به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۹ - ۲۱:۵۸
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ساعت ۱۸:۰۶
کد مطلب : ۱۸۳۵۸
شکست خانگي مس کرمان مقابل فجرسپاسي

خوزستاني‌ها در صدر جدول ليگ باقي ماندند

گروه ورزشي: سيزدهمين هفته از مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور با پيروزي فجرسپاسي شيراز مقابل مس کرمان پيگيري شد و ديدار حساس فولاد با تراكتورسازي تبريز نيز نيز با نتيجه مساوي به پايان رسيد تا خوزستاني‌ها همچنان در صدر جدول باقي بمانند.
خوزستاني‌ها در صدر جدول ليگ باقي ماندند
روز دوم از هفته سيزدهم مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور از ساعت 15:30 امروز (جمعه) با ديدار تيم‌هاي مس کرمان و فجرشهيد سپاسي شيراز در ورزشگاه امام علي (ع) کرمان آغاز شد. شاگردان محمود ياوري که در اين بازي ميهمان مس کرمان بودند در نيمه اول با گل‌هاي جابر انصاري و جلال الدين علي محمدي که به ترتيب در دقايق 24 و 40 به ثمر رسيد با پيروزي 2 بر صفر به رختکن رفتند. تلاش نارنجي پوشان مس کرمان براي تغيير نتيجه در نيمه دوم تنها يکبار به ثمر نشست اين تيم در دقيقه 63 توسط مصطفي شجاعي به گل رسيد. تک گل شجاعي در نهايت مانع از شکست مس کرمان نشد و اين تيم ششمين شکست فصل خود را متحمل شد.

فجرسپاسي با اين پيروزي 13 امتيازي شد و به رده سيزدهم جدول صعود کرد و مس کرمان نيز با 6 امتياز قعرنشين جدول رده بندي باقي ماند. ياوري در اين بازي تيمي را شکست داد که تا هفته دهم ليگ فصل جاري هدايت آن را برعهده داشت. مس کرمان تنها تيمي است که هنوز در فصل جاري به پيروزي نرسيده است.

تداوم صدرنشین فولاد با تساوی مقابل تراکتورسازی


تیم فوتبال فولاد خوزستان با کسب نتیجه تساوی مقابل تراکتورسازی به صدرنشینی خود در جدول رده بندی لیگ برتر ادامه داد. تیم سپاهان اصفهان هم با نتیجه تساوی مقابل سایپا متوقف شد تا این تیم همچنان در رده دوم جدول باقی بماند.

در ادامه مسابقات هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15:45 امروز جمعه دو تیم تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید. شاگردان حسین فرکی در این مسابقه دو بار از حریف خود عقب افتادند ولی هر دوبار موفق شدند کار را به تساوی بکشانند. سعید دقیقی (14) و مهدی کریمیان (64) برای تراکتورسازی و لوسیانو پریرا (37 از روی نقطه پنالتی) و اسماعیل شریفات (66) برای فولاد گلزنی کردند.

در دیگر بازی هفته سیزدهم، سپاهان اصفهان در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف سایپا رفت که این دیدار هم با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. فولاد خوزستان با این تساوی 26 امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند. سپاهان و تراکتورسازی هم با این تساوی به ترتیب با 23 امتیاز در رده‌‌های دوم و سوم قرار دارند.

shahab
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۰:۱۲
من بازی تبریزو دیدم.گزارشگر که کاملا یه طرفه گ زارش میکرد به کنار.کارگردان تلویزیونی که حتی حاظر نبود گل فولاد رو نشون بده اما صحنه های معمولی تراکتور رو چندبار نشون میداد آخه نمیگن شاید یکی که تراکتوری نباشه بخواد بازیو نگاه کنه.ما که تلویزیون ایرانو نگاه نمیکنیم کاری میکنن که همین ورزشی هاشم نگاه نکنیم. (148983)
مهسا
United Kingdom
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۲:۰۱
هیچ کدام از تیمها فعلا شخصیت قهرمانی ندارند. (149036)
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۳:۱۴
فولاد صدرنشین موند ولی به چه قیمتی?من نمیدونم این ادما این همه اه و نفرینو کجاشون جا میدن که نمیپکن اخه یه حسابو قیامتی هم هست چرا با احساسات اینهمه ادم بازی میکنین اخه تا خرخره میخورین بس نیس اینکارا رو هم میکنین (149067)
فرزدق شیرازی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۶ ۲۳:۱۶
فولاد تیم خوبیه. تراکتور هم باید یه خورده تقویت بشه تا در آسیا هم آبروداری کنه. (149072)