به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۷:۵۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ساعت ۱۳:۴۵
کد مطلب : ۱۹۹۶۷

کاهش صادارت از گمرک بازرگان

گروه اقتصادي: مدیر گمرک بازرگان گفت: طی هفت ماه نخست امسال صادرات گمرک بازرگان نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است.
کاهش صادارت از  گمرک بازرگان
عباس پور با اشاره به صادرات کالا از گمرک بازرگان، افزود: طی هفت ماه نخست سال جاری 40 هزار و 552 تن کالا از این گمرک صادر شد. وی به ارزش دلاری کالاهای صادر شده از گمرک بازرگان اشاره کرد و گفت: ارزش دلاری کالاهای صادراتی از این گمرک در هفت ماه نخست سال جاری 21 میلیون و 960 هزار و 598 دلار برآورد شده است. عباس‌پور با بیان اینکه 59 هزار و 713 تن کالا در هفت ماه نخست سال گذشته از گمرک بازرگان صادر شده است، خاطرنشان کرد: ارزش دلاری این کالاها 37 میلیون و 131 هزار و 111 دلار بود.

مدیرکل گمرک بازرگان افزود: میزان صادرات کالا از گمرک بازرگان در هفت ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته کاهش یافته است. وی به کاهش وزن و ارزش کالاهای صادراتی از گمرک بازرگان اشاره کرد و گفت: وزن این کالاها در هفت ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 32 درصد کاهش یافته است. عباس‌پور ادامه داد: کاهش ارزش دلاری کالاهای صادراتی از گمرک بازرگان در هفت ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 41 درصد است.

وی به میانگین ارزش کالاهای صادراتی از گمرک بازرگان اشاره کرد و افزود: میانگین ارزش کالاهای صادراتی از گمرک بازرگان در هفت ماه نخست سال جاری 542 دلار گزارش شده است.
مرجع : ايسنا