سنسور ساخت کشور سوئیس بوده و به عنوان بهترین حسگر در کل دنیا شناخته می‌شود چرا قادر است دما و رطوبت محیط را در کوتاه ترین زمان با دقت بالایی اندازه گیری کند. علاوه بر این سنسور SHT بدون نیاز به کالیبره تا پایان عمر مفید آن مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع بسیاری از سنسور‌ها با گذشت زمان از حالت کالیبره خارج می‌شود که در این حالت کاربر مجبور است سنسور را برای کالیبراسیون مجدد به شرکت باز می‌گرداند و این خود در کنار ایجاد هزینه اضافی باعث اتلاف وقت کاربر می‌شود.

 مه پاش‌ها و رطوبت سازی‌های عرضه شده در وب سایت هیتر دات کام طراحی و ساخته شده گروه صنعتی اسکندری می‌باشد. از مه پاش‌ها به دلیل قدرت بالا در تولید رطوبت در محیط‌هایی مانند سالن پرورش قارچ ، گلخانه‌ها ، مرغداری‌ها و... استفاده می‌شود. بدنه این محصولات از جنس گالوانیزه گرم روسی می‌باشد که با رنگ کوره ای در دمای بالای 200 درجه پوشش داده شده است. در واقع این محصول به طور دائم در تماس با آب و رطوبت می‌باشد و استفاده از این نوع بدنه باعث شده تا امکان زنگ زدگی و ایجاد خط و خراش در بدنه محصول به صفر برسد. 
مه پاش‌های عرضه شده در وب سایت هیتر دات کام دارای 12 ماه ضمانت خرید و 10 سال خدمات پس ار فروش می‌باشند.
همچنین در فروشگاه هیتر دات کام محصولات مرتبط با مرغداری همچون ، آبخوری‌ها و دانخوری‌ها ، فن سیرکوله ، قفس بلدرچین و سایر پرنده و... نیز عرضه می‌شود.
 
تهیه و تنظیم : هیتر.com