به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ ساعت ۱۷:۰۸
کد مطلب : ۱۸۷۹۵۳

کنسرت رایگان سراج در برج میلاد

گروه فرهنگ و هنر: مدیرعامل برج میلاد از برگزاری دومین سوگواره موسیقایی عاشورا در این مجموعه خبر داد و گفت که برج میلاد میزبان سوگواره موسیقایی عاشورا با اجرای «حسام الدین سراج» است.
کنسرت رایگان سراج در برج میلاد
مجتبی توسل ـ مدیرعامل برج میلاد ـ با اعلام این خبر گفت: امسال برج میلاد به روال هر ساله ویژه برنامه‌هایی را برای ایام محرم و صفر در نظر گرفته است که اجرای این سوگواره موسیقایی از آن جمله است.وی افزود: کنسرت «وداع» به خوانندگی حسام‌الدین سراج و رهبری ارکستر، توسط سید محمد میرزمانی در قالب برنامه سوگواره عاشورایی ۵ تا ۷ مهر ماه و به صورت رایگان برای علاقه‌مندان به این سبک از موسیقی در مرکز همایش های برج میلاد برگزار می‌شود. در این سوگواره موسیقایی هشت ترک با همراهی حسام‌الدین سراج اجرا می‌شود و قطعاتی نیز به صورت دکلمه در بیان حماسه عاشورا توسط وحید جلیلوند (کارگردان و صداپیشه) اجرا خواهد شد.

توسل بیان کرد که این برنامه با حضور گسترده سفرای کشورهای عضو اکو اجرا می‌شود؛ چرا که قرار است این کنسرت به عنوان محصول فرهنگی فاخر و برای انتقال پیام عاشورا به خارج از مرزهای ایران با مشارکت موسسه فرهنگی اکو، در قالب دی‌وی‌دی‌هایی به زبان‌های اردو، روسی و ترکی صادر شود.این سوگواره شامل اجرای هشت قطعه در قالب روایتی داستانی از حماسه عاشورا و رشادت های حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان با اشعاری از عمان سامانی است.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: حسام الدین سراج