به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۰:۵۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۰۹/۲۷ ساعت ۰۹:۱۳
کد مطلب : ۱۹۴۱۵۳

کالدرون سه بازیکن جدید می‌خواهد

گروه ورزشی: باشگاه پرسپولیس این روزها بیش از قبل درگیر تکذیب خبرهای رنگارنگ است و از زمانی که رسما اعلام شد این تیم در نقل و انتقالات زمستانی قصد خرید دو تا سه بازیکن جدید را دارد، اخبار غیرموثق زیادی درخصوص بازیکنان جدید و همچنین لیست مازاد در فضای مجازی منتشر می‌شود و همین موضوع کار را برای پرسپولیسی‌ها سخت کرده است.
کالدرون سه بازیکن جدید می‌خواهد
در این گزارش سعی کردیم تمام اخبار روز باشگاه را پیگیری کنیم و آنچه مورد تایید پرسپولیسی‌ها و افرادی قرار دارد که نام‌شان در اخبار ذکر شده بود را جمع‌آوری کنیم که در زیر می‌خوانید:

استوری خبرساز اسماعیلی‌فر
اسماعیلی‌فر دیروز با انتشار عکسی در اینستاگرام خود و قرار دادن قدم‌های در حال حرکت خودش را بر سر زبان‌ها انداخت و باعث شد خیلی‌ها که دنبال رصد اخبار نقل و انتقالاتی هستند، این استوری را حامل اخباری درخصوص جدایی اسماعیلی‌فر از ذوب‌آهن بدانند. از طرفی دیگر با توجه به محتمل بودن وجود نام حسن ماهینی در لیست مازاد باشگاه، بسیاری از کانال‌های رسمی و غیررسمی در تلگرام خبر از توافق اسماعیلی‌فر با پرسپولیس دادند و حتی عده‌ای کار را تمام‌شده دانستند. هرچند پاسخگو نبودن این بازیکن و از دسترس خارج شدنش هم مزید بر علت شد تا هر که هر چه دوست دارد بنویسد و این بازیکن هم که در معرض دید قرار گرفته بود، بدش نیامد با سکوتش به آن دامن بزند!

مدیر رسانه‌ای ذوب‌آهن تکذیب کرد
برای اطلاع از صحت و سقم این موضوع با مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن تماس گرفتیم تا از اینکه پرسپولیسی‌ها درخواست رسمی برای جذب این بازیکن ارائه کرده یا خیر، باخبر شویم. شیرزادی به «فرهیختگان» گفت: «هیچ نامه یا درخواست رسمی از طرف باشگاه پرسپولیس به باشگاه ذوب‌آهن نرسیده و تمامی اخبار درخصوص فسخ قرارداد این بازیکن و پیوستنش به پرسپولیس کذب محض است. این بازیکن با ذوب‌آهن قرارداد دارد و باشگاه هیچ تصمیمی برای جدایی او نگرفته است و اسماعیلی‌فر همچنان به کارش در تیم ادامه می‌دهد و اگر خبر جدیدی باشد، از طریق سایت باشگاه خبررسانی می‌کنیم.»

باشگاه پرسپولیس هم تکذیب کرد
چیزی که این روزها از سوی باشگاه پرسپولیس در فضای عمومی نمود پیدا کرده، فقط تکذیبیه‌هایی است که منتشر می‌شود. به واسطه اخبار زیادی که در اطراف این تیم ایجاد می‌شود و جلوگیری باشگاه از پر و بال گرفتن این حاشیه‌ها، روزانه چند خبر به‌صورت رسمی یا درج در صفحات اجتماعی مسئولان باشگاه تکذیب می‌شود. درخصوص اسماعیلی‌فر هم قدوسی، مدیر روابط‌عمومی باشگاه پرسپولیس ضمن رد هرگونه مذاکره با این بازیکن یا باشگاهش گفت: «هیچ مذاکره رسمی و غیررسمی با این بازیکن، مدیربرنامه‌هایش یا باشگاه فعلی‌اش صورت نگرفته و اصلا نمی‌دانیم این اخبار از کجا نشر می‌شود. ما از هواداران می‌خواهیم به این‌گونه اخبار واکنش نشان ندهند و با نشر ندادن اخبار غیررسمی، جهت پیشبرد اهداف به باشگاه کمک کنند.»

