به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ساعت ۰۹:۱۶
کد مطلب : ۱۸۷۸۸۷
حلالی: پرسپولیس باید ایجاد موقعیت کند

داربی بازی خوبی از آب درنمی‌آید

گروه ورزشی: پیشکسوت پرسپولیس می‌گوید عملکرد فنی سرخ‌پوشان پایتخت در سه هفته اول رقابت‌های لیگ برتر خوب نبوده است.
داربی بازی خوبی از آب درنمی‌آید
سماعیل حلالی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره پیروزی سرخ‌پوشان پایتخت مقابل صنعت نفت آبادان در هفته سوم رقابت‌های لیگ برتر گفت: بازی خیلی خوبی از پرسپولیس شاهد نبودیم. از نظر من به لحاظ فنی پرسپولیس با دو هفته قبلش تفاوت آنچنانی نداشت.باید هماهنگی و روند رو به رشد پرسپولیس بیشتر شود. نگاه من مثل یک هوادار دو آتشه نیست که بگویم الان در این بازی توانستیم ببریم و امتیاز بگیریم، نگاه من این است که ببینم تیم چقدر رشد داشته و چقدر پیشرفت کرده است.وی ادامه داد: به نظر من کالدرون باید بازی‌های رسمی بیشتری با پرسپولیس تجربه کند تا شرایط و هماهنگی بهتری از تیم به دست آید. به نظر من در این مدت، آسیب دیدگی کمال کامیابی در روند بازی‌ها تاثیرگذار بوده اما توقع من این است که پرسپولیس قوی‌تر بازی کند.

این پیشکسوت فوتبال ایران درباره‌ جونیور براندائو اظهار کرد: این بازیکن نیاز به زمان دارد. او در روند بازی سردرگم بود و وظیفه‌ای که در زمین بازی به او دادند به طور کامل انجام نشد. این مساله تا حدودی طبیعی است و باید به او فضای بیشتری داده شود تا او بتواند بهترین کیفیت خود را ارائه دهد. به نظر من اگر بشار رسن هم که در این مدت مصدوم بوده آماده شود شرایط روز به روز بهتر خواهد شد.وی درباره حریف پرسپولیس یعنی صنعت نفت آبادان خاطر نشان کرد: به نظر من صنعت نفت آبادان در این بازی بسیار حرفه‌ای‌تر بازی کرد در حالی که صنعت نفت برای ما حریف قدری نبود. اگر ما با سپاهان مبارزه داشتیم می‌گفتم که همین سه امتیاز و برد برای ما کافی بود اما بازی مقابل صنعت نفت فرق می‌کند. این بازی می‌توانست برای ما انگیزه زیادی را حاصل کند تا با روحیه خیلی بهتری به مسابقه داربی بپردازیم اما این اتفاق نیفتاد. امیدوارم شرایطی فراهم شود که پرسپولیس بتواند مثل گذشته با قوت همیشگی فوتبال بازی کند.

اسماعیل حلالی با انتقاد از ضعف خط حمله پرسپولیس گفت:‌ ما باید برای گل زدن ایجاد موقعیت کنیم و کارهایی را انجام دهیم تا موقعیت در روند بازی ایجاد شود. همچنین در بحث گلزنی این مساله صدق می‌کند، یعنی ما باید هم پاس گل‌دهنده و بازی‌ساز خوب داشته باشیم و هم گلزن خوب و تمام‌کننده‌ای داشته باشیم که بتوانیم در هر بازی به گل برسیم. من در این بازی خیلی کم دیدم که پرسپولیس بتواند موقعیت‌های خیلی خوبی برای خودش فراهم کند و باید این مساله هرچه زودتر رفع شود.

وی درباره داربی پایتخت هم اظهار کرد: شهرآورد تهران ربطی به جایگاه دو تیم در جدول ندارد. میزان آمادگی بازیکنان است که نتیجه داربی را مشخص می‌کند. بازیکنان هر تیمی که آرامش بیشتری داشته باشند، می‌توانند داربی موفقی را پشت سر بگذارند. کسانی که استرس دارند قطعا نمی‌توانند در داربی موفق باشند.این پیشکسوت فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در حال حاضر شرایط دو تیم مثل یکدیگر است. شاید امتیاز پرسپولیس از استقلال بیشتر باشد اما به لحاظ فنی دو تیم در یک شرایط یکسان قرار دارند. به نظر من شاید داربی بازی خوبی از آب درنیاید و دو تیم به علت اینکه در اول راه هستند محتاط بازی کنند. آرزو می‌کنم پرسپولیس در این داربی موفق و سربلند از زمین مسابقه بیرون بیاید.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: دربی پایتخت