به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۳:۲۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۰/۲۷ ساعت ۱۴:۲۱
کد مطلب : ۱۹۵۸۶۷

میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا لغو می‌شود؟

گروه ورزشی: یک مجری تلویزیون عربستان مدعی شد طی روز‌های آینده حق میزبانی از باشگاه‌های ایرانی در لیگ قهرمانان آسیا، گرفته می‌شود.
میزبانی تیم‌های ایرانی در آسیا لغو می‌شود؟
ولید الفراج که برنامه ای با عنوان «لیگ با ولید» را در شبکه SPC اجرا می کند، در تازه ترین برنامه اش گفت: از منابع آگاه خبر رسیده که کنفدراسیون فوتبال آسیا تصمیم گرفته باشگاه های ایرانی از امتیاز میزبانی در لیگ قهرمانان آسیا محروم شوند.این مجری تلویزیونی مدعی شده که طی دو سه روز آینده کنفدراسیون فوتبال آسیا این حکم را اعلام خواهد کرد. او همچنین تاکید کرد که حریفان تیم های ایرانی در آسیا، ملزم نیستند که بازی های خانگی را در کشور بی طرف انجام دهند و آن ها می توانند در ورزشگاه خانگی خودشان میزبان تیم های ایرانی باشند.
ولید درباره بازی های مستقیم تیم های ایرانی و عربستانی گفت: هنوز چیزی مشخص نیست اما شاید امسال حق میزبانی به تیم های عربستانی داده شود. در لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس و سپاهان تیم هایی هستند که با التعاون و النصر همگروه هستند.این مجری عربستانی با اشاره به مسائلی مثل سقوط هواپیمای اوکراینی، ادعا کرد کنفدراسیون آسیا به دلیل مسائل امنیتی چنین تصمیمی را خواهد گرفت.
مرجع : ورزش سه