به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۶/۳۰ ساعت ۰۹:۱۵
کد مطلب : ۱۸۸۰۵۸

تصویر مهناز افشار در تبلیغات شهری ممنوع شد!

گروه فرهنگ و هنر: کارگردان فیلم «شاه کش» اعلام کرد برای تبلغیات شهری و تلویزیونی اجازه استفاده از تصویر مهناز افشار به آنها داده نشده است!!
تصویر مهناز افشار در تبلیغات شهری ممنوع شد!
وحید امیرخانی نویسنده و کارگردان فیلم «شاه کش» با اشاره به سختی شرایط تولید این فیلم گفت: علیرغم همه زحماتی که سازندگان فیلم کشیدند اما برخی اتفاقات خستگی را به تن ما و پخش کنندگان فیلم گذاشته است و آن محدودیت غیرمنطقی ما در تبلیغات برای فیلم است.وی ادامه داد: مهناز افشار یکی از بازیگران اصلی فیلم است که کنار دیگر دوستان هنرپیشه برای این فیلم زحمت زیادی کشید اما متاسفانه امروز نه تنها در کنار ما حضور ندارد که حتی تصویر او هم نباید در کنار فیلم و مواد تبلیغاتی وجود داشته باشد.

امیرخانی اعلام کرد: متاسفانه چند روز قبل از قطعی شدن زمان اکران اجازه استفاده از تصاویر ایشان را برای تبلیغات شهری و همچنین تیزرهای تلویزیونی به ما ندادند و مجبور به حذف و طراحی دوباره بیلبوردها و تیزرها شدیم. مطمئنم که به زودی همه مسایل راجع به ایشان حل می‌شود و ایشان باز می‌گردند و باز هم فیلم‌ و سریال و تئاتر بازی خواهند کرد همانطور که قطعا حمید صفت نیز روزی مجوز خواهد گرفت و صدایش روی تیتراژها شنیده می شود اما در این میان فقط فیلم‌ ماست که امروز اکران می‌شود و از نبود تبلیغات مناسب ضربه می‌خورد. وی در پایان توضیح داد: وقتی هنرمندی در فیلمی شرکت می‌کند قطعا سازندگان آن فیلم می‌خواهند در زمان اکران از محبوبیت آن هنرمند استفاده کنند و محروم کردن یک فیلم از تبلیغات نه تنها به آن فیلم بلکه به کلیت سینما ضربه می‌زند.
مرجع : صبا
برچسب ها: مهناز افشار