به روز شده در ۱۴۰۲/۱۲/۲۹ - ۱۴:۴۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۹/۰۱/۰۹ ساعت ۱۳:۰۲
کد مطلب : ۲۰۶۶۶۳

سریال دوپینگ را از سایت«فیلم‌گردی» دنبال کنید

گروه فرهنگ و هنر: قصه سریال «دوپینگ» درباره دو نوزاد دختر و پسر است در یک زمان بدنیا می‌آیند و با چالش‌هایی روبه‌رو می‌شوند که حتی آینده آنها را در بر می‌گیرد. برای اولین‌بار مخاطب ترکیب تخیل و رویا را در این مجموعه خواهد دید؛ سریالی که هم تخیلی است و هم فانتزی با درون‌مایه طنز ایرانی.
سریال دوپینگ را از سایت«فیلم‌گردی» دنبال کنید
فیلم دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی ساخته شده که پیش از این فیلم سینمایی «خجالت نکش» را با سیدامیر پروین حسینی کار کرده است. همچنین مقصودی نویسنده سریال‌های «ساختمان ۸۵» و «گمشدگان» نیز بوده است و فیلمنامه «پینگ پنگ» را هم با همکاری افرا جورابلو نوشته است. سریال دوپینگ اولین تجربه کارگردانی رضا مقصودی در تلویزیون است.

سریال «دوپینگ» یک مجموعه تلویزونی خوش ساخت
شاید مدت‌ها بود که ضعف‌های سریال‌های تلویزونی کمی بینندگان تلویزون را دلسرد کرده بود، اما سال 99 شروعی خوب برای سریال‌های خوش ساخت با داستان‌هایی جذاب ایرانیست. دوپینگ با درون مایه ی داستانی طنز که همراه ایده‌های فانتزی شده است، می‌تواند جذابیت‌های کافی را برای تمامی مخاطبین خود فراهم آورد. حال باید دید که این موضوع جذاب به همراه شروع خوب این سریال چگونه پایان میابد. ایده ی فیلم بسیار شبیه داستان‌های ابر قهرمانی است، شاید بسیار نزدیک به قدرت‌هایی که در سریال جسیکا جونز نیز شاهد آن‌ها هستیم. این استفاده ی خوب و ایرانی شده از قدرت‌های فرا بشری در داستان به همراه طنز ملایم دوپینگ می‌تواند یک سریال خوب و پر مخاطب را ایجاد کند.

داستان سریال دوپینگ چیست؟
داستان از جایی شروع می‌شود که دو همسایه که خانه‌هایشان روبروی هم است، در یک شب دو بچه را بدنیا می‌آورند. حال تمام کش مکش داستان از شیر خوردن یکی از بچه و شیر نخوردن دیگری آغاز می‌شود. شروعی ساده که با حضور یک دانشمند گوشه نشین به یک موضوع جذاب تبدیل می‌شود. این دانشمند با تولید ماده‌ای جایگزین برای شیر مادر باعث می‌شود سرنوشت این دو کودک در آینده تغییر کند.
 
عوامل فیلم :
کارگردان :رضا مقصودی. نویسنده: رضا مقصودی، افرا جورابلو. تهیه‌کننده: سیدامیر پروین حسینی.
بازیگرها:شبنم مقدمی،‌هادی حجازی فر، محمد بحرانی، نیما شعبان نژاد، الناز حبیبی، علیرضا آرا، فرزین محدث، میثاق جمشیدی، مینا جعفرزاده، شیوا خسرومهر، زهره صفوی، ایلیا کیوان، وحید رحیمیان، شیما جهانگیری، فرشید نزاکتی، مهتاب حسینی، زهرا کوهساریان، فروغ اکبری.
 
سایت تماشای آنلاین فیلم و سریال «فیلم گردی» با در اختیار گذاشتن اشتراک رایگان پس از ثبت نام، کاربران را دعوت می‌کند سریال کمدی «دوپینگ» را مشاهده کنند.
 علاقه ‌مندان با عضویت رایگان در فیلم گردی تا 10 روز، به صورت قانونی و رایگان به آرشیو فیلم و سریال‌های پرمخاطب دسترسی خواهند داشت.
برچسب ها: فیلم دوپینگ