در لیست کالدرون دفاع راست وجود ندارد
نکته‌ای که جالب است و بسیاری از رسانه‌ها به آن توجهی نمی‌کنند این است که کالدرون در لیستی که به باشگاه ارائه کرده، برای پست‌های مهاجم و هافبک بازی‌ساز از باشگاه تقاضای بازیکن کرده و خبری مبنی‌بر نیاز تیم به مدافع یا هافبک راست شنیده نشده بود. بعد از اینکه خیلی‌ها خبر از بازگشت صادق محرمی در نیم‌فصل به پرسپولیس دادند، حالا هم نام اسماعیلی‌فر به گوش می‌رسد. اما پیگیری‌ها نشان داد حتی اگر نام حسین ماهینی در لیست مازاد باشگاه باشد، باز هم قرار نیست پرسپولیس در این پست بازیکن بگیرد.

پورعلی گنجی؟ در کار مدافعان خودشان مانده‌اند
مرتضی پورعلی گنجی از آن اسامی‌ای بود که باید بعد از شنیدن نام‌شان می‌خندیدیم! اول اینکه این بازیکن در تیم قطری العربی شرایط خوبی دارد و دستمزد خوبی هم دریافت می‌کند، دوم اینکه خط دفاع پرسپولیس یکی از نقاط پرحاشیه این تیم است که با حضور شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی و محمدحسین کنعانی‌زادگان، سه مدعی برای فیکس بازی کردن دارد (به این جمع باید محمد انصاری را هم اضافه کرد). کالدرون هم در این روزها به‌صورت چند بازی در میان، چینش مدافعان آخر خود را تغییر می‌دهد تا به این شکل به همه مدافعانش بازی برسد. حالا تصور کنید در چنین شرایطی باشگاه به‌دنبال یک مدافع آخر دیگر برود!

1 یا 2 بازیکن خارجی، 1 یا 2 بازیکن داخلی
باشگاه پرسپولیس براساس لیستی که در دست دارد، حداکثر سه بازیکن از نقل و انتقالات زمستانی صید خواهد کرد که در این بین اگر شرایط جذب دو بازیکن داخلی مهیا باشد، پرسپولیسی‌ها فقط یک مهاجم خارجی به جمع خود اضافه می‌کنند و اگر نتوانند از لیست بازیکنان داخلی بیش از یک بازیکن جذب کنند، از بین خارجی‌ها دو بازیکن را به استخدام درمی‌آورند. البته با توجه به شرایط ارز و مشکلات انتقال پول به حساب طرف‌های خارجی که این روزها حسابی گریبان استقلالی‌ها را گرفته، باشگاه پرسپولیس بدش نمی‌آید نفرات مورد نظر تا جای ممکن از بین داخلی‌ها انتخاب شوند.

بلیت کالدرون و عدم نگرانی پرسپولیسی‌ها
دیروز یکی از رسانه‌های کشور از رزرو بلیت یک‌سره به مقصد آرژانتین توسط کالدرون داده بود؛ خبری که انتظار می‌رفت واکنش بیشتری از سوی سرخ‌ها داشته باشد، اما آنها در سکوت خبری، جلسه‌ای بی‌سر و صدا را با سرمربی تیم‌شان در باشگاه برگزار کردند و بعد از صحبت درخصوص شرایط تیم و بازی با پارس جنوبی و آخرین توافقات با بازیکنان جدید و مازاد، به موضوع طلب این مربی و دستیارانش پرداختند و به نظر می‌آید در این خصوص قول و قرارهایی هم بین آنها گذاشته شده است. پرسپولیسی‌ها که به اوضاع باشگاه استقلال و سرمربی‌اش واقف هستند، به‌دنبال راهکاری هستند تا مشکلات اینچنینی یقه تیم‌شان را نگیرد.

در برزخ محبوبیت و منفوریت!
اینکه حسین قدوسی این روزها کارش شده تکذیب اخباری که توسط حاشیه‌پردازان ساخته می‌شود، موضوعی غیرقابل کتمان است. او برای اینکه از مشکلات آینده جلوگیری کند، خیلی زود اخبار دروغ را تکذیب می‌کند، اما این موضوع اصلا به مذاق هواداران خوش نیامده است. قدوسی در این خصوص به «فرهیختگان» گفت: «اگر یک خبر دروغی بیاید و من تکذیب نکنم، یعنی کمک کرده‌ام که هوادار باشگاه منحرف شود و خواسته‌های غیرمعقول به وجود بیاید، اگر هم تکذیب کنم، هواداران بدشان می‌آید که چرا فلانی همه خبرها را تکذیب می‌کند. من فقط می‌خواهم پل ارتباطی خوبی بین باشگاه و هواداران برای دریافت دقیق‌ترین اخبار باشم.»
مرجع : فرهیختگان
برچسب ها: گابریل کالدرون