به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۲۲:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب : ۱۸۴۴۷

احتمال افزایش قیمت فرآورده‌های لبنی

گروه اقتصادي:​ مشاور مدیر عامل صنایع شیر ایران گفت: افزایش قیمت نهاده های دامی و ارایه آن با ارز مبادله ای منجر به افزایش قیمت محصولات لبنی خواهد شد.
احتمال افزایش قیمت فرآورده‌های لبنی
حسین چمنی در تبریز اظهار کرد: با روند موجود احتمال افزایش 30 درصدی قیمت شیر خام و 21 درصدی فرآورده های شیری پیش بینی می شود. وی با اشاره به کاهش محسوس سرانه مصرف شیر در کشور گفت: طبق آخرین آمار مصرف شیر در کشور 22 درصد کاهش داشته است. مشاور مدیر عامل صنایع شیر ایران خطر استفاده از شیر فله ای را یادآور شد و گفت: به علت سیاست های اشتباه اعمال شده مصرف شیر خام در کشور افزایش وبه طبع آن بیماری های مرتبط نیز افزایش قابل توجهی داشته است که مسئولان مربوطه باید با تدابیر تخصصی وارد عمل شوند. وی ادامه داد : میزان مصرف سرانه شیر در دنیا 300 تا 500 کیلوگرم است در حالی که مصرف سرانه ما70کیلوگرم در سال برآورد می‌شود.

چمنی با اشاره به اشتغالزایی بالای صنعت لبنیات اظهار کرد: توسط این صنعت برای نزدیک به چهار میلیون شغل تمام وقت و پاره وقت فراهم شده است. وی گفت: در حال حاضر 900 برند لبنی در کشور وجود دارد که اقدام به تولید انواع مختلف محصولات را می کنند. چمنی از افزایش تولید شیر خشک در کشور خبر داد وگفت: 25 درصد شیر تولیدی در کشور به دلیل کاهش سرانه مصرف آن تبدیل به شیر خشک می شود.
مرجع : ايسنا

زرشک :-(
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۹:۳۸
باز چه خبره ؟؟؟

انگار ابدوغ خیارم نمیشه خورد

باز برن بچسبند به فیلترینک و ماهواره و حجاب

من چند چا خوندم پارازیت هایی که برای ماه واره ارسال میکنن خیلی خیلی بده همچنین کافوری که تو غذای دانشگاه و سربازی میریزن (149849)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۰۹:۵۴
کم کم باید به شیر گفت طلای سفید! (149859)
ما مردم کوچه بازار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۴:۱۰
می خواند گرون کنند دارند اذهان مردم بدبخت رو اماده پذیرش می کنند مثل همیشه
این هم از دولت تدبیر و امید (150258)
محمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۰:۳۳
افزایش روزانه قیمت فرآورده های لبنی بالاخره کی متوقف خواهد شد ؟ (149900)
محمود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۰:۳۶
اینهم از نتایج سهامدار بودن مسئولین است که ملت باید تاوان زیاده خواهی های آنهارا بپردازند . (149902)
یک ایرانی
United States
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۰:۴۲
دیگه این لبنیات کم کم داره گندش رو در میاره . (149909)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۱:۰۵
میخوام یه دفتر خاطرات بگیرمو اسمشو بذارم خاطرات شیری.....!!!!!!!! (149938)
حمید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۱:۵۰
مسئولین محترم لطفا" اینقدر عدم توانائی خودتان در تولیدات و ضرر های اقتصادیتان رامتوجه بالا رفتن دلار نکنید ! از اول سال 92 یک نمونه مثال میزنم شما خود حدیث مفصل بخوان از این بی قانونی . شیر پاکتی یک ونیم لیتری 33000 ریال بود بعد گفتند دلار مبادله ای شده قیمت را کردند 40000 ریال . آیا الان قیمت مبادله ای مگر افزایش یافته که میخواهند دوباره شیر - ماست - پنیر و سایر مشتقات لبنی را گران کنند
دولت محترم مگر نظارتی ندارد ! که هرکه از راه میرسد برای جیب خودش کیسه میدوزد . اینطوری میخواهید تورم را ثابت نگهدارید !! امثال من در مقابل این گونه رفتار ها در مقابل هجمه افرادی که به هردلیلی منتظر بی اعتبار کردن دولت هستند دلیل منطقی برای دفاع نداریم (149987)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۳:۰۹
دیگه خسته شدیم ازاین وضعیت مگه ماچقدرحقوق میگیریم هرروزهمه چی گرون میشه . (150096)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۰۱:۰۹
خوش بحالت که لااقل حقوقی هست که بگیری.ما32سالمونه.زن داریم.جفتمون بیکار.بابا ننمون جورمونو میکشن.برو خداتو بشکر (151074)
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۱۵:۰۵
واقعا اوضاع شیر تو شیره . (150418)
معمـــــار
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۷/۲۸ ۲۲:۲۳
ایران داره تبدیل به کشوری میشه که خانواده های اروپایی بچه هاشونو تهدید میکنن اگه کار خلاف کنن میارنشون اینجا زندگی کنن... (150939)
۱۳۹۲/۰۷/۲۹ ۰۱:۰۸
خرید گاو شیرده والا یه صرفه تره.میخوای بدوشیش دیگه.بهتر از اینه بدوشنت (151072)