به روز شده در ۱۴۰۳/۰۳/۰۸ - ۲۰:۰۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ساعت ۱۷:۰۷
کد مطلب : ۲۰۰۲۷

اولويت​هاي فرجي​دانا در وزارت علوم​و فناوري

گروه جامعه: همه باید همت به خرج بدهیم تا پس یک دوره توسعه کمی توسعه کیفی و ارتقا کیفیت را سرلوحه همه حرکات خود قرار بدهیم و در این مسیر برنامه ریزی کنیم و پیش برویم.
اولويت​هاي فرجي​دانا در وزارت علوم​و فناوري
وزیر علوم تحقیقات و فناوری گفت: توسعه کمی آموزش عالی در مناطق دورافتاده دور از چشم وزارت علوم نیست. فرجی دانا در مراسم تودیع نادری منش معاون آموزشی سابق وزارت علوم و معارفه میلی منفرد معاون آموزشی وزارت علوم که امروز برگزار شد، گفت: از آقای میلی منفرد به دلیل اینکه پذیرای مسئولیت معاونت آموزشی وزارت علوم شدند تقدیر و تشکر می کنم. وی تصریح کرد: از خدا می خواهم ما را در آزمایش زندگی و امانت داری که حفظ دانش، دانشگاه و ارزش های آن است موفق بدارد و از عزیزان در این راستا التماس دعا داریم. وی با اشاره بر اینکه وزارت علوم پیشگام توسعه علوم و فناوری است افزود: منویات رهبری را که اقتدار سیاسی، اقتصادی و کرامت ملی را در گروی توسعه علمی داستند عملی خواهیم کرد.

فرجی دانا با تاکید براینکه ارتقا کیفی آموزش عالی مورد توجه جدی بنده است، افزود: در برنامه هایم نیز جنبه​های مختلفی به ارتقا کیفی اختصاص داده شده است. وزیر علوم تحقیقات و فناوری خاطرنشان کرد: همه باید همت به خرج بدهیم تا پس یک دوره توسعه کمی توسعه کیفی و ارتقا کیفیت را سرلوحه همه حرکات خود قرار بدهیم و در این مسیر برنامه ریزی کنیم و پیش برویم. فرجی دانا با تاکید براینکه البته موضوع کمی آموزش عالی در مناطق دور افتاده از جلوی چشم وزارت علوم دور نیست افزود: اما باید برنامه ریزی هایی باید انجام بشود تا منافع ملی را در همه توسعه ها مدنظر داشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: به توسعه هایی پرداختیم که در منافع بخشی و ملی توجیه نداشته است و ما را با تنزل کیفیت مواجه کرده است که نباید به آن ها تن بدهیم و ارتقا کیفیت را باید در سازه های کار خود قرار دهیم. وی همچنین به ایجاد پردیس های بین المللی برای جبران کمبود بودجه و اثربخشی مالی اشاره کرد و افزود: اگر تأسیس آنها به این معنی باشد که کیفیت را رها کنیم بهتر است که این ساختن ها را نداشته باشیم

مهربان توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۷:۱۴
موفق باشی دکتر (162675)
عضو هیئت علمی علوم پزشکی تهران
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۸:۳۴
در وزارت بهداشت بکارگیری و اعطای سمت به اعضاء جبهه پایداری از اولویت هاست! نمونه آن انتصاب دیناروند به عنوان ریاست سازمان غذا و دارو و زارع نژاد به عنوان رئیس مرکز روابط عمومی و در آینده نزدیک رئیس زاده به عنوان معاون دانشجویی فرهنگی می باشد. (162741)
۱۳۹۲/۰۸/۱۳ ۱۸:۳۵
زنده باد فرجی دانا. (162742)