به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۵/۳۱ ساعت ۱۳:۵۹
کد مطلب : ۱۸۵۸۰۳

جیمز باند و ماتریکس با نسخه‌های جدید می‌آیند

گروه فرهنگ و هنر: در حالی «مایکل ویلسون» و «باربارا براکلی» تهیه کننده های «جیمز باند»، از عنوان فیلم جدید این مجموعه پرده برداشتند که نشریه هنری «ورایتی» از تولید چهارمین فیلم از مجموعه سینمایی «ماتریکس» با هنرنمایی بازیگران اصلی آن خبر داد.
جیمز باند و ماتریکس با نسخه‌های جدید می‌آیند
«مایکل ویلسون» و «باربارا براکلی» تهیه کننده های «جیمز باند»، از عنوان فیلم جدید این مجموعه پرده برداشتند.به نوشته بخش سرگرمی یاهو، یاهو اینترتینمنت، بیست و پنجمین فیلم جیمز باند با نام «زمانی برای مردن نیست» (به انگلیسی: No Time to Die) در ماه آوریل سال ۲۰۲۰ اکران خواهد شد و این احتمالا آخرین باری است که «دنیل کریگ» را در نقش مأمور ۰۰۷ می بینیم.این، چهارمین فیلم «جیمز باند» است که در عنوانش از کلمه «مردن» استفاده می شود. در عین حال، طولانی ترین عنوان را بین پنج فیلم پرفروش این مجموعه با بازی دنیل کرگ دارد.فیلم جدید با بازنشستگی جیمز باند در جامائیکا آغاز می شود؛ سمت ۰۰۷ به مأمور جدیدی اعطاء شده است که نقش او را «لاشانا لینچ» بازی می کند.با اعلام عنوان فیلم جدید جیمز باند، هواداران در شبکه های اجتماعی شروع به گمانه زنی در مورد خط داستانی آن کرده اند و یک تئوری که بیشتر از بقیه مطرح می شود این است که در پایان، باند جانش را از دست خواهد داد و به این ترتیب دنیل کریگ نیز با این مجموعه خداحافظی می کند.

پایان انتظار طولانی طرفداران «ماتریکس»
به نوشته نشریه هنری «ورایتی» سرانجام چهارمین فیلم از مجموعه سینمایی «ماتریکس» با هنرنمایی بازیگران اصلی آن تولید می شود.«لانا واچوفسکی» فیلمنامه این اثر را می نویسد و آن را کارگردانی خواهد کرد. به نوشته ورایتی، «کیانو ریوز» و «کری آن ماس» نیز در این فیلم حضور دارند و نقش‌ شخصیت های اصلی خود یعنی «نئو» و «ترینیتی» را بازی می کنند.شرکت های فیلمسازی «وارنر برادرز» و «ویلج رودشو» تهیه کنندگان این فیلم حادثه ای و هیجان انگیز هستند و توزیع جهانی آن را نیز بر عهده دارند.«توبی امریش» مدیر بخش تولید وارنر برادرز سه شنبه با تأیید این خبر گفت: «بیش از این نمی‌ توان منتظر بازگشت ماتریکس بود.»به گفته او «آلکساندر همون» و «دیوید میچل» نیز در نگارش فیلمنامه این فیلم مشارکت کرده‌اند.هنوز جزئیات بیشتری از این پروژه یا داستان فیلم مشخص نیست. ولی ظاهرأ فیلمبرداری آن از سال آینده میلادی آغاز می شود.سه گانه فیلم های «ماتریکس» با بیش از ۱.۶ میلیارد فروش در گیشه از محبوب ترین آثار تخیلی-حادثه ای دهه های اخیر است. لانا واچوفسکی همراه با خواهرش لیلی نویسندگی و کارگردانی هر سه قسمت را بر عهده داشتند.امسال بیستمین سال تولید نخستین فیلم «ماتریکس» است و به همین مناسبت این فیلم اواخر ماه اوت به صورت محدود بار دیگر در برخی سینماهای آمریکا اکران می شود.
مرجع : برترین ها
برچسب ها: جیمز باند