به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۶
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ساعت ۰۱:۰۴
کد مطلب : ۱۸۴۶۹۹

احمدی‌نژاد: آنها که ما را می‌کوبیدند و مسخره می‌کردند، این محصول کارشان است!

احمدی‌نژاد: آنها که ما را می‌کوبیدند و مسخره می‌کردند، این محصول کارشان است!
گروه سیاسی: محمود احمدی‌نژاد گفت: در دولت ما همه اشراف سیاسی، اقتصادی، داخل و خارج علیه ما بودند. شبانه روز کارشکنی کردند و کوبیدند. تحریم و فشار بود اما مردم ایستادند و به لطف خدا و عنایت امام زمان(عج) کارها جمع و جور شد.

رییس‌جمهور سابق در جمع گروهی از مردم شهر قدس در استان تهران افزود: همان زمان ایران هسته‌ای و فضایی شد، اقتصاد می چرخید، یک گرانی درست شد ولی اقتصاد می‌چرخید. با کشورهای همسایه‌، رابطه دوستانه بود، کسی جرات نداشت ایران را تهدید کند. حالا هسته‌ای رفته، اقتصاد رفته، تحریم‌ها دو برابر شده ولی مخالفین ما همه با همند و متحد! ما را مسخره می‌کردند ولی حالا آمده‌اند سرکار و این محصول کارشان است. برای هم نوشابه باز می‌کنند و به همدیگر جایزه می‌دهند!

احمدی نژاد: یک طرح بود به نام کارت سوخت!
وی افزود: کارت سوخت اولش سخت بود، این را می دانم ولی ملت می دانست چکار بکند. یک تصمیم تاریخی گرفت و الّا امروز باید 4 میلیون بشکه نفت تولید میکردیم و همه را مصرف سوخت می کردیم. ملت همه سختی ها را تحمل کرد و پایش ایستاد، سالی چند میلیارد دلار صرفه جویی شد، جلوی قاچاق هم گرفته شد، مردم هم راحت بودند اما بدون هیچ دلیلی آمدند و آن را قطع کردند! احمدی‌نژاد ادامه داد: الان 5-4 سال است که چندین میلیارد دلار (خودشان می گویند) از جیب این ملت قاچاق شده و رفته! خب چرا این کار را کردید؟ من نمی دانم کسی هست در کشور که از این ها سوال کند که تو به چه حقی این طرح را برداشتی که مردم آسیب ببینند!؟

 احمدی‌نژاد همچنین گفت: امروز متاسفانه به دلیل ضعف های مدیران ارشد، دشمنان ما برای درهم شکستن ملت امیدوار شدند. به دشمنان می گویم که ملت ایران خودش می تواند مشکلاتش را حل کند. ما به دنبال دوستی و همکاری با همه ملت ها هستیم. آزادی، رفاه و عدالت را برای همه می خواهیم. ما قصد تجاوز به منافع هیچکس را نداریم اما با تمام وجود از موجودیت و هویت و استقلال خودمان دفاع می کنیم.

وی اضافه کرد: به آنها توصیه می کنم که راه دوستی با ملت را در پیش بگیرید، این به نفع شماست. نباید از ضعف مدیران کشور سوء استفاده کنید و تلافی آن را سر ملت دربیاورید و ملت را تحت فشار قرار دهید. ملت ما تمام این رفتارها را در حافظه اش ثبت می کند و بزودی با تغییر شرایط، در مناسبات خود این ها را لحاظ خواهد کرد.
تصور نکنید که یک مشت ضعیف گیر آورده اید و می توانید پدر ملت را دربیاورید، نخیر! این ها ثبت می شود و این شرایط بزودی عوض خواهد شد ان شاءالله.
دنیا بداند؛ اگر در شرایط تحریم و فشار، یک قراردادی هم به بعضی ها تحمیل کنند، این قرارداد از نظر حقوقی، فاقد اعتبار است و ملت آن را به رسمیت نمی شناسد.

 احمدی نژاد افزود: عزیزان من؛ امروز، روز وحدت و همدلی است، روز مساعدت به همدیگر است. اگر مقامات کشور به فکر مردم نیستند، ما خودمان به فکر خودمان باشیم، با هم متحد، یکدل، خواهان اصلاح اوضاع کشور باشیم، خواهان برپایی عدالت باشیم، برای اصلاح امور تلاش کنیم. دشمن امروز می خواهد ما را مایوس کند. بدانیم که اگر خدای نکرده یاس آمد، دیگر چیزی وجود ندارد، آینده ای وجود ندارد. ما یک ملت بزرگیم،با فرهنگی متعالی، ثروت بی پایان خدادادی، جوانان باهوش، کاری و دلسوز، هرگز نباید مایوس شویم.

وی ادامه داد: چرا یک عده با هر طرحی که به عزت و رفاه مردم می انجامد مخالف هستند؟ به من گفته اند البته! گفته اند اگر اینطوری وضع مردم خوب شود، دیگر ما را قبول نمی کنند! آقا هزار سال شما و ما را قبول نکنند، ما فدای یک روز عزت ملت ایرانیم. این ملت باید عزیز باشد.
رییس‌جمهور سابق در ادامه سخنانش افزود: برخی تازگی ها پیدایشان شده و می گویند این طرح ها چون طرح های فلانی است، اجرا نمی کنیم! آنقدر علیه این طرح ها حرف زدند که حالا دیگر رویشان نمی شود که آنها را اجرا کنند. می گویند اگر اجرا کنیم، می گویند طرح فلانی است. آقا من نوکر ملتم، ادعایی که ندارم. شما طرح های خوب را برای ملت اجرا کنید و در اختیار ملت قرار دهید، مشکلات ملت را حل کنید، بخدا من از شما تشکر می کنم، ملت از شما تشکر خواهد کرد.

وی اضافه کرد: آخر این چه تعصبی است که حالا چون مال آنهاست ما اجرا نمی کنیم! ۶ سال مسکن مهر را می خوابانیم، قیمت مسکن 4 برابر می شود! عزیز من خب تمامش کن یا بهترش را اجرا کن. شما مردم را پولدار و مرفه کنید من می آیم در دفتر شما و آبدارچی شما می شوم، کار کنید برای ملت.

 احمدی نژاد افزود: یک طرح درست شد به نام طرح شبنم. گفتیم تمام کالاها باید کددار بشود. کُلی زحمت کشیده شد، رفتیم با کشورهایی که به ما صادر می کنند توافق کردیم. هر کالایی که تولید و یا وارد می شود یک کد اختصاصی داشته باشد. ریشه قاچاق کنده می شد. تا آمدند، گفتند این طرح تعطیل! بعد دائما در تلویزیون داد می زنند که سالی ۳۰-۲۰ میلیارد قاچاق شده، ما نمی توانیم کار کنیم! خب طرح را چرا خواباندی!؟