به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۴:۰۰
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۰۳ ساعت ۱۵:۱۱
کد مطلب : ۱۹۲۵۴۱

فروش اینترنتی بلیت هواپیما مشکلی ندارد

گروه اقتصادی: سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرد: معمولا در فصل پاییز، تقاضا برای سفرهای هوایی کاهش می‌یابد و در همین راستا نیز قیمت بلیت هواپیما کاهش پیدا می‌کند اما هم اکنون مشکلی برای فروش اینترنتی بلیت هواپیما نداریم.
فروش اینترنتی بلیت هواپیما مشکلی ندارد
در پی قطع شدن اینترنت ناشی از ناآرامی های اخیر در هفته گذشته آسیب‌هایی به بخش‌های مختلف مرتبط با اینترنت وارد شد اما رضا جعفر زاده -سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری- در پاسخ به این سوال که چه آسیبی به صنعت هوایی کشور به ویژه خرید و فروش اینترنتی بلیت هواپیما وارد شد؟ اینگونه به ایسنا توضیح داد: هم اکنون هیچ مشکلی برای فروش اینترنتی بلیت هواپیما نیست و محاسبه دقیق میزان آسیب وارد شده به بخش هوایی نیاز به آنالیز دقیق‌تر دارد.

وی افزود: معمولا از اوایل مهر ماه که مدارس باز می‌شود سفرهای هوایی نیز خود به خود کاهش می‌یابد و می‌توان گفت که هم اکنون در زمان پر تقاضا قرار نداریم. به همین دلیل قیمت بلیت هواپیما در سفرهای مختلف بسیار پایین بوده و در گاهی اوقات کمتر از کف نرخ تعیین شده به فروش می‌رسد. برخی از شرکت‌ها و سایت‌های فروش اینترنتی بلیت هواپیما چگونگی خرید بلیت و برنامه‌های خود را به صورت پیامکی به مردم اطلاع‌رسانی کرده بودند.
مرجع : ایسنا
برچسب ها: ناوگان هوایی