به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۷/۲۹ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب : ۱۹۰۴۴۲

اجاره آدم‌کش برای حذف رقیب عشقی

گروه حوادث: پسر افغانستانی که به‌خاطر عشق به دخترعمه‌اش شوهر سرایدار وی را کشته بود در تازه‌ترین اعترافات خود مدعی شد برای ارتکاب این قتل یک آدم کش اجاره کرده بود اما وی بعد از گرفتن پول‌ها فرار کرد.‌
اجاره آدم‌کش برای حذف رقیب عشقی
این پسر 19 ساله که علی احمد نام دارد از صبح پنجشنبه 18 مهر به اتهام قتل با دستور بازپرس غلامی از شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران بازداشت شد.متهم به تشریح ماجرای این جنایت پرداخت و گفت: یکسال و نیم قبل همراه خواهر و مادرم و عده زیادی از همولایتی‌هایمان سوار بر یک خودروی قاچاق‌بر از افغانستان به ایران آمدیم، چون تعداد زیادی در خودرو سوار بودیم خواهر17 ساله‌ام به‌خاطر ازدحام جمعیت و نبود هوا در آغوش من خفه شد و مرد. بعد از مرگ خواهرم از ناراحتی و تنهایی افسردگی شدید گرفته بودم. برای همین مادرم از صفیه - دختر دایی‌ام - که همراه شوهر و بچه‌هایش در تهران زندگی می‌کرد خواست به دیدن من بیاید و کمکم کند تا شاید حالم خوب شود اما کم کم به صفیه علاقه‌مند شدم و زمانی که او این ماجرا را فهمید خواست تا رابطه را قطع کند. اما نمی‌توانستم دوری او را تحمل کنم.

چه شد که تصمیم به قتل شوهرش گرفتی؟
وقتی دیدم نمی‌توانم عشق صفیه را فراموش کنم تصمیم به قتل شوهرش گرفتم. با یک مرد ایرانی آشنا شدم. او که بعدها متوجه شدم کلاهبردار است گفت 2 میلیون تومان می‌گیرد و شوهر صفیه را سر به نیست می‌کند. اما بعد از مدتی نظرش عوض شد و گفت 7 میلیون می‌گیرد و او را به قتل می‌رساند. 3میلیون تومان به‌صورت کارت به کارت و 4 میلیون تومان دستی به او پول دادم.

بعد چه اتفاقی افتاد؟
شب حادثه زمانی که صفیه به خانه مادرش رفت من به همراه آدم کش اجاره‌ای به خانه مقتول رفتم. مقابل در ورودی به من گفت وارد خانه شو تا من موتورم را پارک کنم اما دیگر از او خبری نشد. به تلفن همراهش زنگ زدم اما خاموش بود. همانجا تصمیم گرفتم خودم شوهر صفیه را بکشم بعد با شالی که روی کاناپه بود او را خفه کردم.

چطور دستگیر شدی؟
مادرم با من تماس گرفت و گفت شوهر صفیه را کشته‌اند. بعد از من خواست با هم به دیدن صفیه برویم. وقتی به آنجا رسیدیم من بیرون خانه پرسه می‌زدم که پلیس به من شک کرد و بازداشت شدم.‌
مرجع : ایران
برچسب ها: قتل