به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ساعت ۲۱:۱۱
کد مطلب : ۱۸۸۰۵۳
هفته چهارم لیگ برتر؛ چرخ‌های تراکتور دوباره به گردش افتاد

شوک شیمبا در ثانیه آخر به شاگردان گل‌محمدی

شوک شیمبا در ثانیه آخر به شاگردان گل‌محمدی
گروه ورزشی: لوسیانو پریرا ملقب به شیمبا (مهاجم برزیلی فولاد) در لحظات پایانی دروازه شهرخودرو را باز کرد تا شاگردان گل‌محمدی بعد از سه برد، طعم شکست را برابر فولاد خوزستان بچشند.
از سری رقابت‌های هفته چهارم لیگ برتر تیم‌های شهر خودرو و فولاد خوزستان در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود فولاد خوزستان به پایان رسید. جمعیتی در حدود 11 هزار نفر برای تماشای این بازی به ورزشگاه رفتند. شهر خودرو اولین باخت خود را در هفته چهارم به دست آورد و فولاد هم اولین برد خود را در بیرون از خانه به دست آورد. فولاد با این نتیجه موقتا با 5 امتیاز به رده ششم جدول صعود کرد و شهر خودرو هم کماکان صدرنشین لیگ برتر است.

پیروزی تراکتور تبریز در خانه
تیم فوتبال تراکتور تبریز در هفته چهارم لیگ برتر میزبان گل گهر بود که این دیدار در پایان نود دقیقه با نتیجه یک بر صفر به سود تیم میزبان به پایان رسید. در نخستین بازی از هفته چهارم رقابتهای لیگ برتر، تیم فوتبال تراکتور در تبریز میزبان گل گهر بود که این دیدار در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود شاگردان دنیزلی به پایان رسید. در این دیدار امین پورعلی مدافع تیم گل گهر در دقیقه ۶۰ به اشتباه دروازه خودی را باز کرد تا تراکتور به گل برسد. این گل به خودی باعث شد تا شاگردان دنیزلی بعد از ۱۹۵ دقیقه دوباره دروازه حریفان را باز کنند. حادثه مهم این بازی از دست رفتن یک ضربه پنالتی در دقیقه ۷۵ توسط ساسان انصاری برای تراکتور بود تا موقعیت خوب گلزنی تراکتوری ها از دست برود. با این نتیجه تراکتورسازی ۸ امتیازی شد و موقتا به رده دوم جدول صعود کرد و گل گهر۳ امتیازی باقی ماند.
برچسب ها: لیگ برتر