به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۲۹ ساعت ۲۱:۲۸
کد مطلب : ۱۸۸۰۵۴
صدور دستور حمله به ایران آسان است اما خویشتنداری نشانه قدرت است

ترامپ: حمله آسان است اما خویشتنداری می‌کنم

ایران بدرفتاری کند،وارد وقت اضافه خواهد شد
گروه بین‌الملل: رییس‌جمهور ایالات متحده آمریکا در دیدار با نخست وزیر استرالیا ضمن اعلام تحریم‌های جدید، از سیاست خویشتنداری در برابر ایران دفاع کرد.
ترامپ: حمله آسان است اما خویشتنداری می‌کنم
دونالد ترامپ اقزود: ایران می‌داند اگر به بدرفتاری ادامه دهد، در وقت اضافه است! وی گفت: صدور دستور حمله به ایران آسان است اما خویشتنداری نشانه قدرت است. برخی این را درک کرده و برخی نیز خواستار اقدام سریع هستند. وی در ادامه گفت که ایران کشور بزرگ و ثروتمندی بوده و گزینه نظامی علیه ایران می‌تواند موفقیت آمیز باشد اما نیازی نیست به این گزینه روی بیاوریم. ساده ترین کاری که می توانم انجام دهم این است که بگویم بیایید به پانزده نقطه در ایران حمله کنیم. من می توانم اینکار را انجام دهم، و همه چیز آماده است. اما وقتی که می‌توانم اینکار را انجام ندهم، نمی‌خواهم که آن را انجام بدهم. من می توانم این کار را در یک دقیقه انجام دهم، درست در اینجا، برای شما و شما یک داستان عالی برای نوشتن در این مورد خواهید داشت

ترامپ قبل از دیدار با نخست‌وزیر استرالیا نیز گفته بود که گزینه نظامی علیه ایران همچنان روی میز است. وی همچنین مدعی شد که مقامات ایران برای نجات دادن کشورشان از ورشکستگی باید حمایت از تروریسم را متوقف کنند. رئیس جمهور آمریکا همچنین تایید کرد که امروز طی جلسه‌ای گزینه‌های مطرح در قبال ایران بررسی خواهد شد. ترامپ همچنین در ادامه سخنانش با اشاره به تجهیزات نظامی که آمریکا در اختیار دارد گفت که در حال حاضر آمریکا از لحاظ نظامی از هر زمان دیگر قدرتمندتر است.
 
برچسب ها: دونالد ترامپ