به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۴ ساعت ۰۹:۱۹
کد مطلب : ۱۸۷۶۲۷

پیروزی پُرگل بارسلونا در روز دبل سوارس

گروه ورزشی: بارسلونا در شب درخشش مهاجم اروگوئه‌ای‌اش توانست به راحتی والنسیا را شکست دهد و دومین پیروزی‌اش را در لالیگا به ثبت برساند.
پیروزی پُرگل بارسلونا در روز دبل سوارس
بارسلونا شنبه‌شب در هفته چهارم لالیگا به مصاف والنسیا رفت و ۵ بر ۲ مهمانش را در نوکمپ شکست داد.آبی‌اناری‌ها در نبود لیونل مسی بازی را پرقدرت شروع کردند و آنسو فاتی تنها به دو دقیقه نیاز داشت تا نتیجه را یک بر صفر به نفع تیمش کند. لحظاتی بعد مهاجم ۱۶ ساله بارسا پاس دی‌یانگ را جبران کند و هم‌تیمی‌اش را در شرایط گلزنی قرار داد. بازیکن هلندی گل دوم بازی را در دقیقه ۶ به ثمر رساند. با گذشت زمان والنسیا توانست خود را پیدا کند و بتواند به سمت دروازه حریف حمله کند. کوین گامیرو در دقیقه ۲۷ اختلاف را به حداقل رساند. والنسیا به دنبال گل مساوی بود که این اتفاق در نیمه اول رخ نداد.در شروع نیمه دوم شاگردان آلبرت سلادس چند فرصت داشتند اما از آن‌ها بهره نبردند تا بارسا دوباره توپ و میانه میدان را در اختیار بگیرد. در یکی از حمله‌ها ضربه  آنتوان گریزمان را سیلسن دفع کرد و توپ به تیرک برخورد کرد. توپ برگشتی به جرارد پیکه رسید تا دروازه والنسیا برای سومین‌بار باز شود.

پس از این گل آبی‌اناری‌ها کاملا بازی را در اختیار گرفتند. لوییس سوارس در دقیقه ۶۰ به جای فاتی وارد زمین شد و یک دقیقه بعد با پاس آرتور گلزنی کرد تا نتیجه ۴ بر یک شود. او در دقیقه ۸۲ توانست دبل کند. گریزمان در این گل تاثیرگذار بود و به مهاجم اروگوئه‌ای پاس داد. سیلسن چندبار اجازه گلزنی بیشتر به تیم حریف را نداد. تلاش‌های گریزمان برای به ثمر رساندن گل بی‌نتیجه بود. در لحظات پایانی ماکسیمیلیانو گومس گل دوم والنسیا را به ثمر رساند اما این گل در نتیجه تاثیری نداشت.بارسلونا با این پیروزی پُرگل توانست ۷ امتیازی شود و به رتبه چهارم صعود کند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: بارسلونا