به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۸ - ۲۰:۵۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۱/۰۵ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب : ۱۹۶۵۰۹

یافتن متخصصین خدمات مختلف در خدمت از ما

خدمت از ما: متخصص هر کاری (تاسیسات، نظافت، قالیشویی و ...) را در بازار آنلاین خدمات پیدا کنید.
یافتن متخصصین خدمات مختلف در خدمت از ما
گروه کسب و کار: بازار آنلاین «خدمت از ما» مکانی است که در آن می‌توانید متخصصین خدمات مختلف را در آن پیدا کنید. خدمات نظافت، تاسیسات، مبلمان، قالیشویی، ساختمانی از مهم‌ترین خدماتی است که در «خدمت از ما» ارائه می‌شود.
در حال حاضر خدمت از ما، در 222 خدمت و 45 شهر ایران فعال است. درخواست شما در هر خدمت، برای بهترین متخصصین شهرتان ارسال می‌شود و چند متخصص برایتان پیشنهاد قیمت ارسال می‌کنند. نظرات مشتریان قبلی و پروفایل متخصص را مشاهده می‌کنید و بهترین متخصص را انتخاب می‌کنید.
در ادامه این مطلب، به معرفی «خدمت از ما» و مزایای استفاده از خدمات آن بر بستر وب سایت و اپلیکیشن پرداخته‌ایم.
 
بازار آنلاین خدمات یعنی چه؟
خیلی از ما با شنیدن واژه بازار، یاد بازارهای قدیمی و شلوغ می‌افتیم. بازارهایی که پر از هیاهو و ازدحام مردمانی است که در حال داد و ستد هستند. اما بازار در دنیای مدرن، رنگ و بوی دیگری به خود گرفته است. در آینده‌ای نزدیک، بازارهای فیزیکی جای خود را به بازارهای آنلاین خواهند داد.
بازار آنلاین «خدمت از ما» مکانی امن برای یافتن متخصصین خدمات مختلف است. اما در آن، از شلوغی و بهم ریختگی بازار خبری نیست. همه چیز منظم و ایده آل، متناسب با زندگی امروزی ماست.
 
اول قیمت بگیرید، بعد متخصص را انتخاب کنید!
قبل از شروع هر کاری، قیمت خدماتی را که می‌خواهید دریافت کنید را از متخصصینش بپرسید. سفارش خود را در وب سایت (https://khedmatazma.com) یا اپلیکیشن «خدمت از ما» به رایگان ثبت کنید. پس از ثبت سفارش خدمت موردنیازتان، از حداقل 3 متخصص پیشنهاد قیمت دریافت می‌کنید. با متخصصین به گفتگو بپردازید و در صورت نیاز با او تماس بگیرید تا به خوبی اطلاعات موردنظر را رد و بدل کنید. حتی می‌توانید قیمت‌های پیشنهادی را مقایسه کنید و پروفایل متخصصین را بررسی کنید. در پروفایل متخصص، حتما نظرات مشتریان قبلی آن‌ها را خواهید دید. نظرات مردم را بخوانید تا انتخاب بهتری داشته باشید.
 

 
تاسیسات ساختمانی را به متخصصش بسپارید.
از لوله کشی ساختمان تا تعمیر و نصب شیرآلات ساختمانی، همگی از ضروریات هر خانه‌ای هستند. لوله کشی فاضلاب، لوله کشی گاز آنقدر حیاتی هستند که بدون آن هیچ ساختمانی موجودیت نخواهد داشت. شرایط زندگی بدون تاسیسات آنقدر سخت است که پیشنهاد می‌کنم حتی آن را یک لحظه هم تصور نکنید. حتی اگر تاسیسات ساختمان را به دست ماهرترین افراد انجام دهید، باز هم ممکن است دیرو یا زود شما را با مشکلاتی مواجه کند. مشکلاتی مانند ایجاد نم و نشتی، برای هر ساختمان قدیمی رخ خواهد داد. در آن صورت متخصصین تشخیص ترکیدگی لوله مشکلات نشتی شما را رفع خواهند کرد.
همان طور که اشاره شد، «خدمت از ما» 222 خدمت فعال در دسته بندی‌های متفاوت دارد. از جمله مهم‌ترین و وسیع‌ترین آن‌ها، خدمات تاسیسات ساختمانی است. تمام خدمات تاسیسات مانند تشخیص ترکیدگی لوله، تعمیر و نصب شیرآلات، لوله کشی گاز، نصب پمپ آب و منبع، لوله کشی پکیج و شوفاژ، نصب توالت فرنگی توسط متخصصین بازار تاسیسات ارائه می‌شود.
 
مجله «خدمت از ما»؛ محلی برای حل چالش‌های روزمره
اگر پکیج روشن نمی‌شود، علت آن چیست؟ دغدغه شستن انواع کاپشن را دارید؟ می‌خواهید ایستگاه‌های مترو تهران را مانند کف دستتان بلد باشید؟ گیاه کاکتوس در چه شرایطی بهتر رشد می‌کند؟ همگی سوال‌ها را در مجله «خدمت از ما» پاسخ داده‌ایم. برای مشاهده برترین پست‌ها می‌توانید به:
 https://khedmatazma.com/mag/posts
سری بزنید و از خواندن مطالب متنوع آن لذت ببرید.
مجله «خدمت از ما»، صفحه‌ای برای یافتن پاسخ‌های روزانه شما، در موضوعات گوناگون است. در این بخش از سایت خدمت از ما، که روزانه محتواهای خواندنی در آن منتشر می‌شود، دست خالی بیرون نخواهید رفت.
 

 
آیا استفاده از خدمات هزینه‌ای دارد؟
ثبت تمامی سفارش‌های شما در خدمت از ما رایگان است. کارواش، خدمات نظافت (نظافت منزل، نظافت ساختمان)، خدمات تاسیسات، خدمات ساختمانی، لوله بازکنی، خدمات پرستاری، خدمات مبلمان (تعمیرات مبل، دوخت کاور مبل)، تعمیرات لوازم خانگی، خشکشویی آنلاین، خدمات زیبایی، خدمات خودرو، دکوراسیون از دسته‌های مهمی هستند که همگی نیازهای روزانه شما را جواب خواهند داد. اگر به وب سایت یا اپلیکیشن «خدمت از ما» مراجعه کنید، تمامی 222 خدمت فعال را مشاهده خواهید کرد.
 
کسب درآمد و پیوستن متخصصین
رونق یک بازار به عرضه کنندگان آن است. اگر در حرفه‌‌های ذکر شده تخصص دارید و دوست دارید مشتریان متعدد در زمینه فعالیت خود پیدا کنید، به متخصصین «خدمت از ما» بپیوندید.
شماره تماس خدمت از ما: 62829000-021
 
پشتیبانی «خدمت از ما»، از ابتدا تا پایان کار همراه شماست.
در بازار آنلاین «خدمت از ما» علاوه بر امکان بررسی پروفایل متخصصین، مقایسه قیمت‌ها و خواندن نظرات مشتریان قبلی، اگر در هر مرحله از سفارش و انجام کار با مشکلی روبه‌رو شدید، تیم پشتیبانی «خدمت از ما» شما را یاری خواهد کرد. ما همواره پس از پایان سفارش، نظر شما را در مورد عملکرد متخصص می‌پرسیم. شما می‌توانید به هر متخصص، امتیاز دهید و نظر خود را ثبت کنید. نظرات شما برای ما باارزش است.
 ایمیل­­ خدمت از ما: info@khedmatazma.com