به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۱۶:۳۰
 
۷
تاریخ انتشار : ۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ساعت ۰۰:۲۰
کد مطلب : ۲۰۲۰۸

ناپدید شدن خواننده زن مخالف پوتین!+عکس

گروه فرهنگ وهنر: خانواده نگران یکی از اعضای گروه موسیقی دختران در روسیه می‌گویند، وی در سیستم کیفری گسترده این کشور ناپدید شده است.
نادژدا تولوکونیکووا، 23 ساله پس از شکایت درخصوص شرایط زندانش در موردوویا در جنوب شرق مسکو، به مکان نامشخصی منتقل شده است. آندری، پدر وی شب گذشته گفت: ما حتی نمی‌دانیم او در کدام بخش روسیه است. این یک آدم‌ربایی است.



این خواننده پس از اعتراضات در سال 2012 به مدت دو سال به زندان محکوم شد. در ماه سپتامبر تولوکونیکووا در اعتراض به تهدید به قتل و شرایط کار بردگان در تبعیدگاه اعتصاب غذا کرد.همسر تولوکونیکووا گفته از زمان ترک اردوگاه در 22 اکتبر خبری از همسرش نشده است. ما اکنون 13 روز است که خبری از نادژدا نداریم. باور ما این است که سرویس زندان این روش عجیب و غریب را انتخاب کرده تا او را مجازات کند. این دختر 23 ساله به همراه ماریا آلخینا و یکاترینا سماتسویچ، اعضای یک گروه موسیقی پانک بودند که در ماه فوریه ۲۰۱۲ و در حالی که نقاب به صورت داشتند، به کلیسای جامع مسکو وارد شدند و آهنگی اعتراضی علیه ولادیمیر پوتین، رئیس جمهوری روسیه اجرا کردند.

این سه زن در پی این اقدام بازداشت شدند و به جرم اوباشگری و توهین به مقدسات به تحمل دو سال حبس محکوم شدند. تولوکونیکووا و ماریا آلخینا، دیگر عضو گروه او در حال گذراندن دو سال زندان هستند. یکاترینا سماتسویچ پس از تقاضای تجدید نظر از زندان آزاد شد.
مرجع : قانون آنلاین

نفرین به سیاست
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۱:۲۱
بهار جان از تو توقع نداشتیم از کشور دوست وبرادر وهمسایمون روسیه خبری فتنه انگیز بزنی!اصلاح کن (163949)
مهدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۲:۲۰
واقعا پوتین دیکتاتوره ! (163958)
توسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۶:۰۸
خدا لعنتش کنه این پوتین رو (163975)
حامد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۶:۴۲
روحش شاد و یادش گرامی باد ... (163979)
سینا صفوی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۰۷:۵۷
توهین به مقدسات؟
همه جا انگار جواب میده! (163994)
کاوه فارسی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲/۰۸/۱۵ ۱۰:۳۱
پوتین هم یکی مثه این افراطیون ما (164036)