به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۷ - ۰۲:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۸/۱۲/۲۴ ساعت ۱۱:۳۷
کد مطلب : ۲۰۴۹۴۹

راهکارهای خرید پکیج دوربین مداربسته

گروه فناوری: با روند پشرفت تکنولوژی در جوامع ، نیاز‌های اجتماعی و امنیت در اولویت قرار میگیرد و خواناخواه برای ارتقا امنیت بهترین راهکار در حیطه نظارت استفاده از  پکیج دوربین مدار بسته می‌باشد.
در شرایط اجتماعی که شهرنشینی غالب اکثر مردم شده است و عدم آشنایی مردم در محلات و بافت شهری باعث گردیده است بزه و جرم‌های اجتماعی رو به افزایش باشد. به همین منظور راهکارهایی مورد توجه ساکنین محلات، پاساژها و کسب و کارها  قرار میگیرد تا بتوانند با کنترل بیشتر و نظارت کافی امنیت محل‌های خود را با استفاده از نگهبان و پیکج  دوربین مداربسته تامین نمایند.

دوربین مداربسته و نظارت
نظارت با دوربین مداربسته نیاز تمام طیف‌های مشاغل و خانه‌ها را تامین می‌نماید ولی آگاهی بیشتر در این زمینه می‌تواند انتخابی مناسب را به ارمغان بیاورد. در مورد دوربین مداربسته با توجه به تنوع و گستردگی محصولات بهترین راهکار مشاوره و مطالعه در مورد نوع و شرکت و نحوه اجرا  دوربین مداربسته می‌باشد.
دوربین مدار بسته
چگونگی انتخاب پیکج دوربین مداربسته :
دوربین‌های مداربسته به دو صورت آنالوگ AHD و تحت شبکه IP اجرا می‌گردد. که می‌توان در این مطلب خلاصه ای از عملکرد این دو مدل را توضیح داد.
دوربین مداربسته AHD مدلی از دوربین‌های پیشرفته تر آنالوگ می‌باشد. که کیفت تصاویر بر بستر کابل کواکسیال اجرا می‌گردد. و این نوع دوربین از یک مگا پیکسل به بالاتر موجود می‌باشد و کیفیت تصاویر از طریق حسگرها به صورت HD  به دستگاه مرکزی منتقل می‌گردد.  با توجه به قیمت مناسب و کیفیت قابل قبول در محیط‌های مسکونی و مغازه‌ها و دفاتر مورد استفاده قرارمیگیرد. همچنین این دوربین‌ها دارای برند‌های معتبر مانند داهوا ،هایک ویژن ،‌هایلوک و تولیدات داخلی می‌باشد که در پکیج‌های دوربین مداربسته  ، بسته به میزان هزینه ای که خریدار می‌نماید ، انتخاب خود را انجام دهد.

دوربین مداربسته تحت شبکه
مدلی از دوربین‌های مداربسته دیجیتال می‌باشد که با بهره گیری از پردازنده‌های قوی وسیستم عامل‌های داخلی می‌تواند به انتقال تصاویر بپردازد در این مدل دوربین‌ها کیفیت تصاویر به صورت دیجیتال و صفر ویک می‌باشد به این صورت که یا تصویر موجود است یا خیر. در مثال ساده این مدل دوربین می‌توان ، به تلویزیون‌های قدیمی و امروزی اشاره نمود. در قدیم تصاویر شبکه‌های تلویزیون دارای برفک یا سایه و افت کیفیت بود.و لی باتکنولوژی دیجیتال تصاویر به صورت FULLHD پخش می‌گردد و تصاویر دارای ثبات بوده  و در صورت عدم سیگنال تصویر پخش نمیگردد.تصاویر این نوع دوربین‌های مداربسته بر بستر کابل شبکه به دستگاه مرکزی NVR  منتقل می‌گردد.
در دوربین مداربسته تحت شبکه فناوری وایرلس اضافه گردید که بتواند نیاز مشتری را با توجه به عدم کابل کشی و بر بستر سیگنال ارسالی تصاویر را به دستگاه مرکزی  منتقل نماید. و گروهی از این دوربین‌ها با سلول‌های خورشیدی جهت تامین نیاز برق دوربین مداربسته در محل‌هایی که مشکل برق می‌باشد مورد استفااده قرار میگیرد.
 
در بالا جهت خرید پکیج دوربین مداربسته توضیحات مختصری داده شد تا افراد نیازمند به دوربین مداربسته بتواند انتخابی بهتری داشته باشند.
پیکج‌های دوربین مداربسته راهکار مناسبی برای خرید دوربین‌های نظارتی  می‌باشد. زیرا در این پکیج‌ها  شرکت‌های معتبر با انتخاب درست دوربین مورد  نیاز محل نصب راهکاری مناسب را پیشنهاد می‌دهند .  پکیج‌های دوربین مداربسته  شامل دوربین و دستگاه ، کابل و‌هارد و منبع تغذیه و فیش‌های مورد نیاز بوده  و باعث کاهش هزینه‌ها می‌گردد.
انتخاب پکیج دوربین مداربسته بعد از مشاروه و راهنمایی بیشتر از طرف کارشناسان مربوطه باعث می‌گردد دوربین مداربسته ای  با گارانتی و اصالت را انتخاب نمایید. تا گرفتار خرابی‌های مکرر و عدم کیفیت دوربین مداربسته نشوید.
 دوربین مدار بسته
پیکج دوربین مداربسته و اصالت و گارانتی
با توجه به شرایط بازار و سو استفاده گروهی جهت بالا بردن سود خود اقدام به فروش دوربین‌هایی بدون گارانتی و کیفیت لازم را می‌نمایند و باعث می‌گردند تا مشتریان با خرید این نوع دوربین‌های متفرقه  دچار مشکلات فراوانی شده و این گروه دیگر پاسخگو نباشند. بهترین راه برای جلوگیری از این اتفاق مشاوره با شرکت‌های معتبر در این زمینه بوده که می‌تواند اعتبار و اصالت کالا را برای شما تضمین نمایند. و گارانتی و خدمات پس از فروش را جهت اطمینان از کارایی مناسب دوربین مداربسته را تضمانت  نمایند.
خرید پکیج دوربین مداربسته از شرکت‌ها و سایت‌های معتبر باعث می‌گردد از فروش‌های ویژه و راهنمایی‌های معتبر استفاده نمایید.

در این گفتار سعی گردید تا با تکیه بر اطلاعات مناسب راهکارهایی هر چه بهتر جهت خرید پکیج دوربین مداربسته به شما همراهان ارائه گردد.
گروه دوربین مارکت با تکیه بر بهترین کارشناسان با سابقه ای ده ساله در کنار مشتریان عزیز بوده تا بتواند هر چه بهتر و کاراتر تمامی سلایق و نیازهای مشتریان را در زمینه پیکج دوربین مداربسته تامین نماید. دوربین مارکت با گارانتی و تضمین و اصالت دوربین مداربسته و خدمات پس از فروش این اطمینان را برای مشتران خود به ارمغان می‌آورد که تا انتها بهترین‌ها را برای شما به ارمغان بیاورد.
دوربین مدار بسته
گروه دوربین مارکت افتخار دارد در زمینه فروش و طراحی و اجرای دوربین مداربسته ، شبکه و سرور ، تلفن‌های تحت شبکه ، پکیج دوربین مداربسته خدمات مناسب را ارائه نماید. شماره تماس ویژه : 91015108-021